vertrekken bij vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 18:34

Lastige situatie TS, maar top dat je voor jezelf kiest. Veel mensen blijven veel te lang hangen in een ongelukkige situatie. Dat je je dieren veilig stelt is helemaal prima. Stel iemand gaat uit zijn plaat en doet de katten wat aan. Dan maar achteraf terug brengen.
Helemaal in het begin las ik dat iemand zei 'kopieën nemen van alle belangrijke papieren'. Wat dacht je van de originele meenemen?
TS kent haar vriend het beste en ik denk dat je er veilig van uit mag gaan dat deze ook daadwerkelijk onvoorspelbaar is wanneer zij dit zegt. Als hij het op z'n heupen krijgt en de originele verscheurd of wat dan ook... ben je verder van huis.

Mensen willen anderen altijd het 'voordeel van de twijfel' geven. Vraag me toch af waarom. Zoiets moet je nameljik verdienen en niet bij voorbaat al krijgen. Ik vind dan ook absoluut niet dat TS sneaky of achterbaks bezig is. Het is eigenlijk gewoon triest dat ze het zo moet doen i.p.v. gewoon zonder zorgen en angst een relatie te kunnen verbreken.

xHaithi

Re: vertrekken bij vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 18:39

Heel veel sterkte deze week TS!
Word je paardje dan ook vrijdag verhuisd? Om de een of andere reden heb ik in mijn hoofd dat dat 4 februari was maar vrijdag is het al de 7de natuurlijk. Heel veel succes met de verhuis van de beestjes en al je spullen in ieder geval.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 19:17

Inderdaad ts wacht met praten Tot de dag zelf. Grote kans dat hij al eerder los breekt als hij door gaat krijgen dat je je spullen en alles aan het pakken bent.
Met belangrijke papieren gewoon de originele meenemen! Maar wel als ze voor jou van belang zijn.
Hoe meer je meeneemt vrijdag hoe beter want dan hoef je niet nog eens xtra naar hem toe later!

Jij bent nu belangrijk! Je hebt genoeg van hem te verduren van hem gehad! Gaat hij dit leuk vinden? Nee zeker niet maar jammer dan!

Ik weet precies hoe jij je nu voelt.
Als je tips nodig hebt pb me maar, heb hetzelfde 2 jaar geleden meegemaakt.
Sterkte de komende dagen en wijk indd niet af van je normale doen.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 19:18

naomi_g1998 schreef:
Atent schreef:
En, wanneer gaat het gebeuren?

Dat heeft ts al een keer gezegd.

sorry, maar volgens mij had ts het eerder over 2 datums.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 19:30

Ik snap hoe je je nu voelt. Je wilt het graag kwijt, en je wilt dat het voorbij is. Toch zou ik nog even wachten met praten, want anders wordt je weer bang in de zin van: "Zou hij erachter komen?" of iets dergelijks. Het lucht dus niet op om te praten (als dat je intentie was), maar je gaat je er alleen maar onzekerder van voelen. Het geeft meer rust in huis (voor zover dat kan) als je wacht tot de dag zelf, en je voorkomt ermee dat er nog meer ruzie ontstaat, waardoor de situatie nog veel erger wordt. Wacht dus nog even!

drae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 19:58

@atent
as vrijdag zei ts, las er eerst ook overheen.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 20:00

Nou TS, ik heb al die tijd meegelezen, ook in je andere, gesloten topic! Ik hoop dat het gaat zoals het moet gaan en dat je het ''af kan sluiten''.

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 08:09

TS, vergeet je niet om je post adres te veranderen?

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 13:20

Heel onverstandig om eerst met hem nog te gaan praten. Is denk ik wel het domste wat je kan doen..

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 13:30

Postadres zal ik niet vergeten :).
Ik heb gisteren niet meer met hem gepraat. Hij was in een niet al te best humeur en heeft de hele avond achter zijn computer gezeten.

Ik heb veel geappt met een oude vriendin. Dat lucht ook al heel erg op. Ook is ze zo lief om 1 en als het nodig is beide katten op te vangen tot ik iets voor mezelf heb gevonden.

Ik zie er steeds meer tegen op en tegelijkertijd heb ik zin om voor mezelf te kiezen met m'n paard op een goede stalling en ik ga op vakantie in m'n eentje. Heel dubbel allemaal

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:12

Als je verhuisservice bij Post..NL wil aanvragen, kun je dat beter nu doen, want daar gaat een paar dagen overheen.

Wellicht kun je vragen bij de instanties, waar jullie gezamenlijk voor verantwoordelijk zijn, of ze een kopie naar een ander adres willen sturen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 16:59

Goed dat je ook uitkijkt naar de leuke dingen! :) Probeer daar veel aan te denken, dan wordt het allemaal een stuk makkelijker. Als het eenmaal achter de rug is zal je zien dat je er echt van gaat genieten. :)

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:34

Ik lees dit topic al een even mee maar heb je geen extra tips te geven. Wel wil ik je veel sterkte en wijsheid toe wensen voor deze week en de tijd die nog komen gaat.

Knap en dapper om deze beslissing te maken en uit te voeren.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:23

Sterkte TS :(:)

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:30

Jeetje Meid! Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen !

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 18:43

Sterkte gewenst voor de laatste dagen , hopelijk loopt het allemaal voorspoedig...

Black_Devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 00:23

Ik heb ook al even meegelezen en vind het echt heel knap en dapper van je!
Heel veel succes en sterkte deze laatste dagen, ik hoop dat alles goed gaat, en dat je je straks gewoon 'vrij' mag voelen!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 14:29

Heel veel sterkte TS! :(:)

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 21:22

Dank jullie wel.
Op dit moment ben ik voort echt op van de spanning en zenuwen. Heb tot nu toe gewoon gewerkt onder het motto: fake it till you make it. Maar het wordt steeds moeilijker.

Heb vandaag al een brief voor hem geschreven, zit veilig in mijn broekzak met rits, over dat ik denk dat dit beter is, hoe moeilijk ik dit ook vind en dat we elkaar nooit gelukkig zullen maken en dat we dat beide wel verdienen. En dat ik hoop dat we alles netjes en eerlijk op kunnen lossen. Dat hij, op mijn persoonlijke spullen na, alles mag hebben, maar dat ik graag de katten met toebehoren mee zou willen nemen.

Weet nog niet of ik die brief laat lezen of zelf gebruik als leiddraad in ons gesprek.
Ook weet ik niet of ik het morgenavond zal vertellen of vrijdagavond. Spullen gaan sowieso vrijdag.
Ben nu druk aan het wassen en aan het opruimen. Gaat gepaard met flinke huilbuien, maar ik moet hier even door heen. Verstandelijk weet ik dat het beter is en dat het over is. Gevoelsmatig is het wat lastiger. Al weet ik bijna zeker dat als vrijdag voorbij is mijn gevoel snel veranderd.

welshje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:32

pff kop op meid...even door de denkbeeldige laatste loodjes of waren het nu lootjes heen...kijk naar de toekomst en denk aan het allerbelangrijkste...jouw geluk

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:34

Sterkte vrijdag! Hopelijk valt het wel mee en heeft hij begrip..

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:37

Ik wil je heel veel sterkte wensen voor nu en voor de rest van de week (weken)! :(:)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:54

Dikke knuffel! :(:) :(:)

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:08

Heel veel sterkte en succes! :(:)

Quarterboef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:46

Stille meelezer hier, heel veel sterkte TS en ik hoop dat alles een beetje meevalt voor je :(:)