Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Resistance; jij bent ook nog hartstikke jong, kan zijn dat als jij boven de 20 komt moeder natuur ook andere plannen voor jou heeft. Dat verbaasde mij ook enorm hoe een lichaam simpel verandert door ouder te worden(hoeft niet, maar de kans is zeer groot)
Mijn zus is 26, en heeft ook 34. Resistance schreef:vuurneon schreef:Resistance; jij bent ook nog hartstikke jong, kan zijn dat als jij boven de 20 komt moeder natuur ook andere plannen voor jou heeft. Dat verbaasde mij ook enorm hoe een lichaam simpel verandert door ouder te worden(hoeft niet, maar de kans is zeer groot)
Mijn moeder is 53, en bijna net zo slank als ik!Mijn zus is 26, en heeft ook 34.
Liesje1611 schreef:Precies Resistance, ik krijg ook vaak het gevoel dat stevigere/vollere/dikke mensen vaak afgeven op slanke mensen (zie 'botten zijn voor watjes, vlees voor echte mannen' foto's op fb), puur om hun eigen eetgedrag en omvang goed te praten..
Liesje1611 schreef:Precies Resistance, ik krijg ook vaak het gevoel dat stevigere/vollere/dikke mensen vaak afgeven op slanke mensen (zie 'botten zijn voor watjes, vlees voor echte mannen' foto's op fb), puur om hun eigen eetgedrag en omvang goed te praten..
Liesje1611 schreef:Tiggs schreef:Wat zou er gebeuren als iemand een topic zou openen '.... erg aangekomen'?
Wie zijn wij om yolanthes gewicht te be- of verordelen?
Precies! Dat is wat bij mij niet door de beugel kanAfgeven op dunne mensen no problem, maar kritiek hebben op dikke mensen? Nou maak je borst maar nat..
naomi_g1998 schreef:Sorry hoor maar ik vind dit niet normaal. Ik heb maatje 40, bij sommige merken 38 of 42 maar ik kan toch echt wel met overtuiging zeggen dat ik niet te dik ben. Stel je voor dat iemand dit leest die heel gevoelig is? Dan zijn jullie degene die gezorgd hebben voor anoraxia, bravo hoor.
naomi_g1998 schreef:Sorry hoor maar ik vind dit niet normaal. Ik heb maatje 40, bij sommige merken 38 of 42 maar ik kan toch echt wel met overtuiging zeggen dat ik niet te dik ben. Stel je voor dat iemand dit leest die heel gevoelig is? Dan zijn jullie degene die gezorgd hebben voor anoraxia, bravo hoor.
vuurneon schreef:Dan zou ik ook kunnen zeggen; dames die ongezond zwaar zijn, moeten afvallen. Zou wat zijn als dat direct werkt en door mijn ene zin de dames ook gaan afvallen
naomi_g1998 schreef:Misschien kort door de bocht ja maar toevallig weet ik heel goed hoe die stoornis werkt. Ik ken zelfs iemand die door zulke uitspraken boulimia kreeg dus ik vind er niks kort door de bocht aan.
liedje89 schreef:vuurneon schreef:Dan zou ik ook kunnen zeggen; dames die ongezond zwaar zijn, moeten afvallen. Zou wat zijn als dat direct werkt en door mijn ene zin de dames ook gaan afvallen
Dan moet je eigenlijk gewoon het hele internet vol spammen met iedereen moet een vetpercentage binnen de norm krijgen, hele volksgezondheids crisis opgelost
naomi_g1998 schreef:Misschien kort door de bocht ja maar toevallig weet ik heel goed hoe die stoornis werkt. Ik ken zelfs iemand die door zulke uitspraken boulimia kreeg dus ik vind er niks kort door de bocht aan.
. Ook gaan veel grote modehuizen steeds vaker naar plussize modellen (en word er dan vaak eigenlijk nog gezeurd dat de modellen niet dik genoeg zijn). Dus goed nieuws voor de mensen die denken dat eetstoornissen dan vast uitsterven