Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Nou nou marjoow, effe dimmen zeg... er is niets "laag" aan hoe ze het neergezet heeft, gewoon een algemene reactie over wat haar stoort. En dit begrijp ik ook wel een beetje. Als iemand een vraagprijs neerzet, is dat wat er voor willen hebben. "Lokkertje", zoals je het zelf ook zegt, zijn heel vervelend en niet fair. Iedereen weet dat een vraagprijs is dat, wat de ts er voor wil hebben. Dan zeggen dat je meer wilt, slaat eigenlijk nergens op. Dus krijg je geirriteerde "klanten" ja. Daar vraag je dan om.
Kirsha schreef:Zeg Marjoow, doe dat lekker via pb, wil je? Upendo noemde nergens een naam of wat dan ook, maar een MP-irritatie. Daar is dit topic voor, weet je welTrouwens, een andere (lagere) prijs neerzetten dan je uiteindelijke vraagprijs, dat vind ik pas laag.
SharonIndezz schreef:ik knap al af op advertentie's met die zogenaamde lokkertjes... zet gewoon je minimale prijs neer en klaar
Marjoow schreef:Kirsha schreef:Zeg Marjoow, doe dat lekker via pb, wil je? Upendo noemde nergens een naam of wat dan ook, maar een MP-irritatie. Daar is dit topic voor, weet je welTrouwens, een andere (lagere) prijs neerzetten dan je uiteindelijke vraagprijs, dat vind ik pas laag.
Nee, niet als er zo'n steek onder water geplaatst word op een openbaar forum waar je ook nog vrijheid van meningsuiting hebt.
Een vraagprijs staat bij mij meer gelijk aan een minimum prijs dan een maximum prijs. Ik zie werkelijk jullie probleem niet in een verschil van 5 euro in hetgeen wat ik ervoor minimaal wil hebben. Kijk, als het om iets gaat wat uiteindelijk 100 euro duurder lijkt te zijn, ja dan snap ik je. Maar dit? Nee dit slaat nergens op om daar een issue van te makken en het over lokken te hebben óf om het een irritatie opsich te noemen
Marjoow schreef:Kirsha schreef:Zeg Marjoow, doe dat lekker via pb, wil je? Upendo noemde nergens een naam of wat dan ook, maar een MP-irritatie. Daar is dit topic voor, weet je welTrouwens, een andere (lagere) prijs neerzetten dan je uiteindelijke vraagprijs, dat vind ik pas laag.
Nee, niet als er zo'n steek onder water geplaatst word op een openbaar forum waar je ook nog vrijheid van meningsuiting hebt.
Een vraagprijs staat bij mij meer gelijk aan een minimum prijs dan een maximum prijs. Ik zie werkelijk jullie probleem niet in een verschil van 5 euro in hetgeen wat ik ervoor minimaal wil hebben. Kijk, als het om iets gaat wat uiteindelijk 100 euro duurder lijkt te zijn, ja dan snap ik je. Maar dit? Nee dit slaat nergens op om daar een issue van te makken en het over lokken te hebben óf om het een irritatie opsich te noemen
Mayflower_ schreef:Dus jij wil dat mensen meer betalen dan jouw minimumprijs? Zet dan gewoon je vraagprijs in de advertentie en doe niet zo moeilijk..
friendly schreef:Marjoow: bij de meeste is dat dus een max prijs waarmee je lokt. Dus zet gewoon de vraagprijs of wat hoger neer. Met lager wek je nou eenmaal irritaties op, waar je imo dan zelf om vraagt en dus niet moet zeuren. Ik ben het dus ook zeker met Upendo eens. Kan je wel roepen dat we zelf moeten snappen dat het ècht niet voor bedrag x weggaat, maar er zijn geregeld mensen die het wèl voor dat bedrag weg doen omdat ze er vanaf willen. Dus eerlijkheid werkt het beste.