achter komen dat je net een clown lijkt met de roze wangetjes.. Want ja in het licht zag het er zo natuurlijk uit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

donjalover13 schreef:ik had mn vriendin opgemaakt. nouja t was meer schminken met iliner. zwarte lippen en panda ogen.. zei deed dat ook bij mij... laten we het er op houden dat we zo onze paardrijles gevolgd hebben omdat we het er niet afkregen..
_Liza schreef:op de basisschool spelen met je moeders zelfbruiner.. resultaat allemaal vlekken in t gezicht..
Leraar kwaad want je mocht geen make up op, maar kon hem niet duidelijk maken dat dat het niet was

xRoosss schreef:_Liza schreef:op de basisschool spelen met je moeders zelfbruiner.. resultaat allemaal vlekken in t gezicht..
Leraar kwaad want je mocht geen make up op, maar kon hem niet duidelijk maken dat dat het niet was
Waarom mocht je geen makeup op?
Ik vind ook dat je dan wel erg jong bent om je op te maken, maar kan toch niet verboden worden?
wonderworst_ schreef:donjalover13 schreef:ik had mn vriendin opgemaakt. nouja t was meer schminken met iliner. zwarte lippen en panda ogen.. zei deed dat ook bij mij... laten we het er op houden dat we zo onze paardrijles gevolgd hebben omdat we het er niet afkregen..
hahah hier heb ik toch wel smakelijk om moeten lachen. Ik heb dat ook eens met een vriendin gedaan, we kregen het er wel af, maar vraag niet hoe. We zagen er uit als dragqueens en toen eindelijk na hard boenen de make-up er af was hadden we allebei een heel rood gezicht