Beautyblunders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 23:07

Heel enthousiast blush op mn wangen doen 's ochtends als het donker is en halverwege de dag er
achter komen dat je net een clown lijkt met de roze wangetjes.. Want ja in het licht zag het er zo natuurlijk uit :+

Brechtjee

Re: Beautyblunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 23:42

Ik heb eigenlijk bijna nooit make-up. Twee mascaras die ik ooit voor m'n verjaardag heb gekregen waar ik al 3 jaar mee doe. :roll:
Soms doe ik een beetje lichte oogschaduw op.

Scheelt een hoop tijd en geld :j

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 00:07

Hartjeponys schreef:
Ik heb eigenlijk bijna nooit make-up. Twee mascaras die ik ooit voor m'n verjaardag heb gekregen waar ik al 3 jaar mee doe. :roll:

En hoop ellende :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 00:09

Wat een leedvermaak hiero _O-
Sorry :')

Zelf niet vaak make-up, behalve poederfoundation die pukkels uitdroogt :)
Superhandig!
En soms wat oogmakeup..

Eyeliner, een mooi zwart op de waterlijn! Paar uurtjes later zat ik in mn ogen te wrijven, was een saaie les!
Pak ik mn mobiel erbij om even te kijken hoe laat t is, komt er even een zwart scherm. Zie ik een mooie vlek onder mn oog.. :')

Met oogschaduw vaak lelijke randjes op een plek.. Als je ogen open zijn zit het vel daar wat opelkaar, dicht is t strak. (ooglid(?) Wat over je ogen gaat als je je ogen dichtdoet. En er in de trein achterkomen dat je naast lichtpaarse oogschaduw ook wat donkerpaarse strepen hebt.. Zag er erg leuk uit..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 00:50

Konstantine schreef:
Gelukkig is het bij Vogue zo dat de glitterspray rammelt en de deo niet, anders had ik dit vast ook al eens meegemaakt. :')

De mijne is inderdaad ook vogue. Maar niet op gelet met wel of niet rammelen! Zag het in een flits eronder staan! Meteen gaan ruilen!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:27

puppy1128 schreef:
Hartjeponys schreef:

En hoop ellende :')

+1 !!!! _/-\o_

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:25

Iris82 schreef:
Jikkeee schreef:
Ieeeeuwww :(.
Thankyou dirty mind....

Lekker bij jje bikinilijn. :')

Whahahahahahaha _/-\o_

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 12:58

Niemand meer beautyblunders?

Zelf smeerde ik niet heel vaak iets op mijn gezicht en als ik dat wel deed controleerde ik de spiegel errug graag voor ik weg ging :Y)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:19

ik had mn vriendin opgemaakt. nouja t was meer schminken met iliner. zwarte lippen en panda ogen.. zei deed dat ook bij mij... laten we het er op houden dat we zo onze paardrijles gevolgd hebben omdat we het er niet afkregen..

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 14:04

donjalover13 schreef:
ik had mn vriendin opgemaakt. nouja t was meer schminken met iliner. zwarte lippen en panda ogen.. zei deed dat ook bij mij... laten we het er op houden dat we zo onze paardrijles gevolgd hebben omdat we het er niet afkregen..

hahah hier heb ik toch wel smakelijk om moeten lachen. Ik heb dat ook eens met een vriendin gedaan, we kregen het er wel af, maar vraag niet hoe. We zagen er uit als dragqueens en toen eindelijk na hard boenen de make-up er af was hadden we allebei een heel rood gezicht

_Liza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 15:51

op de basisschool spelen met je moeders zelfbruiner.. resultaat allemaal vlekken in t gezicht..
Leraar kwaad want je mocht geen make up op, maar kon hem niet duidelijk maken dat dat het niet was :=

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 22:41

_Liza schreef:
op de basisschool spelen met je moeders zelfbruiner.. resultaat allemaal vlekken in t gezicht..
Leraar kwaad want je mocht geen make up op, maar kon hem niet duidelijk maken dat dat het niet was :=

Waarom mocht je geen makeup op? :+
Ik vind ook dat je dan wel erg jong bent om je op te maken, maar kan toch niet verboden worden?

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 22:44

xRoosss schreef:
_Liza schreef:

Waarom mocht je geen makeup op? :+
Ik vind ook dat je dan wel erg jong bent om je op te maken, maar kan toch niet verboden worden?

Dit vind ik ook raar inderdaad.

DualPep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 02:39

heb laatst mijn wenkbrauwen professioneel laten harsen in een zaak. resultaat : scheef en een stuk van mijn rechter wenkbrauw af.

een paar weken voor dit incident ben ik naar dezelfde zaak geweest en zijn mijn wenkbrauwen super mooi geharst! Ze zijn van nature wat scheef en de ene zit hoger dan de ander, maar het was super bijgewerkt! Ik vroeg de naam van het meisje, maar zij ging de dag erna met zwangerschapsverlof helaas..

Uiteraard niets betaald voor het roekeloze harsen..

Ps. ik heb een hele discussie gehad met de desbetreffende harser. Mw vond dat ik daar al geen haar had zitten en nam me mee naar de baas, waarna zij het meisje waar ik vol lof over sprak, zwart maakte. Erg raar!

Ik moest het maar bij gaan tekenen en het zal wel weer goed komen.. :+ :Y)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 08:39

wonderworst_ schreef:
donjalover13 schreef:

hahah hier heb ik toch wel smakelijk om moeten lachen. Ik heb dat ook eens met een vriendin gedaan, we kregen het er wel af, maar vraag niet hoe. We zagen er uit als dragqueens en toen eindelijk na hard boenen de make-up er af was hadden we allebei een heel rood gezicht

hahahga nou nu 4 dagen later heeft mn vriendin nogsteeds hele rode lippen en is het helemaal ruw enzo. ik heb niet zoveel last van gehad. na het douchen zijn we toch maar gaan boenen. gevolg: zeep in onze ogen mond en alles zat onder. en wij zelf? zwarte vegen in het gezigd en ons hoofd was helemaal rood geworden idd. nooitmeer dus haha heb nu de i liner maar verstopt zodat mn vriendin me niet terug kan pakken.... hahaha

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 09:09

10 minuten geleden nog.....

Had ik niet zo veel tijd deze morgen dus snel snel mij klaarmaken. Kom ik net op school en kijk ik in de spiegel, heb ik mijn zomer foundation gebruikt die dus nu veel te donker is. Hello oempa-loempa !!!
En het ergste is dat ik niet meer naar huis ga vandaag en dus zo tot 17h moet blijven lopen :P

_Liza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:06

Ons hoofd van de school was daar streng op tegen. Zelfs met de musical die we hadden in groep acht vond hij het eigenlijk nog niet goed.
Niet dat ik me ook wou opmaken maar wou wel een lekker bruin kleurtje :=

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 20:55

doodleuk door de regen lopen zonder te beseffen dat je geen waterproof op hebt. en dan ook nog een.busreis van een uur en dan als je thuiskomt pas beseffen dat je mascara is uitgelopen

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:10

Alles wat ik heb meegemaakt kwa make up blunders is al opgenoemd :')

Edit: Oohja, ik teken mijn wenkbrauwen altijd bij, als ik ga zwemmen doe ik er haarlak overheen was het 1 keer vergeten en toen weg 'wenkbrauwen' ze zaten er nog wel maar heb van mijzelf hele lichte wenkbrauwen :(

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:12

Haarlak over je wenkbrauwen?? Werkt dat serieus om het potlood etc te blijven zitten?

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:13

MightyJoe schreef:
Haarlak over je wenkbrauwen?? Werkt dat serieus om het potlood etc te blijven zitten?

Jaa :D
Doe het ook als ik bijvoorbeeld ga 'stappen' op mijn hele gezicht.
Het blijft supergoed zitten, alleen je moet niet te veel erop spuiten :o

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:24

je hebt ook speciale make-up spray, is wat beter voor je huid dan haarlak :))

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:58

Woeps wilde net bijna zeep op mijn tandenborstel doen :+

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 18:23

Och je tanden waren ook wel schoon geraakt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 23:04

Na de gymles.. Had hoge warme sokken..
Met paardrijsokken doe ik ze over mn rijbroek.. Dit keer dus dikke sokken over mn gewone broek :')

Toch fijn dat er klasgenoten zijn die het zeggen voordat je de kleedkamer uitwandeld :')

Ook eens mn shirt binnenstebuiten aangedaan na gym :')