Mijn moordlustige wraak actie.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:08

Kirsha schreef:
Bhriseis schreef:
Overigens; de stelling 'zo'n spinnetje wil je geen kwaad doen', houdt geen steek... Mochten hun tanden lang en scherp genoeg zijn, ze vraten ons allemaal levend op, de krengen :\

Daar was toch ooit zo'n film van, dat een roedel spinnen de wereld overneemt en iedereen rent voor zijn leven. Met het weglekken van radioactief water uit Fukushima en de daaraan gerelateerde vondst van gemuteerde vissen zie ik die film zomaar werkelijkheid worden :+

Vreselijke film, ik snap niet waarom ik hem keek xD

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:08

Kirsha schreef:
Bhriseis schreef:
Overigens; de stelling 'zo'n spinnetje wil je geen kwaad doen', houdt geen steek... Mochten hun tanden lang en scherp genoeg zijn, ze vraten ons allemaal levend op, de krengen :\

Daar was toch ooit zo'n film van, dat een roedel spinnen de wereld overneemt en iedereen rent voor zijn leven. Met het weglekken van radioactief water uit Fukushima en de daaraan gerelateerde vondst van gemuteerde vissen zie ik die film zomaar werkelijkheid worden :+

Oh, ik maak me geen zorgen. Mijn spinnenkarma is goed, dat voelen die gemuteerde radioactieve superspinnen meteen 8-).

Als hater zou ik me zorgen gaan maken :7.

Kirsha

Re: Mijn moordlustige wraak actie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:11

Dat hun lijf groeit, zegt niet dat hun hersens dat ook doen _O-

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:12

Kirsha schreef:
Dat hun lijf groeit, zegt niet dat hun hersens dat ook doen _O-

Wie zegt dat dat niet gebeurt 8-).

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:13

Dat hou ik mezelf voor, anders slaap ik vannacht niet :=

shampyX9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:14

_San87_ schreef:
[ Video ]

Deze is wel echt ultiem schattig :+:. Een Phidippus Carolinensis, een springspin.

Schattig zeg je? Brrr! Ik vind hem maar eng hoor! :brr:

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:17

shampyX9 schreef:
_San87_ schreef:
[ Video ]

Deze is wel echt ultiem schattig :+:. Een Phidippus Carolinensis, een springspin.

Schattig zeg je? Brrr! Ik vind hem maar eng hoor! :brr:

Ja, echt ultiem schattig :). Ik ben sowieso dol op spinnen. Komend jaar gaat hier dan ook een A. versicolor komen.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:22

Ik had laatst een enorm dikke spin in de woonkamer zitten en ik was alleen thuis. Ik heb hem opgezogen met de stofzuiger en toen bedacht ik me dat spinnen er zo weer uit kunnen lopen, dus ik heb de voorkant van de slang helemaal dicht gestopt met WC papier. Mijn moeder was hier de volgende dag niet zo blij mee, en is een uur bezig geweest om het WC papier eruit te krijgen... :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:29

Hahaha Kirsha :D Precies, het worden gewoon van die gigantische maar domme reuzen dan...
Hoewel ik natuurlijk zo bang ben dat ik nog nooit bewust een spin heb vermoord, dus misschien schenken ze me dan nog wel genade *D

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:30

Bhriseis schreef:
Hahaha Kirsha :D Precies, het worden gewoon van die gigantische maar domme reuzen dan...
Hoewel ik natuurlijk zo bang ben dat ik nog nooit bewust een spin heb vermoord, dus misschien schenken ze me dan nog wel genade *D

Als het domme reuzen zijn, dan slaan ze je gewoon plat :7.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:34

God, iedereen weer op de kast omdat er een spin is afgeslacht.. :') Mensen, het is een spínnetje.. Als een vogel oid m opvreet gaat dat ook niet altijd zo diervriendelijk neem ik aan. Overdrijven is ook een vak.. Bij mij gaan spinnen dood, maakt niet uit hoe. Al moet k ze verbranden met een aansteker, ik ben zó bang voor die dingen, dood zullen ze :')

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:35

Liesje1611 schreef:
God, iedereen weer op de kast omdat er een spin is afgeslacht.. :') Mensen, het is een spínnetje.. Als een vogel oid m opvreet gaat dat ook niet altijd zo diervriendelijk neem ik aan. Overdrijven is ook een vak.. Bij mij gaan spinnen dood, maakt niet uit hoe. Al moet k ze verbranden met een aansteker, ik ben zó bang voor die dingen, dood zullen ze :')

Dit is natuurlijk ook geen argument, hé :+.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:35

Nee! Dat durf ik niet! Ik ben helemaal zeker dat ze me dan zullen aanvallen ;(
En dat gekraak dat ze dan zullen maken...
Nee, ik mag er niet aandenken. Spin in kamer = ik weg uit kamer.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:39

_San87_ schreef:
Bhriseis schreef:

Als het domme reuzen zijn, dan slaan ze je gewoon plat :7.

Tenminste in 1x een pijnloze dood dan, als ze hersens hadden gingen ze met haarlak aan de gang :Y)

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:41

Die spinnen moorden ons allemaal uit :').

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:42

_San87_ schreef:
Liesje1611 schreef:

Dit is natuurlijk ook geen argument, hé :+.

Het was ook niet persee bedoeld als argument, ik vind het gewoon allemaal een beetje ver gaan om alles maar zielig te vinden :D

Ik heb ooit een complete paniekaanval gekregen toen er ineens een spin van ong 4 cm groot over mn bed heen rènde, naar mij toe. Ik schrok zo erg dat ik echt als een idioot heb staan huilen en schreeuwen.. Toen mn vader erachter kwam dat het ging om een spin kon hij alleen maar lachen :') En ik maar huilen.. Jongensjongens wat een drama, k heb 2 nachten op de bank geslapen _O-

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:45

Ach, ik vind dat nutteloze doodmaken simpelweg omdat de spin er ís, sneu. Niet per se zielig, want een spin heeft geen gevoel. Ik vind het wel nutteloos. En ik houd niet van het nutteloos doodmaken van dieren. Of dat nu een spin, een vogel of een paard is.

En nee, doodmaken neemt de angst weg is geen argument, want buitenzetten neemt de angst óók weg :+.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:47

Liesje; Het verschil is dat mensen weten dat andere ook pijn ervaren en de meeste dieren niet, geen argument dus.
En dat jij schrik hebt van spinnen, tja, daar kunnen die beesten toch niks aan doen? Maar nee die poedersuiker spin moet maar buiten blijven en oprotten. Ik heb zelf ook vreselijk veel schrik van ze, maar het blijven levende wezens.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:49

ik mep alle insecten enz. die te dicht in de buurt komen, er creepy uit zien of mij een hartverzakking geven dood.
je kan er commentaar op geven, boeit me geen f*ck :D :D alsof al de mensen hier in het topic stoppen met spinnen doodmeppen als ze er gillend 1 zien. nou nee dus.
niemand hier vind spinnen schattig denk ik := @san87

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:51

Ik ben geen niemand hoor, xZiva.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:51

_San87_ schreef:
Ach, ik vind dat nutteloze doodmaken simpelweg omdat de spin er ís, sneu. Niet per se zielig, want een spin heeft geen gevoel. Ik vind het wel nutteloos. En ik houd niet van het nutteloos doodmaken van dieren. Of dat nu een spin, een vogel of een paard is.

En nee, doodmaken neemt de angst weg is geen argument, want buitenzetten neemt de angst óók weg :+.

Niet waar, ik heb vaak genoeg spinnen buiten gezet, en ik weet zeker dat mijn kamer spin vrij was.
De volgende dag was de spin er gewoon weer.
Ook dood gemaakt, en lang daarna geen last meer van spinnen gehad. Hier gaan ze dood. Hoe dan ook

*kruipt weer onder mee lees steen*

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:52

_San87_ schreef:

zo bedoel ik het ook helemaal niet -_-"
ik bedoelde, dat jij beweert dat die spin uit dat filmpje zoo schattig is, maar dat niemand anders dat hier vind :=

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:53

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:54

SindyKaya schreef:
Niet waar, ik heb vaak genoeg spinnen buiten gezet, en ik weet zeker dat mijn kamer spin vrij was.
De volgende dag was de spin er gewoon weer.
Ook dood gemaakt, en lang daarna geen last meer van spinnen gehad. Hier gaan ze dood. Hoe dan ook

*kruipt weer onder mee lees steen*

Je kamer is nooit spinvrij. Dat je ze niet ziet, is een ander verhaal. Maar hé, als jij blij wordt van spinnen doodslaan, dan moet je dat lekker doen. Er zijn gelukkig genoeg mensen die wél inzien wat het nut van spinnen is, anders was het slecht gesteld met de orde Araneae :)).

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:55

xZiva_ schreef:
_San87_ schreef:

zo bedoel ik het ook helemaal niet -_-"
ik bedoelde, dat jij beweert dat die spin uit dat filmpje zoo schattig is, maar dat niemand anders dat hier vind :=

Dan heb je niet goed gelezen.