Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xx_Horsiex schreef:Als een man zijn vriendin/vrouw bedriegt door met een ander het bed in te duiken dan vind ik hem een gore klootzak ja. Ik ben zelf ooit bedrogen en dat heeft niet alleen mijn zelfvertrouwen kapot gemaakt maar ook mijn vertrouwen naar andere toe, en als je van jezelf al zo bent, is dat er bovenop krijgen nogal wat.
En wat iemand al eerder zei, what goes around comes around, een vrouw die met een man neukt terwijl ze weet dat hij thuis een vrouw/vriendin heeft, is in mijn ogen idd een gore slet.
xx_Horsiex schreef:Als een man zijn vriendin/vrouw bedriegt door met een ander het bed in te duiken dan vind ik hem een gore klootzak ja. Ik ben zelf ooit bedrogen en dat heeft niet alleen mijn zelfvertrouwen kapot gemaakt maar ook mijn vertrouwen naar andere toe, en als je van jezelf al zo bent, is dat er bovenop krijgen nogal wat.
En wat iemand al eerder zei, what goes around comes around, een vrouw die met een man neukt terwijl ze weet dat hij thuis een vrouw/vriendin heeft, is in mijn ogen idd een gore slet.
Brainless schreef:xx_Horsiex schreef:Als een man zijn vriendin/vrouw bedriegt door met een ander het bed in te duiken dan vind ik hem een gore klootzak ja. Ik ben zelf ooit bedrogen en dat heeft niet alleen mijn zelfvertrouwen kapot gemaakt maar ook mijn vertrouwen naar andere toe, en als je van jezelf al zo bent, is dat er bovenop krijgen nogal wat.
Ik heb al meer dan 20 jaar een relatie en ik vind het leuk dat ik (door jouw) als slet en mijn man als gore klootzak wordt gezien terwijl iemand (jij) niet het verhaal erachter kent.
"What goes around, comes around", klopt zeker, voor mijn ex.
Hij had nooit gedacht dat ik een ander zou kunnen krijgen (en dat een ander mij zou willen hebben).
Mijn huidige man heeft er juist voor gezorgd dat mijn zelfvertrouwen een boost kreeg en ik daardoor juist de beste beslissing van mijn leven heb durven nemen.

Imago01 schreef:xx_Horsiex schreef:Zo denk ik er nou eenmaal over.
Ik kan me daar wel in vinden hoor.
Voordat het mij overkwam, dat ik mijn vriend betrapte op vreemdgaan, dacht ik er wel altijd over van 'goh, lijkt me toch echt heel erg als je zoiets overkomt'. Totdat het je daadwerkelijk overkomt... Het doet zoveel pijn, het doet zoveel met je, aan emoties maar ook aan je hele 'wezen'...dus ja, ik kan me voorstellen dat Horsiex er zo resoluut over denkt en ik vind ook dat het haar goed recht is.
. Maar goed, weer on topic. Bhriseis schreef:Ik vind dat de vraag uit de poll niets te maken heeft met jouw dilemma. En ik vind dat het absoluut niet aan jou is om het te vertellen aan de vrouw in kwestie.
Als je wist dat hij een vriendin had, had je het maar niet moeten doen. Nu is het op de blaren zitten; aan daden hangen gevolgen vast. Er is hier maar 1 echt slachtoffer, en dat is die kerel zijn partner. Zij heeft er allemaal niet voor gekozen.
Ik zou het dan ook echt heel laag vinden om die kerel een hak te zetten door het te gaan opbiechten.
xx_Horsiex schreef:Eens, vreemdgaan is in alle gevallen niet netjes, maar.. imo zijn er nog wel verschillende gradaties in vreemdgaan en vormen van vreemdgaan.Er is geen enkel excuus om vreemdgaan goed te keuren, helemaal niks in mijn ogen.
Danique_G schreef:xx_Horsiex schreef:Als een man zijn vriendin/vrouw bedriegt door met een ander het bed in te duiken dan vind ik hem een gore klootzak ja. Ik ben zelf ooit bedrogen en dat heeft niet alleen mijn zelfvertrouwen kapot gemaakt maar ook mijn vertrouwen naar andere toe, en als je van jezelf al zo bent, is dat er bovenop krijgen nogal wat.
En precies hierom vind ik dat ts verantwoordelijkheid moet nemen voor haar daden. Als jij zo'n grote meid bent om met dat jong het bed in te duiken, terwijl je weet dat hij vriendin heeft. Mag je ook wel even zo'n grote meid zijn om haar even recht in de ogen te kijken.
NatasjavE schreef:Antwoord op de pol....mijn antwoord staat er eigenlijk niet tussen.
ALS het een eenmalige actie was en er is geen verliefdheid in het spel wil ik het niet weten. Schaad het vertrouwen en er ligt dan een relatie met kinderen in duigen.
NatasjavE schreef:Is er wel sprake van verliefdheid,...tja...dan is er een heel groot probleem. Dan moet je er van weten. Dan moet er actie ondernomen worden....wat die actie dan ook is. (scheiden, relatie therapie...wat dan ook)
.NatasjavE schreef:Voor TS? Je bent de andere vrouw. Het the hell out of there... Dat zijn de mannen die je niet wil hebben. Alleen voor de spanning??? Hey,...de groetjes aan m'n voetjes...
Ohh,...en het haar even vertellen...ik zou me er niet aan wagen. Goede kans dat ze jou,...de kwade genius in deze, niet gelooft.
xx_Horsiex schreef:Ik snap niet waarom jij dit steeds op jezelf blijft betrekken, of ik heb ergens iets anders gemist, of wij begrijpen elkaar niet. Als jij vreemd gaat of bent vreemd gegaan met iemand die een relatie heeft, sorry, maar wat wil je dan? Er is geen enkel excuus om vreemdgaan goed te keuren, helemaal niks in mijn ogen.
Cer schreef:Ze betrekt dit op zichzelf, omdat je haar aanspreekt. Dan mag ze er toch iets over zeggen?![]()
Fijn dat jij het zo goed voor elkaar hebt, Horsie![]()
Brainless schreef:xx_Horsiex schreef:Ik snap niet waarom jij dit steeds op jezelf blijft betrekken, of ik heb ergens iets anders gemist, of wij begrijpen elkaar niet. Als jij vreemd gaat of bent vreemd gegaan met iemand die een relatie heeft, sorry, maar wat wil je dan? Er is geen enkel excuus om vreemdgaan goed te keuren, helemaal niks in mijn ogen.
Jij betrekt het ook op jezelf (jij bent bedrogen en je zelfvertrouwen heeft een knauw op gelopen).
Daardoor spreek je "mij" aan, als zijnde een slet (want ik ben vreemdgegaan).
Alleen degene met een relatie is daar persoonlijk verantwoordelijk voor.
Ook al liggen er 10 mooie vrouwen met hun benen wijd voor hem, dan is het aan hem om daar gebruik van te maken of niet.
Sees schreef:Als je thuis bont en blauw geslagen wordt of geestelijk wordt mishandeld, kan ik vreemdgaan (van het slachtoffer) alleen maar toejuichen...
Je kent nu eenmaal niet altijd het verhaal er achter.
Cer schreef:@Horsie
nee helemaal nietWat ben je defensief zeg...
Het is toch top dat jij nu in een relatie zit waarbij het vertrouwen goed zitNiet iedereen kan dat zeggen..
Gets wat ben je aggresief
xx_Horsiex schreef:Sees schreef:Als je thuis bont en blauw geslagen wordt of geestelijk wordt mishandeld, kan ik vreemdgaan (van het slachtoffer) alleen maar toejuichen...
Je kent nu eenmaal niet altijd het verhaal er achter.
Ik niet, want daar bereik je niks mee, pak je spullen en vertrek bij zo'n gestoorde gek, maar vreemd gaan, wat los je daar mee op? Als die kerel er achter komt heb je alleen maar meer sores.
kiki1976 schreef:Even goed samenvatten....
TS is verliefd op X. X heeft een vriendin.
X maakt moves naar TS, TS zwicht voor hem en belanden samen in bed.
TS beseft later dat dit niet kan, maar X blijft moves maken naar TS.
TS gaat hier niet meer op in.
X blijft zelfs een half jaar later moves maken naar TS
TS is nog steeds verliefd op hem maar houd hem op afstand, maar is eigenlijk nu wel in het stadium dat ze het aan X zijn vriendin wil vertellen..... (wellicht met de hoop dat X voor haar kiest)
Oke het feit blijft dat TS niet had moeten zwichten voor X, maar verliefdheid maakt blind.
Maar X gaat hierin duidelijk ook niet vrij uit, en zeker niet nu hij een half jaar later moves blijft maken.