Zoiets over het budget van klanten inschatten hebben mijn ouders ook ooit meegemaakt. Mijn vader is daar gelukkig heel simpel in haha.
Pap en mam gingen bij een autodealer op zoek naar een nieuwe auto. Ze waren een beetje rond aan het neuzen, komt er een verkoper op ze af, vraagt of hij ze kan helpen waarop mijn vader zegt dat ze aan het kijken zijn voor een auto(joh, wat zou je anders doen bij een dealer

), meneer antwoord daarop: "Ja maar meneer, de occasions staan buiten, deze liggen buiten uw budget."
Note, mijn vader was dus gewoon in z'n alledaagse werkkloffie(werkbroek, houthakker-lookalike-bloes en jasje, werkschoenen met stalen neuzen en vieze handen oid), waarop hij dus heel gevat zei "Dat is dan jammer voor je bonus deze maand, maar dan koop ik mijn NIEUWE auto wel bij de buurman. Fijne dag nog!".
Ze hadden dus serieus een splinternieuwe auto willen kopen van 20.000 +, maar meneer de verkoper schatte mijn ouders verkeerd in, iets waar vaderlief een hekel aan heeft dus die is serieus naar de buurman-verkoper gegaan en heeft daar zijn nieuwe auto gekocht x'D