Esmeej333 schreef:Wat ontzettend overdreven zeg. Ik vind het ook geen fijn idee als er voor mijn bruiloft bio-industrie beesten gegeten gaan worden. Lijkt me mijn goed recht en helemaal niet zo raar. Kan het ook omdraaien, dat al die mensen die bio-industrie vlees eten gewetenloos zijn? Dat werkt zo niet.
Nee dat werkt idd zo niet, evenmin als dat iedere vega er psychisch onder lijdt. Een kleine groep heeft moeite met zelf vlees eten, een nog kleinere groep dáárvan heeft er moeite mee dat anderen vlees eten en een groep dáárvan gaat voor een andere bepalen wat ze wel of niet moeten of mogen eten. Ik moet de eerste vega nog vinden die werkelijk psychisch gebukt gaat onder het organiseren van een bruiloft waar vlees geserveerd wordt. Ik vrees dat ik die ook niet ga vinden in mijn leven. Ergens gelukkig maar, want dan gaat het, wat mij betreft, echt niet goed met je. (of er wordt hier weer gewoon een woord misbruikt, dat kan ook?)
Tussen bio-industrie en vega zijn zit ook nog een wereld van verschil lijkt mij? Waarom moet het hier altijd of uiterst zo of uiterst zo zijn en niet gewoon lekker ergens in het midden gaan zitten.