Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kaus

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:26

Ik droomde vannacht dat ik het mobiel van mijn vriendin had gejat, toen ik m aanzette had ze allemaal dingen over zweetvoeten opgezocht :Y)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 11:10

_O-

Gisteren droomde ik iets over springpaarden... Dat je die het beste kon leren springen met een springtouw maar dat kon je beter niet op Bokt zetten want ze konden trauma's overhouden als het touw er eng uitzag ofzo :')

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:33

Ik droomde dat m'n vader me wakker maakte omdat ik te laat was voor school, en toen ging ik me heel snel aankleden enzo en toen ik op het punt stond om naar school te gaan bedacht ik me dat ik vrij was :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:34

Magrathea schreef:
_O-

Gisteren droomde ik iets over springpaarden... Dat je die het beste kon leren springen met een springtouw maar dat kon je beter niet op Bokt zetten want ze konden trauma's overhouden als het touw er eng uitzag ofzo :')

Haha :)
Zulke dingen heeft mijn vriend altijd, alleen hij herinnerd het zich niet meer, maar ik wel omdat hij heel erg praat in zijn slaap en dan heb ik hele gesprekken met hem. _O-.

Hij zei, ja morgen moet ik tekenen!
Ik: Wat ga je tekenen dan?
Hij: Ja een Hand!! Ik moet een handtekening maken( We gingen die volgende dag tekenen voor een huis).
En toen ging het weer over vissen de zwemmen op de muur enzo. (ik had het opgenomen hihi)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:59

Vannacht droomde ik dat ik een politiepaard had XD
Hij kon in de kofferbak en trailer.
Ik was op school(?) toen er een melding kwam van een vermiste man. Ik rennen naar mn kluisje (van school) en zadel/hoofdstel/cap/wantjes eruit.
Rennen naar de concierge waar dr ambulance en brandweer ook klaar voor vertrek was.
Paard en ik i'm dr trailrr waar ik opzadelde?! :3
en toen bij een bosje naar biuten..
En toen reed ik van de wei naar t bos jje en werd ik wakker :(

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 11:11

Haha wel cool dat :=

Ik droomde dat ik te laat op mijn werk kwam, dus ik schrok wakker... Nog ruim op tijd voor mijn afspraak vandaag :D handig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 07:43

Vannacht gedroomd:
-zat in een helikopter en moesten een lijk vinden. Staan er allemaal mensen te springen en zwaaien, daar bleek t lijk te liggen..

- een klasgenootje had een kalf mee naar gym XD Aan een touwtje en wij maar gymmen XD Ook moest ik een opdracht voor gym invullen, en iedereen maar kijken :')

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 10:04

Ik heb onder andere gedroomd:
- dat er wilde koeien waren losgebroken die mensen aanvielen. Ik zag ze op me afkomen, maar liep bij een heel open weg in het buitengebied en ik kon niet snel genoeg een goede schuilplaats vinden. Eerst over de sloot gesprongen en achter een stroomkastje gaan zitten. Helaas kwamen ze alsnog achter me aan en toen ben ik in een tuinboompje geklommen. Zo'n hele lage, dunne met zo'n bolletje aan de bovenkant. Alsof dat zin had. :') koeien konden bijna bij mij en ik kon geen hand vrijmaken om 112 te bellen.

- er was een speciale attractie. Via een korte loopband werd je per 4 personen 'afgeschoten' via een glijbaan. Op sneeuw. Super gaaf. Duurt maar enkele seconden, maar iedereen wilde erin, dus je mocht maar 1 keer.
Wel was het zo dat iedereen een bepaald dansje moest doen op de paar seconden op de loopband. Er stond speciaal een dansleraar voor, die je na moest doen. Het was verschrikkelijk om in zo'n korte tijd en met zenuwen een dansje te leren, maar iedereen deed z'n uiterste best. Ik heb zo mijn best gedaan dat ik nu, wakker, het dansje nog kan doen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 01:18

_Lorette_ schreef:
Ik heb onder andere gedroomd:
- (weggehaald, anders eel heeeel lang!

- er was een speciale attractie. Via een korte loopband werd je per 4 personen 'afgeschoten' via een glijbaan. Op sneeuw. Super gaaf. Duurt maar enkele seconden, maar iedereen wilde erin, dus je mocht maar 1 keer.
Wel was het zo dat iedereen een bepaald dansje moest doen op de paar seconden op de loopband. Er stond speciaal een dansleraar voor, die je na moest doen. Het was verschrikkelijk om in zo'n korte tijd en met zenuwen een dansje te leren, maar iedereen deed z'n uiterste best. Ik heb zo mijn best gedaan dat ik nu, wakker, het dansje nog kan doen!!

Hahaha! Ken je m nogsteeds?
Nu wordt ik wel nieuwschierig!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 10:27

Inmiddels nog alleen bepaalde pasjes. Kan je vertellen dat het geen hoogstaande dans is, maar goed, dat was ook niet de insteek. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 11:44

Vannacht heel vaag gedroomd.. Weet de helft nog :')
Er was een groot gebouw waar een week lang een feest ofzo was. Ik was er de hele tijd en had een pak aan wat oranje was en op een kruizing leek tussen een ui een stressbal XD We waren in een kamer en om de deur zagen we een klein jongetje met een vetgrote bril, superschattig! Dus ik achter m aanlopen....
Staat er eenange tafel met ong 5 hele schattige kleine jochies! Dus ik fotos maken natuurlijk! Heeft 1 zo'n jochie me gefilmd xD
Bij serieus request is elke dag een top vijf met filmpjes. En hier was ook een selectie leuke filmpjes..
Hoor ik terwijl ik traploop dat ik geselecteerd ben. Maar ik wou echt niet op tv :oo die avond natuurlijk tv kijken, is t een heel leuk filmpje! Met een soort bol op gele pootjes, en ik leek heel klein xD

Ook moest ik (met normale kleren) een computer zoeken op school. Elke computer had zn nummer XD Dus ik maar zoeken en zoeken.. Ze stonden niet op volgorde dus was t nog lastiger. En ik maar zoeken en zoeken...

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 11:57

ik had gedroomd dat ik een spion was... ik moet iets ergens naartoe brengen. maar daar waren de slegterikken al. toen moet ik het dus afpakken. het was eerst een groot paker. en toen werd het ineens een vuurwerk ewtje. die stopte ik sus weg. toen moet ik het paketrje nog ik weiligheid brengen. dus ik zweefvloog van een heuvel af. maar de slegteriken hadden een motor waarmee je kan vliegen. dus die haalde me in. de ik moets het paketje wegooien, in de hoop dat ze het niet meer kondem vinden. maar toen werd het paketje weer heel groot. toen de boeven mij gepakt hadden. en het paketje ook. sloten ze me eerst op en toen hoorde ik ze praten dat ze me dood wouden maken. en toen werd ik wakker :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 13:02

Ik droomde vannacht dat ik seks ging hebben met mijn buurman :\ (ik woon trouwens in een studentenflat dus die is wel ongeveer van mijn leeftijd :+ )
Heb niet echt gedroomd over de daad zelf, maar ik zat bij hem thuis en we zaten heel erg te flirten en dubbelzinnige opmerkingen te maken enzo :+ En toen werd ik wakker! Gelukkig maar, ik voel me er al bijna schuldig over (heb een vriend en die kent die buurman ook goed :oo )

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:16

Kaus schreef:
Iolanthe schreef:

Dat heb ik ook! En het voelt zo echt! Altijd een teleurstelling als ik 's morgens wakker word...
De laatste keer vloog ik door de straat en iedereen keek me raar aan en ik dacht "Jezus, wat kijken jullie zo, ik ben ook maar gewoon aan het vliegen, hoor" :+

En ook eens gedroomd dat ik van de badrand afsprong en heel hard moest geloven dat ik zou vliegen en het werkte! (Nog niet in het echt geprobeerd :+ )

Dromen jullie dan ook dat je neerstort of niet meer op kan stijgen?
Dat heb ik dus altijd aan het einde van mijn vlieg dromen...
Ben ik lekker aan het vliegen, komt er iets aan, kan ik niet meer vliegen. Heel frustrerend!

Ja hier ook, echt een enorme teleurstelling als ik wakker word. Het is echt van 'Huh, was het een droom?' het voelt enorm echt!
@kaus Nee helemaal niet, ik kan het zelf sturen! Ik vlieg vaak boven fietspaden, er is hier een lang fietspad naast een park waar ik vaak langs moet, in m'n dromen vlieg ik daar :D. Ben ook een keer door de school gevlogen, maar de hele indeling van de school was veranderd. En ik vloog steeds naar school en weer naar huis. Heerlijke dromen zijn dat :D.

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 19:15

Magrathea schreef:
Ik droomde vannacht dat ik seks ging hebben met mijn buurman :\ (ik woon trouwens in een studentenflat dus die is wel ongeveer van mijn leeftijd :+ )
Heb niet echt gedroomd over de daad zelf, maar ik zat bij hem thuis en we zaten heel erg te flirten en dubbelzinnige opmerkingen te maken enzo :+ En toen werd ik wakker! Gelukkig maar, ik voel me er al bijna schuldig over (heb een vriend en die kent die buurman ook goed :oo )

OOH, die zou ik voor jezelf houden :') :') lag in een deuk _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 11:12

Poow, vannacht.. XD

-een vriendin van mij (R) stuurde een filmpje. Hierin gimg zr samen met een pony in een bak omhoog. Boven waren er 2 touwen dieaan t hoofdstel van pony werd vastgemaakt. R had een laptop die ook werdt vastgemaakt en daar kon zij op staan. Toen met pony en al naar beneden roetsjen waar ze in het water terechtkwamen :3
Leuk filmpje :')

- ik kwam iets te laat op de manege, dus de les was al begonnen. I gafles, en de lessers reden zonder zadel rondjes. Ook reden ze zonder cap :')
Ik stond met mn fiets in de bak en mocht na de les wel vrijrijden!
*stukje eruit*
Ik zat op de fiets naar huis, en toen gebeurde iets raars! Maar wat?! :(

En nu ben ik wakker :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 07:46

Vannacht gedroomd dat ik ponys wou helpen :)
(ik voel een pennymoment :') )
En op een gegeven moment wordt ik achterna gezeten door 2 jongens rond de 20 a 25 jaar op één skelter!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 11:04

Ik heb vannacht 150 km afgelegd in anderhalf uur.
Op de fiets. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 12:56

Das best wel een end XD
Leuke fietstocht gehad? :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 09:19

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 07:30

Hehe
Vannacht gedroomd dat ik op de snelwrg stond te liften. Is iemand.zo stom om te stoppen.. Knalt een andere auto ertegen }:)

Ook gedroomd dat ik moest oppassen.. Box van de pony voor de helft opgestrooid en de rest vies :')
En de kids gingen in bad terwijl ik een film keek..
Dr film ging over een groep jeugd die naar een feest ging in Amerika, verkleed.. En dit liep niet helemaal goed..

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 07:55

Vannacht... Ik droomde dat mijn zus een paard kreeg ( houd helemaal niet van paarden ) en leren laarzen en ik was ZO boos. Huilen schreeuwen enz. was zo boos :')

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 07:56

Joaltijd schreef:
Hehe
Vannacht gedroomd dat ik op de snelwrg stond te liften. Is iemand.zo stom om te stoppen.. Knalt een andere auto ertegen }:)

Ook gedroomd dat ik moest oppassen.. Box van de pony voor de helft opgestrooid en de rest vies :')
En de kids gingen in bad terwijl ik een film keek..
Dr film ging over een groep jeugd die naar een feest ging in Amerika, verkleed.. En dit liep niet helemaal goed..

:(:)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 08:11

Droomde vannacht dat er opeens sneeuw lag op de weg toen ik naar huis ging terwijl ik al de hele tijd zonder sneeuw fietste ( :+ ) en toen kwam ik thuis en zei mn vader: "als je dit jaar 10 keer een 10 haalt op school krijg je een scooter of een paard." Heb zelfs nog gevraagd of ie dan ook de stalling etc zou betalen, en ja dat zou die doen *D

Helaas kan ik deze afspraak zo maken aangezien de kans echt ongelooflijk klein is dat ik 10 keer een 10 haal :')

Benice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 09:43

Hee, ik lees al wat langer mee, maar heb eigenlijk nooit dromen die ik bewust meemaak... :') Maar je raad het al, nu wel! Dus ik kom even binnengevallen...

Toen ik thuis kwam van school was er iets waardoor ik niet op mijn kamer kon slapen, ik moest maar ergens anders gaan slapen van mijn vader. Ik kon naar een chalet (is er ook hier in de buurt) of naar het Hilton (was op de plaats waar vrienden van ons wonen) Ik wilde echt persé naar het Hilton... :') De volgende ochtend kreeg ik roomservice en ging ik weer naar huis, maar eerst afrekenen, }> het bedrag precies weet ik niet meer, maar iets rond de 2000 euro, ik dacht dat ik dat wel van mijn spaargeld kon betalen.. Uh, nou mooi niet dus, maar ik iets uitgerekend en dat was iets met 147. Nouja en toen zei ik dat ik thuis mijn pinpas ging halen om later te betalen en toen besefte ik me dat ik in de zomer nier meer op ponykamp kon en toen werd ik wakker...

Heb dus nooit betaald }> Vind het toch een beetje een enge droom, moet er niet aan denken dat mijn geld opeens weg is..