Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Magrathea schreef:
Gisteren droomde ik iets over springpaarden... Dat je die het beste kon leren springen met een springtouw maar dat kon je beter niet op Bokt zetten want ze konden trauma's overhouden als het touw er eng uitzag ofzo

.
handig!
koeien konden bijna bij mij en ik kon geen hand vrijmaken om 112 te bellen._Lorette_ schreef:Ik heb onder andere gedroomd:
- (weggehaald, anders eel heeeel lang!
- er was een speciale attractie. Via een korte loopband werd je per 4 personen 'afgeschoten' via een glijbaan. Op sneeuw. Super gaaf. Duurt maar enkele seconden, maar iedereen wilde erin, dus je mocht maar 1 keer.
Wel was het zo dat iedereen een bepaald dansje moest doen op de paar seconden op de loopband. Er stond speciaal een dansleraar voor, die je na moest doen. Het was verschrikkelijk om in zo'n korte tijd en met zenuwen een dansje te leren, maar iedereen deed z'n uiterste best. Ik heb zo mijn best gedaan dat ik nu, wakker, het dansje nog kan doen!!

die avond natuurlijk tv kijken, is t een heel leuk filmpje! Met een soort bol op gele pootjes, en ik leek heel klein xD
(ik woon trouwens in een studentenflat dus die is wel ongeveer van mijn leeftijd
)
En toen werd ik wakker! Gelukkig maar, ik voel me er al bijna schuldig over (heb een vriend en die kent die buurman ook goed
) Kaus schreef:Iolanthe schreef:
Dat heb ik ook! En het voelt zo echt! Altijd een teleurstelling als ik 's morgens wakker word...
De laatste keer vloog ik door de straat en iedereen keek me raar aan en ik dacht "Jezus, wat kijken jullie zo, ik ben ook maar gewoon aan het vliegen, hoor"
En ook eens gedroomd dat ik van de badrand afsprong en heel hard moest geloven dat ik zou vliegen en het werkte! (Nog niet in het echt geprobeerd)
Dromen jullie dan ook dat je neerstort of niet meer op kan stijgen?
Dat heb ik dus altijd aan het einde van mijn vlieg dromen...
Ben ik lekker aan het vliegen, komt er iets aan, kan ik niet meer vliegen. Heel frustrerend!
. Ben ook een keer door de school gevlogen, maar de hele indeling van de school was veranderd. En ik vloog steeds naar school en weer naar huis. Heerlijke dromen zijn dat
. Magrathea schreef:Ik droomde vannacht dat ik seks ging hebben met mijn buurman(ik woon trouwens in een studentenflat dus die is wel ongeveer van mijn leeftijd
)
Heb niet echt gedroomd over de daad zelf, maar ik zat bij hem thuis en we zaten heel erg te flirten en dubbelzinnige opmerkingen te maken enzoEn toen werd ik wakker! Gelukkig maar, ik voel me er al bijna schuldig over (heb een vriend en die kent die buurman ook goed
)
lag in een deuk

)

Joaltijd schreef:Hehe
Vannacht gedroomd dat ik op de snelwrg stond te liften. Is iemand.zo stom om te stoppen.. Knalt een andere auto ertegen![]()
Ook gedroomd dat ik moest oppassen.. Box van de pony voor de helft opgestrooid en de rest vies
En de kids gingen in bad terwijl ik een film keek..
Dr film ging over een groep jeugd die naar een feest ging in Amerika, verkleed.. En dit liep niet helemaal goed..
) en toen kwam ik thuis en zei mn vader: "als je dit jaar 10 keer een 10 haalt op school krijg je een scooter of een paard." Heb zelfs nog gevraagd of ie dan ook de stalling etc zou betalen, en ja dat zou die doen

Maar je raad het al, nu wel! Dus ik kom even binnengevallen...
De volgende ochtend kreeg ik roomservice en ging ik weer naar huis, maar eerst afrekenen,
het bedrag precies weet ik niet meer, maar iets rond de 2000 euro, ik dacht dat ik dat wel van mijn spaargeld kon betalen.. Uh, nou mooi niet dus, maar ik iets uitgerekend en dat was iets met 147. Nouja en toen zei ik dat ik thuis mijn pinpas ging halen om later te betalen en toen besefte ik me dat ik in de zomer nier meer op ponykamp kon en toen werd ik wakker...
Vind het toch een beetje een enge droom, moet er niet aan denken dat mijn geld opeens weg is..