Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vuurneon schreef:Mijn toekomstige kind zal gewoon pech hebben haha; geen hamster, geen cavia (ook een teleurstelling; dat afschuwelijke gepiep als de koelkastdeur open ging)
. Dan kreeg ie bijna altijd een stukje groente. En hun grappige loopje als ze los mocht lopen 

. Mijn lichaam was veranderd en mijn kont zag er plat uit ipv rond in dat broek. Hij ligt nog ergens verstopt in mij kast.
En dat is al een vooruitgang van veel procent
tones schreef:Oh ja, cavia`s....
Je kunt niet eens stiekum een zak chips open trekken, of die dingen verlinken je al.
moonshine88 schreef:M'n wintec 500 springzadel. Jaren gehad, weinig mee gereden. NU toch maar echt te koop gezet nu ik weer een leren zadel heb.. Zo fijn vindt ik dat.
Terwijl hij absoluut niet slecht zit maar zooo anders dan leer.
pmarena schreef:Hè, hoezo ufo's?
Ik heb een poosje terug via de Duiste Ebay een paar hele mooie keramische koekenpannen gekocht, superfijne dingen echt
Deze zijn het: http://www.oleio.de/shop/index.php/pfan ... r-bro.html

Ik heb een Wintec 500 gekocht, maar nog niet gebruikt. Ik hoop dat ik mijzelf niet kan toevoegen aan het lijstje ontevreden gebruikers. 
Baileys01 schreef:Een grasmaaier!! God wat een onding.
Ik helemaal trots op mn versgelegde grasveldje. Zag mezelf al helemaal romantisch in de schemer zwieren over mijn grasje.. de heerlijke geur van vers gras in mn neus. .
de ruwe werkelijkheid? Dat pokkeding is bij elk polletje stuk. Hij stinkt. Ik ben een uur bezig en het is nog lelijk ook! Krijg het never nooit niet recht. Bloed zweet en tranen!!
*frustraties*
(ik was niet te stoppen)
Of is dat dan kinderarbeid?
Noa_M schreef:Ik wil heel graag een karcher ruitenwasser. Echt heb er mijn zinnen op gezet en voorgenomen dat ik dan wél mijn ramen zal zemen (tot nu toe gebeurd dat 1x per jaar ongeveer en kijk de rest van het jaar tegen afdrukken van poezen neusjes aan) Maar ik heb zo'n gevoel dat dat zo'n tegenvallende aankoop gaat zijn. Dat die dus ook maar 1x per jaar gebruikt gaat worden....
echt geen miskoop. Ontzettend gemakkelijk en goed. Dus ik zeg; doen! Je gaat er geen spijt van krijgen.