ShamalArabs schreef:Het zien van vrouwen als lustobject is nooit anders geweest, het komt nu alleen veel meer openbaar. En ik vind niets mis met het gebruiken van je vrouwelijkheid. Wij kiezen of kijken minstens ook sneller voor/naar de man die zijn kracht gebruikt of voor een vrouw opkomt. De luie kerel die moeite heeft met een vuilniszak zullen we niet snel kiezen als partner.
En ik ben ook van mening dat het makkelijke qua relaties wisselen en de moeilijkheid om ze vast te houden etc vooral komt omdat wij vrouwen meer zijn gaan zeiken. Vroeger was men meer bereid water bij de wijn te doen en vrouwen zeikten een stuk minder.
Nu willen vrouwen alles, gelijke rechten, gelijke behandeling...
Ik snap dat niet, ik zou liever huisvrouw zijn en voor een kerel zorgen zoals een vrouw dat kan. Ik ruil daarvoor de ruimte om mijn hobby te kunnen doen en mooie kleding te kunnen kopen. Ik zoek een man die nog echt man kan zijn, die voor je opkomt en de waarde van een vrouw kent, die weet dat zonder haar zijn leven leeg zou zijn, zijn huis ongezellig, zijn vrienden niet voorzien van lekkernijen tijdens de poker/voetbalkijkavonden etc.
Een relatie is een ruil, een schoon huis, schone kleding en seks en eten in ruil voor je vrijheid en geborgenheid, bescherming en stabiliteit, in ruil voor je hobby en kunnen shoppen. Uiteindelijk is dat wat voor vrouwen belangrijk is: geborgen en beschermd en stabiel. En voor mannen seks en eten en gezelschap.
Vreselijk...
... Huisvrouw
.
Dit is zéker niet wat voor mij belangrijk is in een relatie hoor
. Stabiel ja, maar bescherming? Waartegen
? Nee hoor, ik heb veel liever; jezelf kunnen zijn, vrijheid, een gelijkwaardige partner, gezelligheid, uitdaging etc. Ik hou er niet zo van als er voor me gezorgd wordt en ben sowieso graag financieel onafhankelijk.