Ik heb geen idee eigenlijk, kijk niet zo vaak in profielen.

Mijn "eisen" zijn met de jaren veranderd, niet zozeer omdat ik minder keuze zou hebben, maar door ervaring. Daarom ging ik er voor het gemak even vanuit dat de meeste mensen die zo zwaar aan uiterlijk tellen (niet specifiek jou) dat ze een potentiële partner er voor laten lopen nog vrij jong zijn. Mijn fout.
Ik geloof sowieso niet in liefde op het eerste gezicht, tenminste ... niet voor een partner. Liefde op het eerste gezicht gaat imo alleen om uiterlijk, immers je ziet op het eerste gezicht niet iemands innerlijk.
Heb het zelf wel gehad ... tot over mijn oren verliefd op een mooie jongen en dan blijkt dat ie zooo tegenvalt als je hem langer kent. Hoeft niet natuurlijk, maar het "juiste" uiterlijk of lengte is natuurlijk geen garantie voor een leuke jongen. Bij een goede (juiste) partner voel je je gewoon lekker op je gemak, kan je jezelf zijn en wordt verliefdheid houden van. Ongeacht het uiterlijk. Als ie dan ook nog aan een eisenpakket qua uiterlijk (gedeeltelijk) voldoet is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Maar goed, iedereen heeft zijn/haar eigen eisen natuurlijk en sommige zijn er moeilijker in dan anderen of hechten meer waarde aan het oordeel van een ander. Het boeit mij totaal niet wat andere mensen van mijn partner vinden, zolang ik er maar gelukkig mee bent. Trouwens ... wat de één mooi vind, vind de ander spuuglelijk.
Ik vergelijk het voor het gemak maar even met een paard. Je kan een heel eisenpakket hebben qua uiterlijk, maar "a good horse is never a bad colour". En toch zijn er nog mensen die perse geen schimmel of vos of weet ik wat willen hebben, want dat is niet mooi.

Al speelt daar grootte nu juist wél weer mee.