Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
merel_gomez schreef:Ik ben er nog niet over uit, gister gebeld naar Avero voor de nieuwe premies.
kom nu voor 2014 uit op: 107, 06 per maand dat is Basis + aanvullend start (zonder tandarts)..
Liefst wil ik rond dit bedrag ook nog een tandarts er bij in, maar dat is zeker te enthousiast?
Of zijn er wel verzekeringen die dit hebben? PB mag ook.
hittepit_12 schreef:Ik zit nu bij energiek, betaal nu 111,- p.mnd. Inclusief aanvulling en tand.
Destijds via independer afgesloten.
Zou voor 2014 naar de 107 euro gaan, voor het zelfde pakket
FlyAway schreef:loulou schreef:ik ga van 76,59 naar 69,12 bij Achmea.
Het kan zelfs naar 57,92 maar dan ben ik beperkt in ziekenhuizen en moet alles online, dus daar ga ik denk ik maar niet voor kiezen.
En welk Label van Achmea dan? Zilveren Kruis, Agis, Avero, Interpolis, FBTO, ProLife, OZF of De Friesland?
Achmea is nogal een ruim begrip namelijk
Edit: of InShared, dat kan natuurlijk ook nog.
Princesj schreef:Grmbl, ik moet nu toch gaan overstappen. Doordat ik chronisch ziek ben (maar nog altijd zonder diagnose) moet ik naar veel verschillende ziekenhuizen. Mijn huidige verzekering vergoed dat niet meer. Iemand die een verzekering heeft die voor alle ziekenhuizen gewoon vergoed? Ik zie door de bomen het bos niet meer..
Princesj schreef:Grmbl, ik moet nu toch gaan overstappen. Doordat ik chronisch ziek ben (maar nog altijd zonder diagnose) moet ik naar veel verschillende ziekenhuizen. Mijn huidige verzekering vergoed dat niet meer. Iemand die een verzekering heeft die voor alle ziekenhuizen gewoon vergoed? Ik zie door de bomen het bos niet meer..
Citaat:Met de Beter Af Exclusief Polis kunt u naar iedere zorgverlener in Nederland.
Altijd naar elke hulpmiddelenleverancier in Nederland
Altijd naar ieder ziekenhuis in Nederland
100% vergoeding (marktconform tarief) bij elke zorgverlener in Nederland
Kinke schreef:Ik kreeg gisteren bericht van ONVZ:
13-11-2013 - ONVZ Zorgverzekeraar verlaagt de premie voor de basisverzekering. De premie voor de vrije keuze basisverzekering bedraagt voor 2014 € 96,51 per maand. Zowel de premie als de dekking voor aanvullende verzekeringen blijft gelijk. De kwaliteitsverzekeraar blijft ook voor komend jaar vrije keuze van arts en ziekenhuis garanderen.