Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wemkelover schreef:Jongens een verhaal heeft twee kanten he.
Wij weten ook niet hoe ts in real life is, en of ze echt wel zo onschuldig is als ze beweerdd dat ze is.
Wij moeten haar ook maar op haar woord geloven van wat hier geschreven wordt, net als dat we haar vriend eigenlijk moeten geloven wat hij hier neerzet.
Caatje87 schreef:Feit is dat haar vriend niet zomaar op haar profiel moet gaan zitten en dingen moet gaan posten.
Dat zegt in mijn ogen genoeg over haar vriend.
EvaC schreef:wemkelover schreef:Jongens een verhaal heeft twee kanten he.
Wij weten ook niet hoe ts in real life is, en of ze echt wel zo onschuldig is als ze beweerdd dat ze is.
Wij moeten haar ook maar op haar woord geloven van wat hier geschreven wordt, net als dat we haar vriend eigenlijk moeten geloven wat hij hier neerzet.
Maar dat maakt toch niks meer uit? Ze zijn niet meer bij elkaar. Dat haar ex nog even een trap na moet geven, tsja... Bevestigd alleen maar dat ze blij moet zijn dat ze niet meer bij hem is.
russel schreef:Eva is 17 begrijp ik?
Weten we nog hoe moeilijk het is om emotionele beslissingen te maken in het leven? Hoe volledig wij nog in ontwikkeling waren met onszelf? Hoe wij toen pas gingen leren van ervaringen in het leven?
Snappen we wel hoe moeilijk het is om kindvrouwtje te moeten gaan spelen voor een ouder iemand? Hoe oud is vriend? En die ander nog moeilijker, gecompliceerder in elkaar zit? Problemen heeft waar ze mee moet dealen? Rekening moet houden?
Als je 17 bent, verliefd wil je vrolijk en onbezonnen door het leven fladderen, het is nl nog je jeugd...
Vriendlief, depri of niet het is ook jouw verantwoording er iets fijns en luchtigs van te maken en zeker als je iemand uit zijn omgeving haalt en er alleen voor zet...
Als Eva niet het iets is wat jouw uit je isolement haalt om beter te worden en haar het respect daarin niet gunt, laat haar vrij....zij is veel te jong om nu al een rugzak op te krijgen.....
musiqolog schreef:Caatje87 schreef:Feit is dat haar vriend niet zomaar op haar profiel moet gaan zitten en dingen moet gaan posten.
Dat zegt in mijn ogen genoeg over haar vriend.
Hoe moet hij hier anders posten? Als hij nu een account aanmaakt, moet hij eerst 25 posts in echt zinvolle topics zetten, en daar heeft hij normaal gezien geen verstand van.
Als hij echt een l*l was, had hij zich niet aangekondigd en was hij domme dingen gaan posten op naam van TS.
Caatje87 schreef:Ehmm... misschien helemaal niet posten???
Dit is haar "terrein" en hier kan zij haar verhaal kwijt.
Hij moet zich hier niet mee bemoeien.
lieveli schreef:Als ik erachter kwam dat mijn vriend over mij sprak op een forum zou ik ook wel even mijn kant van het verhaal hier doen. Dit is niet haar terrein, het is een openbaar forum.
Sleeper schreef:lieveli schreef:Als ik erachter kwam dat mijn vriend over mij sprak op een forum zou ik ook wel even mijn kant van het verhaal hier doen. Dit is niet haar terrein, het is een openbaar forum.
even uit de meeleesmodus: Dat ben ik helemaal met je eens maar hij heeft in haar account zitten snuffelen en besluit daarmee te posten. Gaat vriendlief haar gangen na? TS sterkte en vooral veel wijsheid toegewenst. Je bent 17, een jonge meid, geniet van het leven!