Oeps momenten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

Re: Oeps momenten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 23:59

owja... doodserieus antwoorden dat je niet zo goed staat op biologie als ze vragen ben je goed in biologie? :+

Patchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 09:16

:+

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 13:16

:')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 14:43

Hehe, toen ik net een maand samen was met mijn vriend zaten we te zoenen. Maar ineens moest ik heel hard niezen (ik voelde hem niet aan komen) dus ik nies tijdens het zoenen en zijn hele, maar dan ook echt hele gezicht zat onder het snot :') Oeps...

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 14:52

Cubone schreef:
Hehe, toen ik net een maand samen was met mijn vriend zaten we te zoenen. Maar ineens moest ik heel hard niezen (ik voelde hem niet aan komen) dus ik nies tijdens het zoenen en zijn hele, maar dan ook echt hele gezicht zat onder het snot :') Oeps...

'
_/-\o_ maar ook best vies hahaha

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 17:14

Cubone schreef:

Ik zie het al helemaal voor me, zou aan de ene kant heel hard lachen maar aan de andere kant ook wel schamen denk ik :=

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 17:59

Hahahahha geniaal! Ik had ook een keer er kwam een knappe jongen voorbij fietsen. Mijn broer en ik fietsten naast elkaar en onze sturen komen in elkaar vielen we zo van die fiets :o :o
Net wanneer die knappe guy voorbij fiets :') ;(

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:55

Maar als je niest voel je dat toch aankomen? Neem aan dat je je hoofd dan al wegdraait?

Patchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:15

Ik heb een PO lerares die best melig is, en eergisteren vertelde ze dat ze de vorige dag wel 5 keer gevallen was voor de ogen van leerlingen! Bleek het plaatje van d'r hak eraf te zijn en daaronder zat een ijzer waar ze steeds over uitgleed!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 21:28

Nou ik heb ook weinig tijd om er iets aan te doen tegen de tijd dat ik merk dat ik moet niezen. Dat duurt bij mij echt niet zo lang. :+

Dus ik kan me voorstellen dat sommige mensen datzelfde probleem hebben.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 20:58

Ik weet niet hoezó ik dacht dat het een goed idee was maar ik ging het pak koffie nog eventjes leegschudden boven het filter. Omdat er nog maar een beetje in leek te zitten.
Vervolgens ga ik zowat knock-out van hoe sterk de koffie is... :')

Ja wat had ik dan gedacht?

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 01:21

Hahaha lekker dan nerumin !

Deze is niet van me zelf, maar vertelde mijn vriend.

Een vrouw kwam naar de garage met haar auto, er tikte iets.
De monteur vroeg wat dingen er over,
En vroeg op een gegeven moment: wanneer heb je voor het laatst een beurt gehad?
Waarop die vrouw antwoorde: nou dat is al ff geleden !
Viel er een stilte... die monteur zegt, bedoelde die auto hé......
Vrouw stammelde eeuh jaa sorry euhm ja een jaar terug
Haha ze werd helemaal rood :p
Ik vind het weet een geniale vrouwen logica :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 01:24

Echt iets wat je ook aan vreemden vraagt. :=

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 03:05

Haha over auto's gesproken :D
Een kennis reed in zijn auto maar de auto had geen vol vermogen meer.
Dus gaspendaal helemaal ingetrapt kwam hij maar langzaam vooruit.
Vriend van hem er in gereden, ja inderdaad die auto is niet goed joh.
Kennis naar de garage... Monteur kijkt naar het gaspendaal en zegt, nou dat wordt een goedkope dag ik ga u heel gelukkig maken. Het matje ligt dubbel geklapt onder het pendaal :P

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 08:14

Ja! Dat hoorde ook hier en tijd terug ook, groep meiden onderweg naar rotterdam. Hun auto wilde niet echt meer.. Wegenwacht gebeld, mat dubbel _O-

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 11:37

Angeliquee18 schreef:
Hahaha lekker dan nerumin !

Deze is niet van me zelf, maar vertelde mijn vriend.

Een vrouw kwam naar de garage met haar auto, er tikte iets.
De monteur vroeg wat dingen er over,
En vroeg op een gegeven moment: wanneer heb je voor het laatst een beurt gehad?
Waarop die vrouw antwoorde: nou dat is al ff geleden !
Viel er een stilte... die monteur zegt, bedoelde die auto hé......
Vrouw stammelde eeuh jaa sorry euhm ja een jaar terug
Haha ze werd helemaal rood :p
Ik vind het weet een geniale vrouwen logica :D

ik heb zelf zo een oeps moment gehad in de garage..

Iedere maal dat ik linksaf draaide speelde er muziek uit de speaker linksachter in de auto door de gewone radio heen.. ik ben op zoek gegaan maar kon niets vinden dus uiteindelijk naar de garage. Sta ik doodleuk te wachten en ben ondertussen de andere modellen aan het kijken. Hoor ik opeens dat muziekje opnieuw.. Begon me al af te vragen of ik misschien schizofreen aan het worden was.. bleek de monteur te zijn, had hij een speelgoed vast van mijn dochter.. blijkbaar bij het draaien drukte de knop om de muziek aan te zetten tegen de koffer.. stond ik daar mooi met mijn mond vol tanden in een overvolle garage.. had toen ook wel even een rode kop om eerlijk te zijn

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 11:48

Zo liep mijn moeder de garage in: '*naam monteur* Ik heb weer een beurt nodig!!'
Al het personeel keek ineens allemaal heel geïnteresseerd op, en de monteur lag krom van het lachen. Moeders moest even herstellen van de golf van schaamte :')
Gelukkig kon zij er ook om lachen

Friso_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 12:41

Hahahaha omg :')
Ik moet huilen...

DiFa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 18:02

Ik heb ook een oeps moment. Het is 15 jaar geleden, maar moet het nog steeds aanhoren :+

Ik was samen met een vriendin en haar ouders een weekje naar zeeland op vakantie. Aangezien dat we allebei 16 jaar waren konden wij helemaal niet zonder onze vriendjes die zielig thuis zaten om op ons te wachten (tenminste dat hoopte we) Kregen we een bericht dat ze toch voor een dag naar zeeland kwamen. Het vriendje van mijn vriendin had een golf als auto. Toen hun de camping aankwamen rijden was de auto oververhit. Dus motorkap gaat open en begin ik te lachen. Alle 3 keken ze mij verbaast aan waarom ik begon te lachen. Ik zeg: dat is grappig. Dat er een volkswagen motor in een golf ligt. Meteen zag ik het embleem van volkswagen en kon gelijk door de grond zakken.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 18:58

Ik moest vanmorgen iets gaan halen op de afdeling van een collega. Ik loop erheen en zie de deur op een kier staan. Dus ik roep vrolijk: koekoek ! Duw de deur verder open staat daar een onbekende man op een ladder de kozijnen te vervangen. :+ uuh oeps !

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:15

JannaS schreef:
Ik heb ook een oeps moment. Het is 15 jaar geleden, maar moet het nog steeds aanhoren :+

Ik was samen met een vriendin en haar ouders een weekje naar zeeland op vakantie. Aangezien dat we allebei 16 jaar waren konden wij helemaal niet zonder onze vriendjes die zielig thuis zaten om op ons te wachten (tenminste dat hoopte we) Kregen we een bericht dat ze toch voor een dag naar zeeland kwamen. Het vriendje van mijn vriendin had een golf als auto. Toen hun de camping aankwamen rijden was de auto oververhit. Dus motorkap gaat open en begin ik te lachen. Alle 3 keken ze mij verbaast aan waarom ik begon te lachen. Ik zeg: dat is grappig. Dat er een volkswagen motor in een golf ligt. Meteen zag ik het embleem van volkswagen en kon gelijk door de grond zakken.

ik snap hem niet :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 16:17

Rintah: een Golf is een subtype van Volkswagen, maar vaak roepen mensen gewoon "ik heb een Golf". Op de motor die dus onder de motorkap zit staat het Volkswagen logo.

JannaS had die link niet gelegd dus die roept heel onschuldig dat er een Volkswagen motor in ligt! Terwijl dat dus eigenlijk ook gewoon zo hoort. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:20

Dan ben ik toch niet de enige domme persoon hier. :=

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:27

ik snapte hem ook even niet ;)

sc1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 17:49

Cayenne schreef:
Ik heb een keer per ongeluk onze kat gelanceerd :o
Ik was een jaar of 11 en op mijn slaapkamer had ik zo'n tuimelraam dat je omhoog moet duwen. Onze grote rode je-weet-wel kater vond het altijd een leuk spelletje om het dak op te klimmen en dan via mijn raam weer naar binnen te komen.
Maar op een ochtend hoorde ik hem miauwen en had ik mijn raam nog dicht, dus ik stap slaperig uit bed en duw het raam open, waarbij ik opeens Dikkie (de kat) voorbij zie vliegen :oo Die stond dus OP het raam ipv naast het raam en doordat ik het raam open deed, vloog hij met een boog van het dak af.
Gelukkig mankeerde hij niets, maar ik heb me echt tijden schuldig gevoeld en heb het raam nooit meer voor hem open durven doen :=

Whoehahahahaha ik moest echt huilen van het lachen!