Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Oeps... Cubone schreef:Hehe, toen ik net een maand samen was met mijn vriend zaten we te zoenen. Maar ineens moest ik heel hard niezen (ik voelde hem niet aan komen) dus ik nies tijdens het zoenen en zijn hele, maar dan ook echt hele gezicht zat onder het snotOeps...

Angeliquee18 schreef:Hahaha lekker dan nerumin !
Deze is niet van me zelf, maar vertelde mijn vriend.
Een vrouw kwam naar de garage met haar auto, er tikte iets.
De monteur vroeg wat dingen er over,
En vroeg op een gegeven moment: wanneer heb je voor het laatst een beurt gehad?
Waarop die vrouw antwoorde: nou dat is al ff geleden !
Viel er een stilte... die monteur zegt, bedoelde die auto hé......
Vrouw stammelde eeuh jaa sorry euhm ja een jaar terug
Haha ze werd helemaal rood :p
Ik vind het weet een geniale vrouwen logica

uuh oeps ! JannaS schreef:Ik heb ook een oeps moment. Het is 15 jaar geleden, maar moet het nog steeds aanhoren![]()
Ik was samen met een vriendin en haar ouders een weekje naar zeeland op vakantie. Aangezien dat we allebei 16 jaar waren konden wij helemaal niet zonder onze vriendjes die zielig thuis zaten om op ons te wachten (tenminste dat hoopte we) Kregen we een bericht dat ze toch voor een dag naar zeeland kwamen. Het vriendje van mijn vriendin had een golf als auto. Toen hun de camping aankwamen rijden was de auto oververhit. Dus motorkap gaat open en begin ik te lachen. Alle 3 keken ze mij verbaast aan waarom ik begon te lachen. Ik zeg: dat is grappig. Dat er een volkswagen motor in een golf ligt. Meteen zag ik het embleem van volkswagen en kon gelijk door de grond zakken.
Cayenne schreef:Ik heb een keer per ongeluk onze kat gelanceerd
Ik was een jaar of 11 en op mijn slaapkamer had ik zo'n tuimelraam dat je omhoog moet duwen. Onze grote rode je-weet-wel kater vond het altijd een leuk spelletje om het dak op te klimmen en dan via mijn raam weer naar binnen te komen.
Maar op een ochtend hoorde ik hem miauwen en had ik mijn raam nog dicht, dus ik stap slaperig uit bed en duw het raam open, waarbij ik opeens Dikkie (de kat) voorbij zie vliegenDie stond dus OP het raam ipv naast het raam en doordat ik het raam open deed, vloog hij met een boog van het dak af.
Gelukkig mankeerde hij niets, maar ik heb me echt tijden schuldig gevoeld en heb het raam nooit meer voor hem open durven doen