x_Nadia schreef:3?
Nou, ik zie er ook 3.. 1 links in de hoek en 2 aan de rechte kant.
Maar die man met de snor vind ik toch wel het duidelijkst (?)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wendyenbram schreef:Ik zie 1 gezicht rechts boven in de hoek (die zie jij ook)
ik zie 1 gezicht op de zwarte jas (een "zwarte" vrouw met lange oorbellen)
en rechts onder een man met een ringbaard
en 1 links boven een eng figuur een man met open mond die kijkt alsof hij je angst wil aanjagen.
wendyenbram schreef:de leren jas
Maar dat wil helemaal niks zeggen hoor. het kan ook een samenloop van pixels zijn die het doen lijken dat er gezichten zijn.
en dat dan door de pixels lichter en donkerder zijn een figuur te zien is, waarbij je zelf dat gaat omvormen naar "iets"
Dat wil ook weer niet zeggen dat het nep is natuurlijk, alleen dat er verschillende verklaringen voor kunnen zijn.
Deijs schreef:JuliaChipie5 schreef:Ik kijk nu die aflevering van Ghost adventures met Bobby mackeys, er gebeurt vrij weinig maar ik vind het zo eng hahahaha
Die is qua fysieke gebeurtenissen creepy, ze hebben ook veel afleveringen die qua stemmen enzo heel erg eng zijn.
Deijs schreef:JuliaChipie5 schreef:
Die is qua fysieke gebeurtenissen creepy, ze hebben ook veel afleveringen die qua stemmen enzo heel erg eng zijn.
Noem er is eentje qua stemmen?
Ik vind t best interessant haha
Maar dat wil helemaal niks zeggen hoor. het kan ook een samenloop van pixels zijn die het doen lijken dat er gezichten zijn.
en dat dan door de pixels lichter en donkerder zijn een figuur te zien is, waarbij je zelf dat gaat omvormen naar "iets"
Dat wil ook weer niet zeggen dat het nep is natuurlijk, alleen dat er verschillende verklaringen voor kunnen zijn.