http://www.carnavalskleding.nl/sexy-indianen-kostuum/
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

NoeskaMoos schreef:Pas maar op dan fohadie, dat je niet zoveel terug aankomt met carnaval dat je het alleen de eerste dagen aankunt![]()
Carnaval lijkt me niet goed voor de lijn hihi.
In Roosendaal is het nu wel echt losgebarsten hoor. Versiering in de stad, de krantjes zijn bezorgd, de eerste feestjes worden gehouden (inclusief dat je dus overal verklede mensen ziet fietsen / lopen). Af en toe vlarden muziek die het huis bereiken, het komt er echt aan.
Leuk om het weer eens echt helemaal mee te kunnen maken! (afgelopen jaren boven de rivieren gestudeerd dus dan mis je toch wel veel)
Helaas meteen weer de laatste keer, hierna verhuizen we een stuk noordelijker ivm werk
Moet wel lukken hoor.
zo saai. dus ik denk dat ik dit jaar maar oversla.
Lijkt wel een beetje op het politiepakje wat een paar pagina's eerder voorbij kwam. Was vorig jaar een groot succes
Pieter25 schreef:xMyrth schreef:Ik werk bij de Jumbo. Heel spannend
PB
LovesKim schreef:Ik ben laatst nog in de Jumbo geweest die vrij dicht bij het treinstation van euh, Horst is dat toch? Ligt! Werk je in die Jumbo? En ik ben die vrijdag ook naar de Lange geweest in Horst.. Tja.. Ik vind het opzich wel leuk daar alleen het leek net alsof er heel groot 'Brabant' op mijn voorhoofd stond want ik werd me toch een partij aangekeken door de meiden daar