Iedereen heeft een pricetag...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:02

lieveli schreef:
Geryon schreef:

Niet direct. Maar iemand die in is voor een ons denkt nou eenmaal best makkelijk over seks (enkel lust geen liefde of elkaar moeten kennen, maar lees: niks mis mee). Als je er zo over denkt kan ik dus begrijpen dat je denkt dat die mensen het ook wel voor een heel hoog bedrag zouden doen.

Oh. Nou ik heb mijn strepen op ONS gebied wel verdiend maar ik zou niet voor geld met iemand naar bed gaan. Dat staat echt compleet los van elkaar en ik snap ook niet dat je dat aan elkaar kunt linken.

*edit, laat maar :o?
Laatst bijgewerkt door cp112 op 17-10-13 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Re: Iedereen heeft een pricetag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:03

One Night Stand

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:04

Zie ik lees het heel verkeerd _O- hahahahahaha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:05

Nerdie :')

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:07

Storm schreef:
Nou, ik heb ook wel eens een one-night stand gehad waarbij ik de volgende morgen dacht; wat heb ik gedaaaaan?!
Dan krijg ik liever een ton mee.

Ik denk dat je je nog even goedkoop zal voelen ook al heb je er een ton voor gekregen. Je moet daarna nog steeds met jezelf leven..

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:09

Nah, die ton zou bij mij een hoop goedmaken :))

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:14

fargo schreef:
Storm schreef:
Nou, ik heb ook wel eens een one-night stand gehad waarbij ik de volgende morgen dacht; wat heb ik gedaaaaan?!

Ik denk dat je je nog even goedkoop zal voelen ook al heb je er een ton voor gekregen. Je moet daarna nog steeds met jezelf leven..

Nou doe mij die ton maar mee hoor :Y) Goedkoop voel ik mij überhaupt niet na een ONS :+ En met een ton op zak al helemaal niet :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:16

Nee ik denk niet dat ik seks zou willen hebben voor geld, hoeveel geld het ook is. Ik zing dan liever een liedje.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:18

Geryon schreef:
lieveli schreef:
Onenightstands en seks voor geld hebben toch niets met elkaar te maken?

Niet direct. Maar iemand die in is voor een ons denkt nou eenmaal best makkelijk over seks (enkel lust geen liefde of elkaar moeten kennen, maar lees: niks mis mee). Als je er zo over denkt kan ik dus begrijpen dat je denkt dat die mensen het ook wel voor een heel hoog bedrag zouden doen.

Onenight stand kies je nog altijd zelf de sekspartner uit, terwijl betaald elke griezel binnen kan stappen om zijn lusten te botvieren.

Storm schreef:
Dat heb je dan altijd nog zelf gedaan, en blijkbaar had je er op de avond wel zin in. Waar je, betaald, bij voorbaat in de meeste gevallen de klant niet lustopwekkend vind.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:20

F_Orumster schreef:
<<quote="Geryon">>
lieveli schreef:
Onenightstands en seks voor geld hebben toch niets met elkaar te maken?

Niet direct. Maar iemand die in is voor een ons denkt nou eenmaal best makkelijk over seks (enkel lust geen liefde of elkaar moeten kennen, maar lees: niks mis mee). Als je er zo over denkt kan ik dus begrijpen dat je denkt dat die mensen het ook wel voor een heel hoog bedrag zouden doen.<<</quote>>>
Onenight stand kies je nog altijd zelf de sekspartner uit, terwijl betaald elke griezel binnen kan stappen om zijn lusten te botvieren.

Precies, one night stands zijn op basis van aantrekkingskracht en misschien geholpen door alcohol e.d. maar toch meestal eigen keuze en dat zal bij betaalde seks toch minder het geval zijn. Je stemt dan in dat iemand jouw lichaam gebruikt..

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:27

Ik weet niet wat ik zou doen. Ik heb nooit veel geld willen hebben en zal dat ook nooit willen hebben. Geld maakt mij niet gelukkig. De afgelopen 5 maanden heb ik geleefd en rondgereist op praktisch 0,0 euro (en dat in een duur land als australie) en ik ben super gelukkig geweest. Mocht bij mij alles op zijn, dan trek ik lekker de wijde wereld weer in. Nee, ik zou er waarschijnlijk niet plat voor gaan. Niet voor mezelf in ieder geval.
Mocht een familie lid of vriend flink ziek worden en ze hebben bakken met geld nodig om de behandeling te kunnen betalen omdat anders het einde kan betekenen, dan wil ik er wel over na denken. Maar voor mezelf zou ik het nooit doen. Ik heb het niet nodig.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:31

Ik vind 'geld maakt niet gelukkig' altijd een beetje een meh uitdrukking. Ik ben niet materialistisch, maar leven kost geld. Ik heb geld nodig voor de huur van mijn huis, al die ellendige belastingsdingetjes, eten voor mezelf, eten voor mijn dieren. Warme kleding is in deze tijd van het jaar ook fijn. En dan ben ik nog niet eens ziek, zwak of misselijk waardoor ik extra zou moeten betalen.

Hoe ga je zonder geld de wijde wereld in trekken? Waar leef je dan van? Wat gebeurt er als jou iets overkomt?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:36

lieveli schreef:
Nee ik denk niet dat ik seks zou willen hebben voor geld, hoeveel geld het ook is. Ik zing dan liever een liedje.

Willen of kunnen is een verschil he.

Niemand wil mij horen zingen :')

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:38

@lieveli: Je staat er verbaast van hoe simpel dat kan. Er is zat eten in de natuur te vinden, tijdens mijn reis heb ik gecouchsurft, tent ergens opgezet, gelift. Geloof me, geld is niks meer dan een papiertje dat ons hele leven controleerd. En daar kun je uit stappen. Mocht mij iets overkomen, dan zij dat zo. Dat kan je ook gebeuren als je een miljoen op de bank hebt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:40

Ik vind je nogal naïef. Waar betaal je die tickets mee? Geld. Waarom was je au pair? Geld. Dat je weinig geld nodig hebt, dat geloof ik. Maar verder vind ik dat je overdrijft. En ik bedoel niet dat jou iets kan overkomen omdat je weinig geld hebt, maar stel jou overkomt iets en je hebt geen geld. Wie betaalt je medicijnen? Je operatie? Je zorg?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:43

Doet mij een beetje denken aan Surviralman Babeth :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:45

lieveli schreef:
Ik vind 'geld maakt niet gelukkig' altijd een beetje een meh uitdrukking. Ik ben niet materialistisch, maar leven kost geld. Ik heb geld nodig voor de huur van mijn huis, al die ellendige belastingsdingetjes, eten voor mezelf, eten voor mijn dieren. Warme kleding is in deze tijd van het jaar ook fijn. En dan ben ik nog niet eens ziek, zwak of misselijk waardoor ik extra zou moeten betalen.

Hoe ga je zonder geld de wijde wereld in trekken? Waar leef je dan van? Wat gebeurt er als jou iets overkomt?

Geld alleen maakt niet gelukkig, maar geen geld maakt wel ongelukkig.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:45

@ lieveli: Wat ik bedoel is dat mensen eens van de illusie van geld moeten afstappen. Dat ik als au pair werkte, waarom niet? Zolang het kan, prima. Ik bedoel alleen dat het mogelijk is om zonder geld te leven. Tuurlijk zolang ik kan werken, werk ik. Maar als ik in een situatie kom zoals dit topic is bedoelt, nee dan ga ik mijn lijf niet verkopen. Dan trek ik de wereld in want je kunt prima overleven zonder geld.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:47

Zonder geld leven is simpelweg niet mogelijk in een wereld waarin wij nu leven.
Ja je kan best een tijdje zonder, maar dat houd een keer op.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:50

cp112 schreef:

Toch is het mogelijk alleeb ons word al vanaf ons geboorte wijsgemaakt dat het niet kan. Er is nog steeds voldoende voedsel uit de natuur te vinden, schuilplekken en mogelijkheden genoeg. Waar we nu in leven is niks meer dan een illusie om de controle over mensen te houden en hun eigen zakken te spekken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:51

Babeth schreef:
@ lieveli: Wat ik bedoel is dat mensen eens van de illusie van geld moeten afstappen. Dat ik als au pair werkte, waarom niet? Zolang het kan, prima. Ik bedoel alleen dat het mogelijk is om zonder geld te leven. Tuurlijk zolang ik kan werken, werk ik. Maar als ik in een situatie kom zoals dit topic is bedoelt, nee dan ga ik mijn lijf niet verkopen. Dan trek ik de wereld in want je kunt prima overleven zonder geld.

Oké, ik ga het nog één keer uitleggen. Je werkte als au pair voor geld toch? Je werd niet uitbetaald in bananen of gekleurde stukjes glas. Je hebt je tickets betaald met geld en volgens mij moet je een behoorlijke spaarrekening hebben voordat je Australië binnenkomt en dan reken ik het ticket nog niet mee. Deze wereld draait om geld, en we hebben een stuk minder nodig dan we denken, ja! Maar helemaal geen geld, nee.

Jij bent niet degene die hier het leven zonder geld kan promoten als je zelf zoveel geld hebt gebruikt om al die reizen te maken. En ik heb het even losgekoppeld van de situatie in de beginpost omdat ik ook niet van plan ben in te gaan op een bod voor seks.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:04

Babeth schreef:
cp112 schreef:

Toch is het mogelijk alleeb ons word al vanaf ons geboorte wijsgemaakt dat het niet kan. Er is nog steeds voldoende voedsel uit de natuur te vinden, schuilplekken en mogelijkheden genoeg. Waar we nu in leven is niks meer dan een illusie om de controle over mensen te houden en hun eigen zakken te spekken.

Nee, die conspiracy theorieën, die zijn gezond.

Ik ben heel nuchter, uiterlijke schijn doe ik niet aan. Waar het trend is een mooi groot nieuw huis met bijpassende mooie auto en dergelijke te hebben, wonen wij ''onder'' ons niveau in ons rijtjeshuis zonder benoemenswaardige tuin en is mijn auto alweer oud. Nou en? Ik vermaak me er en geef mn geld liever uit aan de leuke dingen des levens. Wie bepaald scheefwonen? Niet iedereen wil een dik huis.

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:30

Ik heb vrij weinig moeite met sex voor geld .. één ton, 1 miljoen? Jeuutje wat veel, ik zou er vanaf een paar 1000 over na gaan denken. Het is wel mooi makkelijk verdient, klinkt goedkoop en is ook goedkoop, maar zo denk ik dan. Als je niet veel te besteden hebt kun je die paar duizend extra goed gebruiken.

Ik KAN liefde en sex totaal los van elkaar zien. Ik ben met genoeg jongens het bed in gedoken waar ik totaal niet verliefd op was of zou kunnen worden, vaak was er dan wel alcohol in het spel :')

Voel me wel goedkoop hier trouwens, al die bedragen die genoemd worden .. voor mij is het 'maar' seks.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:40

Ho even ik bedoel niet dat mensen die in zijn voor een ONS ook wel een pricetag hebben. Ik vind juist dat je niet voor een ander kan bepalen of diegene het wel of niet heeft.

Maakte alleen het verschil in denkwijze over seks duidelijk tussen de, volgens een bokker in dit topic, ouderwetsen en de mensen die seks los vinden staan van liefde en dus vaak ook wel in zijn voor een ONS.

Want dat doet er wel degelijk toe in je denkwijze of iedereen een privetag heeft of niet..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:43

minajtje schreef:
Ik heb vrij weinig moeite met sex voor geld .. één ton, 1 miljoen? Jeuutje wat veel, ik zou er vanaf een paar 1000 over na gaan denken. Het is wel mooi makkelijk verdient, klinkt goedkoop en is ook goedkoop, maar zo denk ik dan. Als je niet veel te besteden hebt kun je die paar duizend extra goed gebruiken.

Ik KAN liefde en sex totaal los van elkaar zien. Ik ben met genoeg jongens het bed in gedoken waar ik totaal niet verliefd op was of zou kunnen worden, vaak was er dan wel alcohol in het spel :')

Voel me wel goedkoop hier trouwens, al die bedragen die genoemd worden .. voor mij is het 'maar' seks.

Als de klant er goed verzorgd uitziet zal mijn pricetag lager liggen dan wanneer er een ruige bok op de stoep staat.