Boos op de wereld.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:27

Heb net even je topic gelezen en wil je heel veel sterkte wensen!
Probeer sterk te blijven, voor je vader:)
Het is logisch dat het moeilijk is maar samen kunnen jullie het vast aan!

Meraki

Re: Boos op de wereld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:34

Hier.. precies dezelfde situatie.. is ook allemaal van start gedaan rond dezelfde tijd als bij jou. Mijn moeder heeft ook kanker gehad. Zij is gelukkig genezen.

En nu dit weer. Ik snap je woede, je frustraties en het complete gevoel van onzekerheid.

Sterkte!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 14:49

Pfft..

Papa ligt al anderhalve week aan de sondevoeding omdat 'ie niet kan eten.
Hij heeft koorts sinds vorige week, wisselend van 41 graden 's nachts tot 38/39 graden overdag.
En vandaag hoorden we dat er twee soorten bacteriën in zijn bloed zitten..
Wat dus de koorts verklaart. Maar bestrijden kan hij het niet omdat hij in zijn dip zit.

Ook heb ik m'n stage niet gehaald en ik heb veel onduidelijkheid over hoe nu verder op school dus het gaat allemaal weer geweldig.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 16:53

he gatver. Ik hoop dat het snel beter gaat met je vader. En stage..Jaartje overdoen is misschien niet leuk, maar is geen ramp. (of kan dat niet?) Hee schouders eronder houden hoor. Je vader heeft er ook niks aan als hij zich zorgen moet gaan maken om zn dochter. Hoe moeilijk het ook is. dikke stevige knuf en op naar beter nieuws!

SaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:20

Jeetje, wat een rotnieuws! Heel veel sterkte Selien! :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 00:12

Vanaf mn tel. Veel liefde, dikke knuffel

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 16:12

Jeetje selien! Heel veel sterkte. Ben je al wel bij papa geweest?

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 16:19

Bah wat een rot nieuws.. Ook van hier uit een knuffel en veel sterkte! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 16:21

Dikke knuf ts :(:) Lees al een tijdje mee wat een rot situatie nu

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 18:41

Ik kwam je topic gister tegen en heb alles doorgelezen.
Ik ben normaal niet zo van het reageren in zulke topic maar ik wil je toch heel graag een steuntje in de rug geven want meid, wat krijg jij een rottijd voor je kiezen.

Hopelijk mag je je stage gewoon overdoen en anders eventueel het hele jaar. Dat is misschien niet eens een heel slecht idee hoor, je vader is nu het belangrijkste. ALS hij het niet red, ben je blij met iedere minuut die je nog bij hem hebt kunnen zijn. En als hij het wel red, waar we natuurlijk vanuit gaan, is het gewoon heel fijn als je hem kan steunen en er voor hem kan zijn. En ik weet zeker dat hij er ook voor jou wil zijn, zo ver als mogelijk voor hem.

Hoe dan ook :(:) :(:) :(:)

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 00:08

Stille meelezer hier.. wil je even een heeeeeeeeeele dikke knuf geven :(:)
Hoe gaat het met jullie zelf ?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-13 00:25

Dank jullie wel meiden. :)

Margreet, nog niet nee.. Morgen ga ik erheen. Mn vriendin is er al geweest om mama af te leveren bij het ziekenhuis, die slaapt er tegenwoordig ook omdat papa rustiger is als ze er is, anders ijlt (eilt?) Hij veel in zijn slaap. Ze zei dat ik ga schrikken dus we zien het morgen.

Dankjewel Leonie. :)
Papa is alleen niet echt in levensgevaar. De chemo's zijn ter preventie. Het klote van mijn stage is dat ik al twee jaar uni voor niks gedaan heb. Ik had zo graag door willen stromen, nu heb ik al mijn vakken met gemak gehaald en word ik bij wijze van "genaaid" bij stage..

Mondy, we zijn er een beetje doorheen. Mama loopt zichzelf voorbij en ik voel me bagger. Maar ik zit nu in het, wat ze zo zeggen, 'Ik heb geen tranen meer over'. Ik ben te moe voor alle woede en verdriet en ik sleep mezelf de dagen door. Zo voelt het. 'Weer een dag, einde van de dag halen'.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 02:22

Liefdeliefdeliefde. We hebben bij ons diner vreselijk aan jullie gedacht en een hele hoop positieve energie gestuurd. Hopelijk helpt het. Geef je moeder een dikke knuffel, wij leven zo met jullie mee. En dan nu kabouter Wesley:

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:29

Goed dat je er vandaag heen gaat! Het zal moeilijk en confronterend zijn, maar voor je vader ook fijn dat je er voor hem bent. :j

Voor jullie zelf, probeer je rust te nemen en toch ook wat ontspannende momenten mee te pakken, dat er af en toe even meer is dan ziekenhuis.

Nogmaals sterkte, ook vandaag! :*

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:39

Meisje toch. :(:)
Ik weet even niet zo goed meer wat ik moet zeggen maar een hele dikke virtuele knuffel
vanuit hier,

Carrera97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:41

Ook ik, als stille meelezer, wil je heel veel sterkte wensen & bij deze ook een dikke knuffel :(:)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-13 21:51

Dank jullie wel meiden!

Lee, jullie zijn geweldig!
En gekapskiept, geknisknapt, gekapskaapt is een dingetje hier hoor! We hebben zelfs het grote kabouter Wesley boek!

Marleen, het was inderdaad heftig, dikke brok in je keel, tranen in je ogen maar niet mogen huilen omdat de sfeer dan zo raar wordt.
Papa was heel blij. Hij heeft zelfs gedoucht zelf 'omdat zijn dochter komt' en deed zijn best om wakker te blijven.
En dat komt wel goed! Na januari gaan we lekker naar de sauna en leuke dingen doe tussendoor!

Je hoeft niet altijd iets weten om te zeggen hoor Anne, ik heb soms ook geen woorden. :)

Carrera, heel erg bedankt!

Gister was papa heel erg moe. Viel steeds in slaap ook al vocht ie er duidelijk tegen en kon hij nog steeds niet echt eten. Het deed hem wel duidelijk goed dat we er waren.
Het viel ons echter op dat papa een rood oog had, hebben we gemeld en de verpleging zou ernaar kijken.. En als hij zo bleef (niet) eten hij niet naar huis mocht de 31ste.
Vandaag ging mama weer.
Toen ze zei dat het niet ging werken als hij niet at viel het kwartje en begon ie van alles naar binnen te proppen. :D

Met zijn oog zijn ze naar de oogarts gegaan. Mama is na een uur wachten (zie je het voor je, een vogeltje in een rolstoel die steeds bijna in slaap valt zonder weerstand in een wachtkamer vol mensen?) Woest geworden en heeft gezegd dat ze maar moesten bellen als er een dokter was omdat dit echt niet door de beugel kon. Binnen 5 minuten was er een arts ter plaatse. :D

Conclusie: oogontsteking. Dat kon er ook nog wel bij. Antibioticakuurtje erbij en goede hoop voor de 31ste dus. :)

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 23:33

Goed van je mama dat ze zo voor m opkwam !!!!!
En ook even een dikke knuffel voor jou, ondanks dat je hem graag ziet is er heen gaan als hij zo is ook erg moeilijk en hoef je je daar zeker niet schuldig om te voelen :(:)
Wat boft jouw papa maar met jullie !!!

Puck94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:53

Jeeetje meid! Ik heb net je hele topic gelezen.
Heel, heel veel sterkte! En vergeet niet te genieten van de mooie momenten, stiekem zijn er best een paar soms.. Als je vader blij is dat je er bent bijvoorbeeld..
Nogmaals heel veel sterkte!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 00:36

Echt, werkelijk waar.. Hoe bizar dat ze hem naar de wachtruimte lieten gaan ipv een arts op zaal laten komen oid.. :n
Goed dat je moeder zo op haar strepen is gaan staan hoor! Idd rare dingen soms als je er zelf niet 'bij' blijft..

Hoe is het nu met je papa? :)

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 02:28

Jeetje wat verschrikkelijk voor je.

Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen!!

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 02:40

Bah, het is echt een verschrikkelijke rotziekte, in ieder geval staat mijn pb open! Ik heb helaas kortgeleden mijn vader moeten laten gaan aan de gevolgen van kanker dus ik weet heel goed hoe het allemaal is, gewoon een grote elende!
Ik wens jou, je vader, maar natuurlijk ook iedereen daaromheen heel veel sterkte en geluk!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 02:43

wat verschrikkelijk!!!!!!!!!!!!!! ik wens je heel heel veel sterkte...

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:15

hoe is het nu met je papa? hebben jullie een beetje fijne feestdagen gehad?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 16:40

Zo, ik heb jullie verwaarloosd zie ik, sorry! -O-
Iets met bonje met school enzo. :Y)

Bedankt voor de berichtjes! :)

Het gaat voor nu redelijk.

Papa is net voor oudjaarsdag naar huis gekomen.
Hij heeft echt een week erover gedaan om een beetje bij te komen.
De eerste dag viel hij steeds in slaap dus heeft hij veel op bed gelegen, de tweede dag ging het al wat beter en viel 'ie in slaap in z'n stoel ( :Y) ), vanaf die dag is het wel beter geworden, maar de eerste dagen leek het net of hij veranderd was in een opa van 80. Hij had veel moeite met zijn balans, at met een snelheid van nul en at weinig.
Vanaf die dag is het wel beter gegaan.. Maar toch is hij niet op het niveau waar hij was voor zijn tweede chemo begon. Twee keer plat op zijn muul gegaan (wij denken vanwege zijn onbalans, hij zei vanwege slapende voet. Hmhm, ja lieve papa) en heel snel moe..

Inmiddels is hij vandaag teruggegaan naar het ziekenhuis. Ik vrees voor de derde chemo, hoop dat het mee zal vallen.. Ik zou blij zijn als al die stress voorbij is.. Als alles weer op zijn gangetje gaat naar normaal..

Gelukkig kan ik al mijn woede en agressie kwijt in school..
Met mijn lamlul van een SLB'er die de verkeerde uitspraak 'Je moet van jezelf houden, want dat je nog niet aan je ouders hebt verteld dat je je stage niet gehaald hebt is een teken dat je niet van jezelf houdt omdat je geen onvoldoendes kan accepteren.' maakt dat ik mijn kop uit het zand heb getrokken en mijn voet op de rem gezet heb. Ik ben als een leeuw aan het vechten voor mezelf om mijn stage in het tweede jaar in te kunnen halen in plaats van dat half jaar vertraging en de laatste losse eindjes van alle opdrachten voor die enorme berg genaamd "P halen" aan elkaar te knuppen.. Stelletje zweefteven. Dacht het niet he. Ik kan het, ik hou van mezelf ( <3 ) en ik ga dat jullie potverdomme laten zien ook!