Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Emerald schreef:kruip voor dit topic even uit meelees modus. Ik had jaren geleden een antiliaanse vriend die echt heel donker was. Enfin, na een leuke avond eindigde we in de slaapkamer. Nou had hij wat problemen om een condoom om te doen in mijn bijzijn dus hij naar de badkamer. Het licht was kapot in de slaapkamer dus ik lig daar rustig je wachten tot meneer weer terug kwam. Wat ik toen zag!ik heb zelden zo hard gelachen. donkere vriend, donkere slaapkamer.... En hij had een fluoriserende condoom!!! Starwars was er niks bij. Weinig gebeurd die avond. Elke keer als ik hem aan keek kreeg ik weer de slappe lach... Nu nog steeds trouwens.
Dat ik al een paar keer s.hit zei ontging hem namelijk ook totaal. daNiielle_ schreef:Hoe? Geen idee, mijn mond ging gewoon niet meer dicht. Ik had wel eens gelezen dat je dan hard achterop je hoofd moet slaan.![]()
Dat hielp gelukkig!
Hij heeft er niks van gemerkt volgens mij.Ik droom nu wel vaak dat het me weer overkomt!
Haha die starwars kreeg ik echt de slappe lach van
kiki1976 schreef:Geen gênant moment van mij maar wel van mijn ex.
Hij was ook heel nerveus met het omdoen van een condoom. Mocht niet kijken, niet helpen, niets..... Nu haald dat voor mij al de sfeer weg, maar goed.....
Opeens hoorde ik "nou dat was het dan".....
Dus ik wat dan?
Uhhhhhh hij zit al vol.....
kiki1976 schreef:Geen gênant moment van mij maar wel van mijn ex.
Hij was ook heel nerveus met het omdoen van een condoom. Mocht niet kijken, niet helpen, niets..... Nu haald dat voor mij al de sfeer weg, maar goed.....
Opeens hoorde ik "nou dat was het dan".....
Dus ik wat dan?
Uhhhhhh hij zit al vol.....

Banjer schreef:oh er schiet me er nog een te binnen...
Zat met mijn huidige vriend in bad, aan het begin van onze relatie.... we wilden gaan beginnen zeg maar... was een van zijn katten de badkamer ingelopen, op de rand van het bad geklommen... en juistem... toen zat mijn vriend in bad met een nat poesje
Banjer schreef:oh er schiet me er nog een te binnen...
Zat met mijn huidige vriend in bad, aan het begin van onze relatie.... we wilden gaan beginnen zeg maar... was een van zijn katten de badkamer ingelopen, op de rand van het bad geklommen... en juistem... toen zat mijn vriend in bad met een nat poesje

.
Op een gegeven moment is hij maar weg gegaan, en zij zat daar met een tand door dr lip. Toen zijn we haar verdriet maar weg wezen eten bij de mac.
FemkeUtah schreef:wat een leuk topic haha, nu kan ik ook wel lachen om mijn domme acties maar toen:')
Ik was vroeger super verlegen en ik denk een van mijn ECHTE eerste vriendjes, ik denk dat ik net in de 1e zat wilde met me zoenen, nou no way dat ik dat durfde dus toen heb ik denk ik een jaar lang vol gehouden dat ik keel ontsteking had en dat ik dus van de dokter niet mog zoenenhij heeft het helaas uitgemaakt haha, nu hebben we het er samen weleens over en kunnen we er om lachen
mooie tijd, echt niet dat ik durfde, en al helemaal niet met hem...! DaniqueHorse schreef:FemkeUtah schreef:wat een leuk topic haha, nu kan ik ook wel lachen om mijn domme acties maar toen:')
Ik was vroeger super verlegen en ik denk een van mijn ECHTE eerste vriendjes, ik denk dat ik net in de 1e zat wilde met me zoenen, nou no way dat ik dat durfde dus toen heb ik denk ik een jaar lang vol gehouden dat ik keel ontsteking had en dat ik dus van de dokter niet mog zoenenhij heeft het helaas uitgemaakt haha, nu hebben we het er samen weleens over en kunnen we er om lachen
Hahaha zo heb ik ook gezegd dat ik pfeiffer hadmooie tijd, echt niet dat ik durfde, en al helemaal niet met hem...!
Had ik ook moeten zeggen bij mijn allereerste vriendje. Bah
Op de kopstoten, ellebogen en knietjes na dan.
Die dingen moet je dus echt niet door de wc spoelen