Gênante momenten op gebied van jongens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Gênante momenten op gebied van jongens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 20:13

Gelukkig niet, hij is even blijven liggen en is de rest van de week gevoelig geweest op die plaats maar ziekenhuis was niet nodig. Gelukkig!

Forgive

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 20:14

Tjaa, nooit gehad. Vroeg ik een jongen, was het altijd nee.
Op dit moment vind ik niemand echt leuk ofzo. Bovendien zou ik het dan haast niet meer durven vragen :)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 20:18

Whaha ik dank nu nablijven aan dit topic.
Komt mijn docent binnen en dat is ook een "donkere"
Ik kreeg de slappe lach omdat ik direct aan dat starwars verhaal dacht :')

Dankjewel bokt _/-\o_

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 20:31

Je kaak uit de kom... Do I need to say more? O:)

Noetje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 20:35

daNiielle_ schreef:
Je kaak uit de kom... Do I need to say more? O:)

haha hoe krijg je dat nou weer voor elkaar :')

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 20:53

Emerald schreef:
kruip voor dit topic even uit meelees modus. Ik had jaren geleden een antiliaanse vriend die echt heel donker was. Enfin, na een leuke avond eindigde we in de slaapkamer. Nou had hij wat problemen om een condoom om te doen in mijn bijzijn dus hij naar de badkamer. Het licht was kapot in de slaapkamer dus ik lig daar rustig je wachten tot meneer weer terug kwam. Wat ik toen zag! :D ik heb zelden zo hard gelachen. donkere vriend, donkere slaapkamer.... En hij had een fluoriserende condoom!!! Starwars was er niks bij. Weinig gebeurd die avond. Elke keer als ik hem aan keek kreeg ik weer de slappe lach... Nu nog steeds trouwens.

Deze is echt leuk _O-

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:18

Hoe? Geen idee, mijn mond ging gewoon niet meer dicht. Ik had wel eens gelezen dat je dan hard achterop je hoofd moet slaan. :o _O- Dat hielp gelukkig!
Hij heeft er niks van gemerkt volgens mij. :D Ik droom nu wel vaak dat het me weer overkomt!

Haha die starwars kreeg ik echt de slappe lach van _/-\o_

Noetje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:52

hij merkt het niet als jij je mond niet meer dicht kan doen en vind het ook niet raar als jij vervolgens heel hard achterop je eigen hoofd slaat... erg knap van jou haha _O-

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 22:00

Alcohol ;) Dat ik al een paar keer s.hit zei ontging hem namelijk ook totaal.

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 22:02

daNiielle_ schreef:
Hoe? Geen idee, mijn mond ging gewoon niet meer dicht. Ik had wel eens gelezen dat je dan hard achterop je hoofd moet slaan. :o _O- Dat hielp gelukkig!
Hij heeft er niks van gemerkt volgens mij. :D Ik droom nu wel vaak dat het me weer overkomt!

Haha die starwars kreeg ik echt de slappe lach van _/-\o_

Geniaaal!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 22:07

Die fluor condooms kan je gewoon in ieder willekeurige sexshop kopen. Zijn er zelfs in 2 soorten. Model normaal en model met zonder voorkant (is open aan 2 kanten dus).
We hebben deze jaren en jaren terug eens stiekem gekocht toen m'n ouders 25 jaar getrouwd waren en onder hun kussen gelegd.
Alleen jaren later toen mijn man in getrouwd waren lagen ze opeens ook bij ons onder het kussen.....
Manlief lag al in bed en ik kwam net onder de douche vandaan. Alles donker terwijl hij normaal een lampje aanliet.
En hij riep alleen maar TADA!!!! Nee dat werd niks meer, compleet de slappe lag.

Geen gênant moment van mij maar wel van mijn ex.
Hij was ook heel nerveus met het omdoen van een condoom. Mocht niet kijken, niet helpen, niets..... Nu haald dat voor mij al de sfeer weg, maar goed.....
Opeens hoorde ik "nou dat was het dan".....
Dus ik wat dan?
Uhhhhhh hij zit al vol.....

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 22:13

Serieus wat een verhalen hier _O- _O-

Ik heb ook te vaak van die gênante momenten meegemaakt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 22:14

Schroom niet en plaats ze :P

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 22:16

kiki1976 schreef:
Hij was ook heel nerveus met het omdoen van een condoom. Mocht niet kijken, niet helpen, niets..... Nu haald dat voor mij al de sfeer weg, maar goed.....
Dus ik wat dan?

Tja, daar ging je momentje... -O-

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 22:20

kiki1976 schreef:
Dus ik wat dan?

Ohow, pijnlijk voor hem :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 22:27

Nou hij schaamde zich dood }> _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Nu was hij altijd wel een snelle zeg maar, maar een 2e keer deed hij niet aan, want had gehoord dat je "willy" (ja echt zo noemde hij hem altijd) zeer kon gaan doen.
Tja in gedachten noemde ik hem "stille Willy" := := := := :=

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 22:30

oh er schiet me er nog een te binnen... :D

Zat met mijn huidige vriend in bad, aan het begin van onze relatie.... we wilden gaan beginnen zeg maar... was een van zijn katten de badkamer ingelopen, op de rand van het bad geklommen... en juistem... toen zat mijn vriend in bad met een nat poesje :))

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 22:49

Banjer schreef:

Zat met mijn huidige vriend in bad, aan het begin van onze relatie.... we wilden gaan beginnen zeg maar... was een van zijn katten de badkamer ingelopen, op de rand van het bad geklommen... en juistem... toen zat mijn vriend in bad met een nat poesje :))

_O- _/-\o_

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 23:04

Banjer schreef:

_/-\o_ _O-

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 23:17

Wat een hilarisch topic! Echt eentje voor een bak met popcorn op schoot :D
Ik lees ff verder !

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 23:55

Gelukkig was ik het niet zelf, maar ik had deze eigenlijk moeten filmen.
Was met m'n vriendin naar de sportschool geweest, en ze had daar best wel sjans met een anabolenpoppetje. Niet mijn type, dus keek lekker van een afstandje mee _O- .
Op de hardloopband aangekomen, hoor ik haar lekker kletsen en doen, dus ik dacht dat zit wel snor.
Op een gegeven moment zie ik haar dat apparaat steeds sneller en hoger zetten.. Puntje bij paaltje had ze volgensmij geen controle meer over haar voeten, ze maakte echt een flinke facefirst smakker en gleed zo in een rotvaart van dat apparaataf, echt ik hield het niet meer en hij ook niet. _O- Op een gegeven moment is hij maar weg gegaan, en zij zat daar met een tand door dr lip. Toen zijn we haar verdriet maar weg wezen eten bij de mac. :Y)

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 00:00

Ik heb diep moeten graven,maar er eentje gevonden!

Bijna 10 jaar terug bleef mijn vriendje toen slapen. Wij bezig op mijn slaapkamer,ik bovenop..
Gaat de deur ineens open,ik schrok zo,dat we stopten,maar ik wel bleef liggen bovenop hem :+
Kwam mijn broertje binnen,dronken want die was in de kroeg geweest.

Mijn broertje had serieus niets door,en ging op zijn gemak naast ons op bed zitten,vrolijk verder kletsend.
Best een raar moment toen hahaha

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 01:21

Carnaval 2008 ofzo, sliep ik alvast de nacht voor carnaval bij T., die later die carnaval mn vriendje zou worden.
K zou op n matje op de grond slapen. Sliep voor geen meter. Dus bij hem in bed gekropen. Komt zn ma ons 's morgens wekken...Die vroeg zich ook wel af waarom k bij m in bed lag. De nacht dr na volgde de 1e zoen pas trouwens ;)

DaniqueHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 02:13

FemkeUtah schreef:
wat een leuk topic haha, nu kan ik ook wel lachen om mijn domme acties maar toen:')

Ik was vroeger super verlegen en ik denk een van mijn ECHTE eerste vriendjes, ik denk dat ik net in de 1e zat wilde met me zoenen, nou no way dat ik dat durfde dus toen heb ik denk ik een jaar lang vol gehouden dat ik keel ontsteking had en dat ik dus van de dokter niet mog zoenen :') hij heeft het helaas uitgemaakt haha, nu hebben we het er samen weleens over en kunnen we er om lachen

Hahaha zo heb ik ook gezegd dat ik pfeiffer had :+ mooie tijd, echt niet dat ik durfde, en al helemaal niet met hem...!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 09:03

DaniqueHorse schreef:
FemkeUtah schreef:
wat een leuk topic haha, nu kan ik ook wel lachen om mijn domme acties maar toen:')

Ik was vroeger super verlegen en ik denk een van mijn ECHTE eerste vriendjes, ik denk dat ik net in de 1e zat wilde met me zoenen, nou no way dat ik dat durfde dus toen heb ik denk ik een jaar lang vol gehouden dat ik keel ontsteking had en dat ik dus van de dokter niet mog zoenen :') hij heeft het helaas uitgemaakt haha, nu hebben we het er samen weleens over en kunnen we er om lachen

Hahaha zo heb ik ook gezegd dat ik pfeiffer had :+ mooie tijd, echt niet dat ik durfde, en al helemaal niet met hem...!

Dat is daar niet op gekomen ben zeg :oo Had ik ook moeten zeggen bij mijn allereerste vriendje. Bah :Y)

Genante momenten heb ik genoeg maar ik kan er nu even niet op komen :+ Op de kopstoten, ellebogen en knietjes na dan.
Wel dat de broer van mijn ex een nieuw vriendinnetje had. Schoonouders waren niet thuis en heel de ochtend al wat gestommel op zolder gehoord maar verder eigenlijk niet bij nagedacht. Tot mijn vriend naar de wc ging en ik ineens hoorde: ''Iiiieeeeehhh schat, kom eens kijken!!!''. Ik er naartoe, stond er een condoom rechtop in het water in de wc _O- Die dingen moet je dus echt niet door de wc spoelen :')