Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:32

Die van de natuurkunde leraar is wel erg zeg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:37

Geen gênant momentje voor mij, wel voor een medereizigster.

Ik zat 's ochtends in de trein, en er kwam een meisje van een jaar of 20 tegenover mij zitten. Ze was druk aan het bellen. De trein kwam aan op het eindpunt, en zowel zij als ik moesten er daar uit. We zijn buiten de trein, meisje liep (nog steeds bellend) een paar meter voor me, en de trein rijd weg. Het meisje voelt aan haar broekzak, kijkt om en roept verschrikt: "NEEEE!!!Ik heb m'n telefoon in de trein laten liggen!!!"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:37

Blijheid schreef:

Ik zat 's ochtends in de trein, en er kwam een meisje van een jaar of 20 tegenover mij zitten. Ze was druk aan het bellen. De trein kwam aan op het eindpunt, en zowel zij als ik moesten er daar uit. We zijn buiten de trein, meisje liep (nog steeds bellend) een paar meter voor me, en de trein rijd weg. Het meisje voelt aan haar broekzak, kijkt om en roept verschrikt: "NEEEE!!!Ik heb m'n telefoon in de trein laten liggen!!!"

_O- Dat had ik kunnen zijn.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:38

Hoe wil je bellen zonder mobiel? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:44

ik heb dat ook altijd met mn sleutels, als ik die in mn handen heb zit ik ook altijd te zoeken :+

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:45

of met je zonnebril of afstandbediening :j :')

Greek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:52

Haha :D

Of je al fietsend afvragen waar je fietssleutels zijn :+

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:43

Greek schreef:

_O- Altijd.

Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:54

Greek schreef:

geniaal :')

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:58

Blijheid schreef:

Ooo ik dacht eerst oh das knap banketstaaf maar nu ik er ff over na dacht dat je zonder telefoon helemaal niet kunt bellen kan ik mezelf wel ff voor m'n kop slaan :+

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:59

Amiigo schreef:
Blijheid schreef:

Ooo ik dacht eerst oh das knap banketstaaf maar nu ik er ff over na dacht dat je zonder telefoon helemaal niet kunt bellen kan ik mezelf wel ff voor m'n kop slaan :+

Bij mij duurde het ook effe voordat het kwartje viel :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:03

Ik heb heel vaak dat als ik in de bus zit, en ik druk op ''stop'', dat ik alvast opsta om uit te checken, en dat in een rijdende bus :') Dat gaat dus niet.. Zo vaak dat ik wiebelend tegen mensen aan val.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:20

Oooh, nu snap ik hem haha, Ik snapte er al helemaal niks van :+

jolleknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:33

Een vriendin van mij had altijd peg met de bus . Ze wilde als eerste zijn en duwde zich naar voren en doordat kwam haar tas tussen de zijkant van de opengaande deuren klem te zitten! Was altijd erg druk in die bus dus zij schaamde zich dood want iedereen moet wachten, later willen we uitstappen , loop ik naar buiten en zit ze dus met die zelfde tas vast aan haar stoel. Enik moest dus roepen of die buschauffeur wilde wachten omdat die al van plan was om weg te rijden xD zelf tweette ik over een suuper knappe jongen in de bus naar een vriendin, poosje later krijg ik een privebericht of ik over hem aan het tweetten was (bleek dat ie paar straten verderop woonde ;o) haha zelf ben ik al een aantal keer gevallen overdekte trappetjes als je de trein in wilt. En ik stond tegen de deur aan in de bus (was altijd over-vol) en het was dus mistig en zag niet dat er de volgende halte eraan kwam en ik viel dus met tas en al naar buiten niet hard ofso maar schaamde me wel haha ^^ en nog wel meer van zulke dingen ;p

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:36

ik heb nog geen echt genant moment gezien of gehad maar de blikken van mensen die keihard aan komen rennen en op het laatste moment de trein in springen. Meestal met een 'Pfoe' of 'Oeff' erbij :P

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:38

jolleknol schreef:
Een vriendin van mij had altijd peg met de bus . Ze wilde als eerste zijn en duwde zich naar voren en doordat kwam haar tas tussen de zijkant van de opengaande deuren klem te zitten! Was altijd erg druk in die bus dus zij schaamde zich dood want iedereen moet wachten, later willen we uitstappen , loop ik naar buiten en zit ze dus met die zelfde tas vast aan haar stoel. Enik moest dus roepen of die buschauffeur wilde wachten omdat die al van plan was om weg te rijden xD zelf tweette ik over een suuper knappe jongen in de bus naar een vriendin, poosje later krijg ik een privebericht of ik over hem aan het tweetten was (bleek dat ie paar straten verderop woonde ;o) haha zelf ben ik al een aantal keer gevallen overdekte trappetjes als je de trein in wilt. En ik stond tegen de deur aan in de bus (was altijd over-vol) en het was dus mistig en zag niet dat er de volgende halte eraan kwam en ik viel dus met tas en al naar buiten niet hard ofso maar schaamde me wel haha ^^ en nog wel meer van zulke dingen ;p

:') hoe is het afgelopen met je `tweet crush`?

jolleknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:43

Haha nu meer geworden ;p hij was toch niet mijn type :) nu kom ik hem heel vaak tegen als hij rii zijn opleiding gaat met de trein... Hij zegt wel gewoon hoi xd dus. Hij herkend me nog wel...

jolleknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:44

Nu =nix xd sorry mijn iPhone maakt eigen woorden soms

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:46

Greek schreef:

:')

of je op een zonnige dag rot zoeken waar nu je zonnebril is, en m dan gewoon op hebben B-)

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:47

Dat heb ik altijd met de afstandbediening...

Niekje31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:48

ik zelf niet maar wel een mede-reiziger...

In de metro heb je van die glasplaten aan ieder begin en eind van een rijstoelen.
1 keer kwam er een jongen binnen en die stond voor zo'n glasplaat.. (dacht hij := , want deze was er dit keer dus niet... zal wel eruit gehaald zijn wegens een sterretje erin ofzo )
De metro begon te rijden en whoeppieee... hij viel zo achterover bij die mevrouw op de eerste rij op schoot _O- Het spijt me zeer maar ik heb errruugggg hard gelachen! Vooral omdat het hem niet lukte om weer van haar schoot af te komen _O- _O-

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:50

Een vriendin van mij is een keer echt tussen de trein en het spoor gevallen.
Mijn grootste angst als ik in en uit de trein stap. :=

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:58

xManon_ schreef:

Een vriendin van mij is een keer echt tussen de trein en het spoor gevallen.
Mijn grootste angst als ik in en uit de trein stap. :=

Hoe heeft ze datt voor elkaar gekregen?

locorette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 21:00

Flauwvallen omdat het zo druk is in de bus.. Buschauffeur gestopt en ik ben naar buiten gedragen. Eenmaal bijgekomen voelde ik dat mijn hoofd knalrood werd en toen moest ik weer in die drukke bus stappen. Er was gelukkig wel een plekje vrijgemaakt. Heb de resr van de rit naar buiten gekeken aangezien ik bij iedereen het gespreksonderwerp was.. :')

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 21:01

Ze schoot met haar voet van het trapje. :=
En denk verder gewoon een vreemde samenloop, zoals je vaak een val van je paard ook niet na kan vertellen. :P