Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:Geen gênant momentje voor mij, wel voor een medereizigster.
Ik zat 's ochtends in de trein, en er kwam een meisje van een jaar of 20 tegenover mij zitten. Ze was druk aan het bellen. De trein kwam aan op het eindpunt, en zowel zij als ik moesten er daar uit. We zijn buiten de trein, meisje liep (nog steeds bellend) een paar meter voor me, en de trein rijd weg. Het meisje voelt aan haar broekzak, kijkt om en roept verschrikt: "NEEEE!!!Ik heb m'n telefoon in de trein laten liggen!!!"
Blijheid schreef:Geen gênant momentje voor mij, wel voor een medereizigster.
Ik zat 's ochtends in de trein, en er kwam een meisje van een jaar of 20 tegenover mij zitten. Ze was druk aan het bellen. De trein kwam aan op het eindpunt, en zowel zij als ik moesten er daar uit. We zijn buiten de trein, meisje liep (nog steeds bellend) een paar meter voor me, en de trein rijd weg. Het meisje voelt aan haar broekzak, kijkt om en roept verschrikt: "NEEEE!!!Ik heb m'n telefoon in de trein laten liggen!!!"
Amiigo schreef:Blijheid schreef:Geen gênant momentje voor mij, wel voor een medereizigster.
Ooo ik dacht eerst oh das knap banketstaaf maar nu ik er ff over na dacht dat je zonder telefoon helemaal niet kunt bellen kan ik mezelf wel ff voor m'n kop slaan
jolleknol schreef:Een vriendin van mij had altijd peg met de bus . Ze wilde als eerste zijn en duwde zich naar voren en doordat kwam haar tas tussen de zijkant van de opengaande deuren klem te zitten! Was altijd erg druk in die bus dus zij schaamde zich dood want iedereen moet wachten, later willen we uitstappen , loop ik naar buiten en zit ze dus met die zelfde tas vast aan haar stoel. Enik moest dus roepen of die buschauffeur wilde wachten omdat die al van plan was om weg te rijden xD zelf tweette ik over een suuper knappe jongen in de bus naar een vriendin, poosje later krijg ik een privebericht of ik over hem aan het tweetten was (bleek dat ie paar straten verderop woonde ;o) haha zelf ben ik al een aantal keer gevallen overdekte trappetjes als je de trein in wilt. En ik stond tegen de deur aan in de bus (was altijd over-vol) en het was dus mistig en zag niet dat er de volgende halte eraan kwam en ik viel dus met tas en al naar buiten niet hard ofso maar schaamde me wel haha ^^ en nog wel meer van zulke dingen ;p