Jouw meest vreselijke date?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kattenbak

Re: Jouw meest vreselijke date?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 12:14

Het is nooit een date geworden maar toch...

Er wilde eens een jongen met mij op date. Hij wilde met me sterrenkijken in een donker parkje of boomgaard. Ik heb vriendelijk bedankt. Hij wilde vast andere sterren bekijken ;-)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 12:15

:= sterretjes gluurder

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 22:04

Dat hebben mijn ouders op hun eerste date gedaan! Écht! :P

edit: en 't was ook nog op een kerkhof, omdat het daar tenminste donker genoeg is om de sterren te kunnen zien :+

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 11:57

Leuk topic dit :')

Mijn vreselijkste date was toen ik 15 was, gok ik. Ik kende een jongen van internet en daar klikte het best goed mee en we deden zoveel praten, wilde dus wel graag afspreken. Hij was wel 23, maar dat maakte me niet zo veel uit. Mijn moeder heb ik ook niks gezegd, was bang dat het niet mocht (heel fout weet ik nu, had heel verkeerd af kunnen lopen als ik de verkeerde gast had getroffen :o ) Hij is uiteindelijk speciaal naar mij toegekomen anderhalf uur in de auto. We zouden iets drinken, stad, iets eten en daarna bioscoop

Wat een vreselijke middag was dat zeg :') Ten eerste was hij echt uber-uber lang. Echt, 1.96 was die gast ofzo, z'n kaak was extreem groot (niet gezien op foto), ik was drie koppen kleiner :( Goed, zijn dus de stad in gegaan en hebben wat gedronken en probeerde wat vragen uit hem te trekken, maar er kwam bijna niks uit hem qua vertellen. Hij bleef mij echter wel de hele tijd vragen stellen waardoor ik me echt extreem ongemakkelijk begon te voelen. Ik wilde ook wat van hem weten, ja hallo. Kwam niet echt een goede conversatie op gang en ik had echt zo'n HELP hoe ga ik dit oplossen, moment. Ik wilde het liefst naar huis, maar dat kon ik niet maken, vond ik. Uiteindelijk heb ik voorgesteld om al eerder naar de bioscoop te gaan (in de middag) zodat ik tenminste niet met hem bezig hoefde te zijn. Film duurde vrij lang en toen hij eenmaal begon was dat een heuze verademing. Heb nog nooit zo graag film gekeken :\ Na de film nog wat gaan eten (ik wilde alleen een soepje, zodat ik niet lang hoefde te blijven zitten) en ondertussen werd ik nog steeds bestookt met vragen terwijl ik wederom totaal niks uit hem kreeg qua iets over zichzelf vertellen.
Eindelijk klaar met eten liep hij met me mee naar mijn fiets. Gedag zeggen was heel awkward en had het idee dat hij me wilde zoenen, dus toen ben ik heel snel afgehaakt en heb ik gedag gezegd. Daarna kreeg ik inderdaad een sms dat hij me leuk vond en dat we het snel weer moesten doen (en dat hij me inderdaad had willen zoenen -O- .
Hij was wel lief, maar totaal niet spraakzaam. Vreselijk vond ik het :=

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 09:20

Ik heb er sinds dit weekend ook weer een verhaal bij. Geen date, toch de moeite waard om te vertellen (helpt mij in ieder geval met de verwerking ervan :') ).

Vorige week zat ik in Istanbul samen met een vriend en elke nacht hebben we ergens anders geslapen. Bij vrienden, vrienden van vrienden en familie van vrienden. Op zondagmiddag werden we door mijn Turkse vriendin afgeleverd bij een vriend van haar. Een heel grote kerel die dan wel mijn koffer voor me droeg (doen ze allemaal hier, heel galant :o ) maar er heel onvoorzichtig mee om ging. Maar soit, het was al beter dan dat ik er zelf mee moest zeulen.

Niet lang na aankomst verliet mijn vriendin ons weer en vroeg nog of ik me comfortabel voelde zo. Tot zover was er nog niks aan de hand dus er gingen geen alarmbellen af. Afijn, hij had al gegeten dus mijn reismaatje en ik wat besteld. Ging onze host zitten toekijken hoe wij zaten te eten, brrr (als ik ergens een hekel aan heb...). Na het eten ging de tequila op tafel en ik zei van tevoren al, ik drink normaal niet dus ik hoef maar één shotje. Vond ie niet kunnen want we zaten met zijn drieën en ik moest vanavond veel drinken, omdat ik in Istanbul was. Dus uiteindelijk drie shotjes gedaan en toen gezegd, het was leuk, ik wil wat anders. Pakt ie martini. Bah. En ik mocht het niet mixen van hem.. dus heb het ook niet opgedronken.

Tussen de shotjes door maakte hij een roos van een servetje en gaf die aan mij. Meh, is heel romantisch als het een leuke jongen is maar dat vond ik dus al niet.

Hij was behoorlijk aan het opscheppen over hoeveel meisjes hij wel niet kan krijgen én ging een babyfilmpje laten zien (waaaarom?).

Daarna gingen we uit. Uiteindelijk half Istanbul doorgelopen en uitgekomen bij een leuke club. Elke keer als ik ging dansen begon hij te joelen :') en hij zei dat hij nog wel meer verrassingen voor me had -O- ik vond hem inmiddels behoorlijk eng dus heb hem duidelijk gemaakt niet geïnteresseerd te zijn en de hele avond gedanst met een andere Turk.

Toen ging hij een beetje zitten mokken en later liep hij ineens naar buiten en om een uur of half drie kwam hij weer naar binnen en wilde naar huis.

Gaat hij vragen of ik de muziek leuk vond of de jongen, maar kon geen antwoord geven want "hij wist het al". Ik probeerde te zeggen dat beide leuk was maar dat kon niet volgens hem...

Eenmaal thuis werden onze bedden aangewezen. Mijn vriend mocht op het logeerbed en ik in het tweepersoonsbed van de host. Hij zou zelf op de bank. Hij begon nog te zeiken over dat ik mijn telefoon te veel gebruikte en liep de jongen met wie ik had gedanst af te kraken. Ik had het wel gehad dus ging te bed. Deur kon niet op slot dus ik was erg blij met een onesie als pyjama. Ik lig koud een kwartier in bed, muziek te luisteren of hij staat al naast bed. Schrok me kapot, had hem niet gehoord. Zegt ie: "Het ruikt zo naar drank en rook in de woonkamer, is het goed als ik naast jou kom liggen?" Nou, ik HAD het niet meer. Was zó bang! Heb wel eerlijk gezegd dat ik dat liever niet had. Hij is daarna de kamer niet meer in geweest maar ik heb nog een uur met mijn ogen wijdopen gelegen en de volgende dag dicht bij mijn reismaatje gebleven.

Krijg er nog steeds de kriebels van als ik er aan denk. Het liefst had ik daar om mijn mammie geroepen :o
Laatst bijgewerkt door Suikerspinda op 22-10-13 09:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 09:21

iewwl, wat een creep!

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 09:30

Respect dat je je groot hebt kunnen houden. Ik zou meteen wegrennen! Hoef niets van die creeps af te weten...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 16:07

Ieeuuwwww wat een creep! Ik was sowieso bij reismaatje in bed gekropen

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 19:21

bah wat een vervelende kerel!
goed van je dat je hebt doorgezet.. :)

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:20

Heb een keer echt een loze date gehad. Ik word er nog steeds mee gepest haha.
Was een jongen die ik via internet had leren kennen. Ik was 15. Niets voor mij, maar goed. Het was een leuke jongen om te zien en via msn en sms was het heel gezellig, dus ik gaf het een kans. Ik zou met hem naar een vriendin gaan, die gaf een barbeque. Op deze manier waren we een beetje onder de mensen en zouden er voor ons allebei ook niet al te veel stiltes vallen. Nou, wel dus... :7 De hele avond heeft hij niks gezegd. Hij wou niks eten en hij zat alle plastic vorkjes en messen die we hadden gekocht kapot te maken. :') Heb hem daarna niet meer gesproken.

Ook een keer een date met een jongen die me op facebook had opgezocht via mijn naambordje op het werk. Nou oke, voelde me best vereerd en hij was niet heel lelijk, dus ik gaf het een kans. Een keer mee afgesproken en dat was best gezellig dus besloten om een tweede date af te spreken. We zouden pizza gaan eten, maar ik wist dat het niets ging worden en zei af waarbij ik zei dat ik niet het gevoel had dat dit iets ging worden, maar dat ik hem wel een hele aardige jongen vond. Het enige wat hij zei: 'Dit kan je echt niet maken, mijn moeder heeft nu al pizza's gekocht!!!' Hahaha ik kwam echt niet meer bij toen. _O- Die arme pizza's..

Vrijwel al mijn dates waren een ramp achteraf gezien, behalve die met mijn ex haha.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:26

Dat van die pizza's is echt fantastisch, ik lig helemaal gevouwen hier _O- _O- _O-

_FD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:35

Haha geweldige verhalen hier

ik heb volgende week een. Maar wordt een beetje bang van jullie verhalen hihi
ben echt bang voor akward stiltes :o

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 13:50

_mexx_lady_ schreef:
Ieeuuwwww wat een creep! Ik was sowieso bij reismaatje in bed gekropen

Toen hij net de kamer uit was bedacht ik me inderdaad dat ik wel het voorstel had kunnen doen dat de host op het logeerbed ging en reismaatje bij mij. Maar dat bedacht ik me te laat en mooi niet dat ik die engerd op zou zoeken in de woonkamer.

Overigens wel het telefoonnummer gescoord van die andere Turk waarmee ik heb staan dansen. Die vroeg gelijk al of ik aankomend weekend ook even naar Antalya wil komen want dat is "dichtbij" waar ik nu ben (6 uur met de bus :') ).

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 14:27

Heeeeel dichtbij :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:26

Niemand meer met nieuwe dates?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 20:01

Iedereen is afgeschrikt en durft niet meer te daten denk ik. Haha. :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 20:29

Captain schreef:
Iedereen is afgeschrikt en durft niet meer te daten denk ik. Haha. :')

Dat sowieso :=

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 20:40

Haha kom aan dames en heren! Laat je niet afschrikken :p

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:48

Heb gelukkig voor mij maar helaas voor jullie alleen maar leuke dates (met 1 persoon :+ )

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:29

Quellian schreef:
De meest geweldige blunder die ik heb gehad...

Ik zat een tijd met een jongen op MSN (een vriendin zat met hem op MSN en vond het écht wat voor mij, stink ik dus ook niet meer in) en hij wilde wat afspreken. Totaal niet mijn type qua uiterlijk, maar heel lieve jongen. Hij kwam aan -erg lelijk- en we gingen film kijken. Na 3 films (stilzwijgend) was ik het zat en zei dat ik naar bed ging. Jaaaaaaaaa, het was zo laat en hij moest nog een uur rijden, of hij niet bij mij kon slapen. Ehhhhh, ik woonde erg klein en had maar 1 bed, dus moeilijk moeilijk. Hij beloofde op zijn kant van het bed te blijven en zijn handen bij zich te houden ('als je met 1 vinger over de helft komt dan gooi ik je van het balkon'). Het was heel warm, maar ik had tóch een shirtje en joggingbroek aangetrokken. 's Morgens werd ik wakker, rond een uur of 10, suf, 1 oog open en voel... wég joggingbroek! Gelijk klaarwakker, of hij er iets mee te maken had gehad! Nee... ik had om 7 uur 's morgens in m'n slaap de broek uitgetrokken enne... 'je hebt wel een mooie string aan!'. Nooit meer gezien daarna!

Ik doe ook kleding in mijn slaap uit zonder dat ik het merk hoor...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:32

Gelukkig hou ik mijn kleren aan in mijn slaap haha

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:33

_mexx_lady_ schreef:
Gelukkig hou ik mijn kleren aan in mijn slaap haha

Ja ik ook :+

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:47

Ik had dit weekend een date die uit zijn mond stonk..:roll: dan ben ik er wel klaar mee, is dat heel erg?

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:51

Pauline schreef:
Ik had dit weekend een date die uit zijn mond stonk..:roll: dan ben ik er wel klaar mee, is dat heel erg?

Nee, helemaal niet.

Ik had ook een jongen die ik wel leuk vond, tot hij eens wat dichterbij me kwam staan.
:wave:

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 23:13

Nog geen dates gehad maar nu ik dit lees, wil ik dan wel op date :P