Er wilde eens een jongen met mij op date. Hij wilde met me sterrenkijken in een donker parkje of boomgaard. Ik heb vriendelijk bedankt. Hij wilde vast andere sterren bekijken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sterretjes gluurder
) Hij is uiteindelijk speciaal naar mij toegekomen anderhalf uur in de auto. We zouden iets drinken, stad, iets eten en daarna bioscoop
Ten eerste was hij echt uber-uber lang. Echt, 1.96 was die gast ofzo, z'n kaak was extreem groot (niet gezien op foto), ik was drie koppen kleiner
Goed, zijn dus de stad in gegaan en hebben wat gedronken en probeerde wat vragen uit hem te trekken, maar er kwam bijna niks uit hem qua vertellen. Hij bleef mij echter wel de hele tijd vragen stellen waardoor ik me echt extreem ongemakkelijk begon te voelen. Ik wilde ook wat van hem weten, ja hallo. Kwam niet echt een goede conversatie op gang en ik had echt zo'n HELP hoe ga ik dit oplossen, moment. Ik wilde het liefst naar huis, maar dat kon ik niet maken, vond ik. Uiteindelijk heb ik voorgesteld om al eerder naar de bioscoop te gaan (in de middag) zodat ik tenminste niet met hem bezig hoefde te zijn. Film duurde vrij lang en toen hij eenmaal begon was dat een heuze verademing. Heb nog nooit zo graag film gekeken
Na de film nog wat gaan eten (ik wilde alleen een soepje, zodat ik niet lang hoefde te blijven zitten) en ondertussen werd ik nog steeds bestookt met vragen terwijl ik wederom totaal niks uit hem kreeg qua iets over zichzelf vertellen.
.
).
) maar er heel onvoorzichtig mee om ging. Maar soit, het was al beter dan dat ik er zelf mee moest zeulen.
en hij zei dat hij nog wel meer verrassingen voor me had
ik vond hem inmiddels behoorlijk eng dus heb hem duidelijk gemaakt niet geïnteresseerd te zijn en de hele avond gedanst met een andere Turk.
De hele avond heeft hij niks gezegd. Hij wou niks eten en hij zat alle plastic vorkjes en messen die we hadden gekocht kapot te maken.
Heb hem daarna niet meer gesproken.
Die arme pizza's..
_mexx_lady_ schreef:Ieeuuwwww wat een creep! Ik was sowieso bij reismaatje in bed gekropen
).
) Quellian schreef:De meest geweldige blunder die ik heb gehad...
Ik zat een tijd met een jongen op MSN (een vriendin zat met hem op MSN en vond het écht wat voor mij, stink ik dus ook niet meer in) en hij wilde wat afspreken. Totaal niet mijn type qua uiterlijk, maar heel lieve jongen. Hij kwam aan -erg lelijk- en we gingen film kijken. Na 3 films (stilzwijgend) was ik het zat en zei dat ik naar bed ging. Jaaaaaaaaa, het was zo laat en hij moest nog een uur rijden, of hij niet bij mij kon slapen. Ehhhhh, ik woonde erg klein en had maar 1 bed, dus moeilijk moeilijk. Hij beloofde op zijn kant van het bed te blijven en zijn handen bij zich te houden ('als je met 1 vinger over de helft komt dan gooi ik je van het balkon'). Het was heel warm, maar ik had tóch een shirtje en joggingbroek aangetrokken. 's Morgens werd ik wakker, rond een uur of 10, suf, 1 oog open en voel... wég joggingbroek! Gelijk klaarwakker, of hij er iets mee te maken had gehad! Nee... ik had om 7 uur 's morgens in m'n slaap de broek uitgetrokken enne... 'je hebt wel een mooie string aan!'. Nooit meer gezien daarna!
dan ben ik er wel klaar mee, is dat heel erg?