Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nelis schreef:Het zijn site's die bekent staan als datingsite's maar waar vaak heel vaak de zogenaamde sex dates uit voort komen.
Iedereen verstaat iets anders onder vreemdgaan, mij zegt het genoeg dat je een behoefte heb om op zo'n site te staan.. kennelijk sta je dan open voor anderen

)
)Yonker schreef:Hmmm lastig TS, ik vind het een beetje een nonreden om eerlijk te zijn...
Maar wat wil die nou, jij gaat hem nooit meer vertrouwen. Of je gaat hem elke keer controleren ik neem aan dat hij dat ook niet wil....
nelis schreef:Goedemorgen allemaal,
zal jullie even een korte update geven:
Heb zijn uitleg aangehoord en in het kort kwam het er op neer dat ie zich inderdaad ingeschreven heeft. dus dit is niet een badoo profiel wat overgenomen is .
Hij heeft dit gedaan omdat ie periodes heeft dat ie zeer onzeker is en wil weten hoe die er voor staat. Alszijnde in de markt.
Ik heb aangegeven dat ik dit vreemd vind.. kennelijk geef ik hem dan geen bevestiging genoeg maar volgens hem is dat het niet.
Ik heb hem ook gezegd dat ik wil dat ie hulp zoekt voor deze onzekerheid maar dat wilt ie niet. Hij vind dat als we samen er over praten dat het dan wel oplost.
Imo is dat niet zo.
Ik vertrouw hem niet, ondanks dat ie tachtig duizend keer excuses heeft gemaakt en het nooit meer zal doen.
Voorlopig ben ik dus geen steek verder...
bedankt in iedergeval voor jullie hulp en advies tot zoverre, ik moet nu mijn besluit nemen en ik hel sterk over naar exit
FerroSandy schreef:Ik vind het maar kort gezegd een slappe hap.
Het goed praten met ik ben onzeker.
Daarom heb ik dit gedaan.
Meestal als je juist onzeker ben stap je niet snel op een vreemde meid af lijk mij.
Vind het echt een slap excuus.
Cayenne schreef:Het zijn idd vage excuses en ik zou er ook niet tevreden mee zijn.
Maar TS geeft aan niet te willen praten. Dan lijkt de relatie me sowieso al over, want om hieruit te komen zul je iig erover moeten kunnen praten.