contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vosjevos

Re: contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 23:17

@ inochiyo Dit hele topic gaat niet over vriendschap tussen man en vrouw. Dit topic gaat over een man van rond de 30 (als hij ongeveer dezelfde leeftijd is TS) die zich op een ontmoetingssite (of dat nu voor vriendschap liefde of sex is) voor doet als single met een foto waar hij zijn vriendin van afgeknipt is. Hij zit dus gewoon te huichelen. En niet alleen tegenover TS maar ook tegenover de nieuwe 'vriendschapspartners' van de ontmoetingssite.
TS staat op het punt te gaan samen wonen met deze man, omdat die man behoefte heeft aan samenwonen.
Als Ts dan achter bovenstaande komt kan ik me best voorstellen dat ze zich enorm bedrogen voelt.
Fijn vooruitzicht dat je partner waarmee je samenwoont, een of ander banketstaafje rozewater is die zich met regelmaat via internet zit te vergapen aan allerlei nieuwe contacten die hij vervolgen als zogenaamde 'single' in de maling zit te nemen. Dan zou meneer voorheen nog zo'n prins op het witte paard kunnen zijn geweest maar dan was hij voor mij wel keihard van zijn gouden sokkeltje gevallen.

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 23:23

Oh jemig, best heftig ja. Ik ben erg benieuwd naar zn uitleg, maarja jij natuurlijk ook! Succes ermee en dat je maar een goedebeslissing kan maken. Ik hoop voor je dat hij een goede uitleg heeft en jullie er over kunnen lachen straks..

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 23:26

banketstaafje rozenwater :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 00:33

Jeetje ts wat rot om daar achter te komen. Al had je zijn email adres gecontroleerd, boeie! Hij zit gewoon fout.. in een relatie moet je je niet moeien met evt potentiele sex/date/sexchat partners. Vrienden maken via zo'n site? Ik geloof daar niks van, wtf ga je vrienden zoeken op internet? En al helemaal op BADOO!?? De wanhoop zou dan wel heel nabij zijn en wat zou mijn ego een enorme deuk oplopen als hij het leuker vindt om te chatten met vreemden dan met mij bezig te zijn! Zo een vriend zou ik ook niet willen!

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 06:57

Nelis, hoe gaat het met je?

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 07:05

Weet je zeker dat hij zich in heeft geschreven?
Ik kwam na een tip mijn vriend ook tegen op badoo
Ik hem even gevraagt wat hij daar deed
Blijkt dus dat badoo gewoon foto's en gegevens van Hyves,fb, etc. Gebruikt voor reclame

Cremoris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 07:34

Pfoei, ik zat zelf ook op iets soortgelijks als dat van badoo. Mijn vriend vind het geen pretje en uiteindelijk mijn account daarom verwijderd. Ik kreeg vrij veel aandacht erop en mijn vriend vond het maar niks als ik met vreemde mensen zou gaan praten. Dat begrijp ik trouwens volkomen! Ik bedoel, als hij een account heeft op badoo of wat dan ook, dan voelt het alsof ik zelf niet goed genoeg voor hem ben en hij blijkbaar iemand anders interessanter vind.
Maar vreemdgaan? Ik weet niet. Vreemdgaan vind ik eigenlijk alleen gelden zodra er fysiek contact is tussen beiden, zoals kussen/zoenen/ectra. Maar praten/smsen/appen vind ik eigenlijk ook onterecht (als het wat vriendelijker is als vriendelijk).

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 07:41

nelis schreef:
Het zijn site's die bekent staan als datingsite's maar waar vaak heel vaak de zogenaamde sex dates uit voort komen.

Iedereen verstaat iets anders onder vreemdgaan, mij zegt het genoeg dat je een behoefte heb om op zo'n site te staan.. kennelijk sta je dan open voor anderen

Heb anders aantal gezellige mensen ontmoet via badoo waar overigens niets neer mee gebeurd is dan gewoon afentoe stappen en bijkletsen zo nu en dan _O-

Ik heb gewoon sexdates gemist -O-

Flauw, sorry.

Ik heb eens mijn vriend betrapt op zo'n site.

Er kwam 1 of ander slap geouwehoerverhaal uit dat vrienden van hem daar op de chat zaten en hij al maaanden niet online geweest was (statistieken gaven helaas andere data aan :+ )

Hij bleek naar een meisje toe te zijn geweest. Daar op gewezen ging dat om een shoot die hij wou plannen voor ons (had tegen zijn maat gezegd dat ze tv hadden gekeken en dat ze hem wou zoenen en hij haar afgewezen had :') )

Oh man wat heb ik staan krijsen. Zit na relatiestop nog steeds met die jongen, woon er nu mee samen maar moet eerlijk bekennen dat ik t nog steeds lastig vind m te vertrouwen. (Is nu denk ik 1,5 jaar geleden).

Leuk ook dat hij "ineens" (vrij recent, kwam ik achter toen ik mn pa ff wou bellen met zijn foon) de code van zijn telefoon heeft veranderd. Aan de ene kant wil ik er over beginnen aan de andere kant heb ik weinig zin om m bewust te controleren.

Maar de eerstvolgende keer dat ik iets merk ben ik binnen een uur foetsie, en dat weet hij ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 08:28

TS hoe is het met je?

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 08:34

ik hoop dat je iets aan het gesprek hebt gehad gister ts?!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 08:54

Goedemorgen allemaal,

zal jullie even een korte update geven:

Heb zijn uitleg aangehoord en in het kort kwam het er op neer dat ie zich inderdaad ingeschreven heeft. dus dit is niet een badoo profiel wat overgenomen is .
Hij heeft dit gedaan omdat ie periodes heeft dat ie zeer onzeker is en wil weten hoe die er voor staat. Alszijnde in de markt.

Ik heb aangegeven dat ik dit vreemd vind.. kennelijk geef ik hem dan geen bevestiging genoeg maar volgens hem is dat het niet.

Ik heb hem ook gezegd dat ik wil dat ie hulp zoekt voor deze onzekerheid maar dat wilt ie niet. Hij vind dat als we samen er over praten dat het dan wel oplost.
Imo is dat niet zo.

Ik vertrouw hem niet, ondanks dat ie tachtig duizend keer excuses heeft gemaakt en het nooit meer zal doen.
Voorlopig ben ik dus geen steek verder...
bedankt in iedergeval voor jullie hulp en advies tot zoverre, ik moet nu mijn besluit nemen en ik hel sterk over naar exit

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 08:58

Kan me je boosheid goed voorstellen!
Jij moet doen wat je gevoel, je hart, je ingeeft. Ik zou eea zelf wel even laten bezinken. Maar als ik jou zo hoor, vrees ik dat hij jouw vertrouwen niet terug gaat winnen, zeker niet als hij er niet voor wil doen wat jij hem vraagt.

Sterkte met je beslissing.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:04

Hmmm lastig TS, ik vind het een beetje een nonreden om eerlijk te zijn...
Maar wat wil die nou, jij gaat hem nooit meer vertrouwen. Of je gaat hem elke keer controleren ik neem aan dat hij dat ook niet wil....

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:08

De vraag is of jij zelf ook het idee hebt dat hij zo onzeker is of dat je voelt dat dat een slap excuus is.

En dan de vraag (als jij hem ook onzeker vind) of je kan leven met iemand van in de 30 die blijkbaar nog steeds bevestiging van anderen nodig heeft om zich beter te voelen.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 09:10

Yonker schreef:
Hmmm lastig TS, ik vind het een beetje een nonreden om eerlijk te zijn...
Maar wat wil die nou, jij gaat hem nooit meer vertrouwen. Of je gaat hem elke keer controleren ik neem aan dat hij dat ook niet wil....

Nee, inderdaad,
Ik gaf hem ook het voorbeeld wat als ik het 2 maanden later had ontdekt.. in welke context was het dan.

En wat als je je weer is onzeker voelt, en er is een meisje die je helemaal tof vind en wat wil drinken.. de verleiding word erg groot dan.
Ik weet hoe dat soort dingen gaan.
Dat was niet het geval volgens hem.

Ik weet dat ie soms onzeker kan zijn, maar voor mijn gevoel is dat nergens voor nodig. Hij heeft een liefdevolle familie, vriendin die hem steunt en zeker waardeert. Wat heb je dan nog nodig?

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:14

nelis schreef:
Goedemorgen allemaal,

zal jullie even een korte update geven:

Heb zijn uitleg aangehoord en in het kort kwam het er op neer dat ie zich inderdaad ingeschreven heeft. dus dit is niet een badoo profiel wat overgenomen is .
Hij heeft dit gedaan omdat ie periodes heeft dat ie zeer onzeker is en wil weten hoe die er voor staat. Alszijnde in de markt.

Ik heb aangegeven dat ik dit vreemd vind.. kennelijk geef ik hem dan geen bevestiging genoeg maar volgens hem is dat het niet.

Ik heb hem ook gezegd dat ik wil dat ie hulp zoekt voor deze onzekerheid maar dat wilt ie niet. Hij vind dat als we samen er over praten dat het dan wel oplost.
Imo is dat niet zo.

Ik vertrouw hem niet, ondanks dat ie tachtig duizend keer excuses heeft gemaakt en het nooit meer zal doen.
Voorlopig ben ik dus geen steek verder...
bedankt in iedergeval voor jullie hulp en advies tot zoverre, ik moet nu mijn besluit nemen en ik hel sterk over naar exit

Nou hij is in elk geval eerlijk en geeft geen ontwijkende antwoorden. In principe heb je nu een goede uitgangspositie om te onderhandelen: of werken aan je onzekerheid of einde. Maar alleen als je dat wilt natuurlijk, je hoeft zoiets echt niet te pikken.

Onzeker of niet, jou bestaan ontkennen is gewoon respectloos voor zowel jou als elk meisje dat contact met hem heeft.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:20

wel fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad en je nu weet hoe de vork in de steel zit. het enige wat je kan doen is je gevoel volgen, en bedenk goed of je om kan gaan met de achterdocht die er nu toch is gecreëerd. Sterkte met nadenken...lastig. *zo zonde he als je denkt dat je relatie goed is en er komt zoiets onverwachts*

piendepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:22

Sorry, ik vind dit flauwe smoesjes,

Een vriendin van mij dacht dat ze op Badoo een leuke man voor een relatie gevonden had,
bleek meneer samen te wonen met een vriendin en was alleen uit op gratis seks,
Zijn vriendin beheerde de bankrekening en meneer kon geen geld vrijmaken voor een massagesalon zonder dat zij erachter kwam?????????
Dat was zijn uitleg toen zij er achter kwam dat hij een relatie had.

Ik zou hem nooit meer vertrouwen,
En als je een goede relatie hebt, heb je geen behoefte aan bevestiging van anderen.
In mijn relatie met mijn man wil ik de belangrijkste persoon voor hem zijn en wil ik exclusiviteit, en wil ik niet dat hij mooi praatjes tegen andere vrouwen verkoopt.

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:24

Ik vind dat het vreemdgaan is. Je zoekt op internet contact met mensen waar je op een manier contact mee wil hebben die je normaal voor je vriendin reserveert.

Die afgeknipte foto zegt voor mij ook helemaal genoeg

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:33

Ik vind het maar kort gezegd een slappe hap.
Het goed praten met ik ben onzeker.
Daarom heb ik dit gedaan.
Meestal als je juist onzeker ben stap je niet snel op een vreemde meid af lijk mij.
Vind het echt een slap excuus.

Noa_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:37

Pfff wat moeilijk zeg! Iedereen kan zeggen wat hij/zij ervan vind, wel vreemdgaan/niet vreemdgaan. Maar dat doet er allemaal niks toe. Het gaat erom wat jij ervan vind, hoe jij je erbij voelt. Kun je hem nog vertrouwen? En dan heb ik het niet over nu, maar wel over een tijdje. Want het zal hard werken worden. Dus de vraag aan jou, wil/kun je dat, heb je het ervoor over en denk je dat het nog zin heeft?

Heel veel sterkte!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:39

Het zijn idd vage excuses en ik zou er ook niet tevreden mee zijn.
Maar TS geeft aan niet te willen praten. Dan lijkt de relatie me sowieso al over, want om hieruit te komen zul je iig erover moeten kunnen praten.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 09:40

FerroSandy schreef:
Ik vind het maar kort gezegd een slappe hap.
Het goed praten met ik ben onzeker.
Daarom heb ik dit gedaan.
Meestal als je juist onzeker ben stap je niet snel op een vreemde meid af lijk mij.
Vind het echt een slap excuus.

Ferrosandy, dat vind ik dus ook..

Je neemt wel de stap om een profiel aan te maken, foto te verraggen en jezelf als single te profileren..
Je had ook met mij kunnen praten. :?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 09:40

Cayenne schreef:
Het zijn idd vage excuses en ik zou er ook niet tevreden mee zijn.
Maar TS geeft aan niet te willen praten. Dan lijkt de relatie me sowieso al over, want om hieruit te komen zul je iig erover moeten kunnen praten.

Ik wil best praten maar dan zal hij naar iets of iemand moeten in de trant van psycholoog of dergelijke als je zo onzeker bent.

Wil je dat niet dan ben ik wel klaar ermee

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:48

Je geeft aan dat hij weet van jouw verleden en je wantrouwen. Heeft hij ook iets dergelijks meegemaakt waardoor hij onzeker is? Je beaamt wel dat dit het geval is, dus ergens uit hij dit ook naar jou.

Los van of ik dit gedrag goed of afkeur, vind ik wel dat dit een ongeschreven grens overtreed. De een is er makkelijker in dan de ander, maar mannen zijn nu eenmaal wezens die hun ego graag gestreeld willen hebben. Misschien was het helemaal niet met de intentie om te gaan daten, maar wel een stukje extra aandacht en bepaald (mail)contact. Je moet voor jezelf de keus gaan maken of dit acceptabel is.

En ben het helemaal met je eens; als hij er niet aan wilt werken, dan is het sowieso het gat van de deur en rap!
Laatst bijgewerkt door Caesar op 02-10-13 09:49, in het totaal 1 keer bewerkt