Oh, wat was dat lekker in bed met die regen en rommel in de lucht!! Toch maar hond gaan uitlaten om een uur of 7:45... Laat ik toch precies in het heftigste moment van de regenbui te lopen??? Hond zeiknat en ook wat donder gehoord en flitsen gezien in de verte. Dat is mooi! Ze lijkt er totaal niet bang voor, dus houden zo.
Hier begon het gisteravond al te regenen rond half 12 en het regent nu nog steeds.Af en toe heel effe droog en dan weer flinke plensbuien.Dit heeft de natuur wel nodig,was alweer lang droog geweest. Gisteravond om half 12 was het 15 graden!
Gister was het zulk heerlijk weer. Lekker een rondje gefietst. Heel verschil met nu. Het heeft vannacht op een gegeven moment wel even heel hard geregend, maar ik heb geen onweer gehoord.
Nu regent het trouwens weer een beetje en het is behoorlijk donker.
Hier nu ook de zon en blauwe lucht met wat sluier bewolking.
Shirley
Geplaatst: 04-10-13 10:25
Hier schijnt hij ook al weer een paar uurtjes, maar het lijkt nu wel een sauna buiten ! Warm en door de zon verdampt de nattigheid vrij snel, de hekken staan gewoon te dampen
Onweer en regen van van morgen was heerlijk. Nu heerlijk droog voor me eerste paar te geven lessen na me vakantie. Het is hier pas een graadje of 16 en bewolkt. Ideaal.