Ik word van dit topic trouwens nu toch wel een beetje nieuwschierig hoe de nieuwe GTA er uit ziet ! Ook al speel ik het nooit.. Ja heeeeel lang geleden een keer GTA San Andreas(??) met een vriendinnetje, daar blijft het ook wel bij.
Ja, hier ook een vriendje die GTA speelt! Heb t vandaag voor t eerst gezien en vond t stiekem ook wel leuk Hebben jullie vriendjes ook de app op de telefoon om die hond te trainen?
@myrthedandy: Ik heb ook een hele tijd geleden een andere GTA gespeeld, denk ook die san andreas, maar die GTA V is toch wel een stuk realistischer
Momenteel is mijn vriend t aan het spelen en is hij in zn walkincloset aan het bepalen wat ie aan gaat doen...
En hij probeert ook de frontflip maar die lukt uiteraard niet
vuurneon
Geplaatst: 19-09-13 20:43
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, mijn vriend heeft dus het spel al in maart besteld en betaald en kreeg het dus gister al.... (En hij was het dus zelf vergeten dat ie het had besteld ) Ik ben officieel GTA 5 weduwe
Verklaarde wel waarom hij gister thuis wou blijven haha
Hij is sporten nu... Kan de PS3 weer even afkoelen Want die moet weer tot diep in de nacht door
Sunshinee
Geplaatst: 19-09-13 21:04
aaah sterkte dames! al zou ik Fifa erger vinden.
Ik heb ook GTA San Andreas gespeeld vroeger en GTA 5 wil ik oook! maar heb geen ps3 of xbox.. mn vriendje wel maar die wil niet dat ik zoveel geld uitgeef aan een spel(voor hem, laatst nog een spel voor hem gekocht) haha!! en hij woont 200km bij me vandaan dus dan kan ik maar 1x in de 2 weken spelen :p dan heeft hij hem vast al uit
vuurneon
Geplaatst: 19-09-13 21:08
Lianne86 schreef:
Hij is sporten nu... Kan de PS3 weer even afkoelen Want die moet weer tot diep in de nacht door
Arme ps3, die heeft het nog zwaarder dan wij
ralphtdw
Geplaatst: 19-09-13 21:18
Ik meld mij hier ook even haha. Mijn vriend en zijn broertje hadden het er al vorig jaar over en gelukkig werd het spel pas een tijd later uitgegeven. Maar ja hoor jij had hem van de week binnen broertje van hem kwam hem al op starten bij ons thuis en natuurlijk alle updates van de playstation te installeren want ja hij was al 1 jaar niet gebruikt. En nu als vriend lief thuis is word er allen maar gta gespeeld. En het is zo saai en verschrikkelijk dat spel. En ik zit maar op de bank te kijken.
Aria_zz
Geplaatst: 19-09-13 21:31
vuurneon schreef:
Lianne86 schreef:
Arme ps3, die heeft het nog zwaarder dan wij
Absoluut, die van ons heeft het vandaag zelfs even begeven, die had een halfuurtje pauze nodig
Ik wou zeggen, nachten doorhalen gaan echt niet gebeuren of meneer slaapt op de bank. Ik word namelijk wakker als hij naar bed komt (mocht ik al liggen) en dan slaap ik dus niet meer
ralphtdw
Geplaatst: 19-09-13 22:49
Haha vriend lief komt wel normaal op tijd na bed. Maar ik vind het niks aan om te kijken. Dus ga ik maar op bokt kijken of na bed toe tv kijken
Ik moest toch opstaan, dus dan maakt het niet uit... En voor de rest een chronisch slaapprobleem, dus wordt sowieso vaak wakker... Zit er nooit zo mee...
Dit weekend gaat ie toch lekker mee naar Noordwijk, dus mjah dan laat hem nu maar lekker even gamen Samen eten doet ie nu weer wel, eerste dag was het even niet maar het wordt al minder...
Quillemette
Geplaatst: 20-09-13 10:17
Rianne_ schreef:
Quillemette schreef:
OJEEEE... GTA5 is besteld..........
Sterkte!!
Bedankt!
Fiebie
Geplaatst: 20-09-13 10:45
.... Gisteravond is mijn leven tijdelijk on hold gezet..... Telefoongesprek:
''Oh ja... ik ben vanmiddag naar de stad geweest....'' - Goh... Wat moest je daar doen dan? '' Euh... ja, ik heb hem ook gehaald'' - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
......*even later, 'gesprek' over katten.... (lees: eenrichtingsverkeer)*......
'Ja, ik moet er ook niet aan denken dat jouw katten iets overkomt....' - hmm 'Ze zijn nog jong natuurlijk, maar goed, er kan altijd iets gebeuren' - hmm hmm.... 'Heb ik iets verkeerds gezegd?' - hmm? 'Of ik iets verkeerds heb gezegd?' - Nee, hoezo dat? 'Omdat ik tegen je aanpraat maar je amper reageert' - hmm hmm 'Zit je te gamen????' - Hmm? 'OF JE ZIT TE GAMEN!! - Oh euh, ja ik had hem even aangezet, want euh.... maar echt nog maar 5 minuten ofzo hoor.... Niks noemenswaardig....
*zucht* - Zoek het uit, ga lekker gamen, ik ga naar bed.....
Het is over..... Klaar... Ik kan 's avonds naar bed met een plastic vriend.
haha, leuk topic! Mijn vriend kan niet wachten met het kopen van GTA5 voor de ps3. We zijn net verhuist (wonen nu 2 maanden samen) dus financieel is er geen budget voor (he wat jammer toch ) maar ja, hier ook een vriend die gek is op het spelen van dat soort spelen. Hij speelt ook altijd VEGA op facebook. Een spel met een base en en schepen in de ruimte. Erg leuk ahum.. Maar goed, als dat hem blij maakt, en hij het niet te veel doet.
jorika1986
Geplaatst: 20-09-13 18:15
Flebie ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode.
En ik ben vanavond weer gedumpt voor het spel Wanneer is de nieuwigheid eraf?
Paisano
Geplaatst: 20-09-13 18:17
Ook ik ben slachtoffer… Mijn vriend loopt al weken te stuiteren om GTA5 en had hem ook allang besteld. Dus jawel, toen we dinsdag thuis kwamen lag hij te wachten in de brievenbus. Maar omdat het ons avondje samen was, heeft hij het spel weggelegd en is gezellig bij me op de bank komen zitten. Als ik jullie zo hoor mag ik dus wel in mijn handjes knijpen Hoewel hij er al zo lang enthousiast over was dat ik het ook niet erg had gevonden als hij wel was gaan spelen Ik viel toch bijna in slaap