Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Hasiinaaax schreef:Wauw xRoosss prachtige ogen!
Deijs jou eerste foto is ook super leuk!
Bedankt weer allemaal! Ik vind het zó leuk om te horen , wordt er helemaal blij van haha!
Annette: ja dat kan kloppen! Ze heeft inderdaad zo'n per week ding .. Weet niet hoe dat heet. Ik kan je linke helaas niet openen, maar ik weet wat je bedoelt . Leuk!
eknein schreef:Hey Dames, Misschien kunnen jullie mij verder helpen.
Ik ben op zoek voor zaterdagmiddag 30 november naar 2 modellen. Het werk betreft voor levende paspop spelen in de etalage van onze winkel. De winkel is Men@Work en is gevestigd in Emmen. De vergoeding betreft 50E aan waardebonnen te besteden bij Men@Work. Eventueel reiskosten vergoeding.
Iemand interesse of kennen jullie iemand?
Ik ben op zoek voor zaterdagmiddag 30 november naar 2 modellen. Het werk betreft voor levende paspop spelen in de etalage van onze winkel. De winkel is Men@Work en is gevestigd in Emmen. De vergoeding betreft 50E aan waardebonnen te besteden bij Men@Work. Eventueel reiskosten vergoeding.
elkee schreef:Van die skeletfoto ben ik niet helemaal weg. Niet mijn smaak. Sorry! Waar was het voor bedoeld?
Ik vind het meisje met die donkere haren, door Wendy?? gefotografeerd erg mooi!
En inderdaad, die wimpers. Misschien iets als model staat voor make up wel iets?