Je mag vaak al blij zijn als jij jezelf en je dieren al levend uit een brandend huis kunt redden. De rook an sich is al dodelijk. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Koia schreef:Ik denk dat vele van jullie een brand onderschatten ookJe mag vaak al blij zijn als jij jezelf en je dieren al levend uit een brandend huis kunt redden. De rook an sich is al dodelijk.
)Koia schreef:Ik denk dat vele van jullie een brand onderschatten ookJe mag vaak al blij zijn als jij jezelf en je dieren al levend uit een brandend huis kunt redden. De rook an sich is al dodelijk.
Het knuffeltje van me zoontje, zijn nijntje speen knuffel die is hem zo heilig. De rest zou ik zeggen jammer dan haha Samantha_01 schreef:Ik haal het vuur dan uit het huis
gohya schreef:Wat iemand anders ook al zei,je onderschat een brand in huis.
Mijn huis stond in brand,mijn kinderen en dieren waren al buiten,ik wilde nog naar binnen gaan om mijn net gekochte nieuwe laarzen nog gauw te pakken,die stonden onder de tafel.Nou echt niet! die rook is zó verstikkend! ik ben heel gauw weer naar buiten gegaan.Je kan nog geen paar seconden in en brandend huis gaan.
Het is fictie,maar ik wil wel even zeggen hoe het in het echt gaat.Niet dat iemand dit wil doen,snap je?