kyara1989 schreef:Hallo Allemaal,
Zoals ik al eerder zei het is niet dat ik niet wil hoor begrijp me niet verkeerd!
Maar zoals vele weten is dit gewoon echt niet makkelijk!
Maar het kwam even zo koud op mn dak om dit te horen te krijgen.
Ik snap ook heus wel dat er wat af moet dus ben nu ook goed aan de slag gegaan met mezelf omdat ik het zo graag wil!
Iedereen in de omgeving heeft der ook wel respect voor wat ik doe.
Waar ik dus al wel een beetje bang voor was is dat mensen denken dat ik voor mijn lol zoveel kilo's aangekomen ben en dat ik er mee kan leven nou geloof me maar dat ik daar al jaren heel veel moeite mee heb maar er emotioneel nog geen kracht voor had om er iets aan te doen.
Dus ik wil wel maar het is moeilijk en het ging me der ff om dat ik adviezen zou krijgen en even een ''schop onder m'n kont'' zodat ik weer even door kon zetten
Er is maar een persoon die jou de schop onder de kont kan geven. En dat ben je zelf!
Emotie eten is het ergste wat je kunt hebben. Mijn advies aan jou: zoek een goede psycholoog. Maak korte metten met je emotionele obstakels. Vermijd elke vorm van suiker en probeer zo min mogelijk vetten te eten.
Ik ben sinds eind april 17 kg kwijt, puur door bewustwording van mijn emotionele problemen, het vermijden van suiker en slechte vetten en ook vooral niet terug willen vallen in oude patronen.
Ik ben ook een emotie eter. Als het tegen zat, of ik voelde mij ellendig, dan greep ik terug naar vet en veel te veel suiker! Dat zet heel hard aan! En het maakte het ellendig voelen alleen maar erger!
Ik wil je veel succes wensen, je wens is een mooi uitgangspunt om naar uit te kijken. Je kunt het echt wel, maar misschien moet je gewoon even op het juiste spoor gezet worden!