KLAGEN Gewoon omdat het kan en opluchtend kan werken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 23:27

yes, finally,. nu je klagen zonder dat je meteen schuldig gaat voelen :')

ik erger me dus echt dood aan verpakkingen. :') die niet open gaan, bijv zo ketchupzakje. zit je te klieren met dat ding, eindelijk lukt het niet dus dan bijt je maar met je tanden om hem te openen en jahoor! vliegt er een hele lading ketchup door de lucht. :j echt waar, die gene die ooit dat kleine inhammetje heeft bedacht, moet zeker weten hekel gehad hebben aan de mensheid :') pff. precies het zelfde met een verpakking van ham of wat. lukt ook nooit. en kaas al Helemaaaal niet :')

als ik toch dan bezig ben, ik word gek als je aan het lopen bent door school of wat. dat er dan van die mensen zijn die of heel sloom lopen ineen gewoon random of ineen vlakvoor je neus voor je heen lopen. :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 01:52

Haha Larissa, bekend...

MiReRe

Re: KLAGEN Gewoon omdat het kan en opluchtend kan werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:38

Helemaal afgekeken, hahahaha :D

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:43

Ik voel me echt een klager, maar ik rook veeeeeelste veeel! En wil eigenlijk wel stoppen omdat het best duur is(1pakjw sigaretten in 2 dagen), maar ook weer niet.. Pff

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:46

Mijn klacht: Ik werd vanmorgen wakker met hoofdpijn grrr

JCDJK schreef:
Ik voel me echt een klager, maar ik rook veeeeeelste veeel! En wil eigenlijk wel stoppen omdat het best duur is(1pakjw sigaretten in 2 dagen), maar ook weer niet.. Pff

Kijk eens naar de voor én nadelen van stoppen met roken!

Voordelen:
- Geld besparend
- Gezonder voor je lichaam (en gebit!)
- Niet meer in weer en wind naar buiten om te roken
- Je voelt je lichamelijk fitter

Nadelen:
- Je kunt last krijgen van ontwenningsverschijnselen

Ik zeg; stoppen :D (Maar ik ben dan ook geen roker hihi dus makkelijker gezegd dan gedaan.)

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:54

Ik erger me dood aan mijn hogeschool.
Het rooster was bekend en definitief. Nu hebben ze alsnog wijzigingen doorgegeven die zogenaamd verplicht zijn. Nu moet ik dus werken en een verplicht ding op school doen tegelijkertijd. Ze weten potverdorie dat bijna alle studenten naast hun opleiding werken. Geef het dan minstens 2 weken van te voren door -:(-

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:03

yess een klaag topic,
Ik ben goed in klagen en daar wordt ik zelf gek van haha.

op dit moment klaag ik heel veel over school omdat ik elke dag van 9-4 of 5 naar school of stage moet en dat op een paardenopleiding terwijl ze weten dat je thuis ook nog paarden hebt staan!

Doordat school zooo veel is en je dan nog je eigen paard moet doen naast school, ben ik elke dag zo laat thuis dat ik nooit tijd heb voor vrienden, maar dan het volgende punt, ik heb ook geen vrienden.
en daar klaag ik ook altijd over, terwijl het eigenlijk gewoon mn eigen schuld is..

Ik klaag dus gewoon altijd over mezelf, haha.
gelukkig heb ik wel een super lief paard <3

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:05

Dat morgen het weekend voorbij is en het werk weer begint |(
(Heb echt geen leuk werk, zwaar onder mijn niveau en ook zwaar en saai werk. Maar ja, het verdient geld.....)

Is het alweer vrijdag? :')

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:18

Tja loveulla94, ik snap dat het vervelend is! Maar paardenopleidingen zijn nou eenmaal zwaar en het kan jouw school echt niks schelen of je nou wel of niet paarden hebt. Jij bent daar voor je opleiding en dat bieden ze je.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:18

Dat het rooster nooit eens fatsoenlijk gemaakt kan worden :roll: word er echt zo chagrijnig van!!

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:19

voor de personen die zich schuldig voelen :P :

KLAGEN , DAAR BEN JE NEDERLANDER VOOR :D ;)
het kabinet , de belasting , het weer , je werk/school , je schoonfamilie , je eigen familie .... etc. etc.

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:20

suus_pepper schreef:
Tja loveulla94, ik snap dat het vervelend is! Maar paardenopleidingen zijn nou eenmaal zwaar en het kan jouw school echt niks schelen of je nou wel of niet paarden hebt. Jij bent daar voor je opleiding en dat bieden ze je.

Ja, dat weet ik. maar vind het gewoon belachelijk, aangezien paarden zoveel geld kosten en je dus ook gewoon moet werken naast je school en paard.
net als dat als ik geen doorstroomvakken voor t hbo kies, moet ik een extra dag stage lopen, en als leerlingen van veehouderij geen doorstroomvakken kiezen, zijn ze een dag vrij |o

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:22

Ik ken het gevoel, scholen zijn altijd een beetje krom.
Mijn hogeschool is ingedeeld in meerdere Schools, die allemaal weer iets anders doen..

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 17:30