Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.Anthea schreef:nuvel schreef:Hoe is de afstand voor de julliefamilie naar de trouwlocatie?
10 uur vliegen
Voor zijn vrienden familie is het 2-3 uur rijden.
wij geven geen feest.
Mijn vriend heeft een grote familie en we vinden het toch erg leuk om een groot knalfeest te geven waar iedereen bij kan/mag zijn. Klein houden komt in ons woordenboek niet echt voor 
) of sowieso niet; hoeven ze ook niet te komen voor mijn huwelijk
nou die stammen nog uit de tijd dat iedereen (dus ook klanten!) moesten komen op de bruiloft. 
is verre familie van mij (nou ja, zo ver is het niet
) had ze niet uitgenodigd maar mam vertelde dat wij gaan trouwen en ze waren zo ongelooflijk enthousiast dat ze spontaan een reis hebben geboekt
Die ga ik dus niet weigeren hahaha 
gezien hun leeftijd is de kans groot dat dit het laatste beZoek aan NL is.
Zoek het uit.. Wat dat betreft ben ik ook hele makkelijk en aan verplichte uitnodigingen (want…) doe ik ook niet.. Ik denk dat ik daar wel makkelijker in ben dan m’n partner. Terwijl die familie toch een stuk groter is en die zie je ook alleen maar op verjaardag van pa en ma.

) ! Maar goed, daar tegenover staat dat mijn zus ook zelden op mijn verjaardag kan haha maar contact is wel goed verder 
igg niks speciaals, mijn schoonouders wonen in het midden van het bos. Dus waarschijnlijk zullen we in zweden de receptie daarhouden, dan kunnen de kids zich mooi daar uitleven
dus dat wordt een zaaltje oid en regel ik niks speciaals voor de kinderen 
heb het al gezien mij een vriendin
heb verder ook geen idee wat ze kunnen doen
Dat dus zeker niet!
Twee jaar geleden was er een kind dat klom in de gordijnen, begon naar de bruid te roepen en vervolgens rond te rennen. En pa en ma deden niks
Grrr...
vind het net iets dat ze zeggen; ja dahaag dat is voor meisjes

, meneer is op een maand na geen 2 tijdens onze bruiloft en de bedoeling is dat hij de ringen brengt. Nu hebben we wel geregeld dat mijn nichtje van 4 bruismeisje is en hem aan zijn handje mee neemt. Maar ik zie al voor me dat hij het kussentje niet los wil laten en vervolgens ligt te dweilen
.
). Dus liever iemand die de dienst wat kan missen zeg maar