dito schreef:ook ik vroeg me af wat het was totdat ik het te horen kreeg, jammer dat men op deze manier borstkanker steunt. Eerst ging het om de beha, als of iemand met borstkanker daar iets aan heeft. Toen ging het om drank of iemand die zoveel kuren en medicatie slikt daar iets mee kan en nu de vakantie...zijn er teveel die een reis moeten afzeggen om een traject in te gaan....
wrs proberen ze door de geheimzinnigheid naam te maken?
Het was dat ik een appje kreeg waarin de actie vermeld stond, ik wist dus waarom het was, ik denk alleen eerlijk gezegd niet dan men de link snel zal leggen tussen borstkanker en een facebookstatus waarin iemand neerzet voor zoveel dagen naar een bepaald land te gaan. Ik zie de link eerlijk gezegd nog steeds niet.
Ik vind alle acties voor borstkanker met het liken en delen eerlijk gezegd alleen maar aandachttrekkerij. Ik denk namelijk dat het kankerpatiënten echt niets steunt als mensen een actie gaan liken en delen. Deze mensen hebben veel meer aan persoonlijke steun. Ik merk bij mezelf dat ik redelijk snel op de 'vind ik leuk' knop klik als er een grootschalige actie is, dit doen denk ik heel veel mensen waardoor het idee erachter ook al snel weg is. Als 9 van de 10 mensen alleen al liked omdat het een grootschalige actie is en die ene like er toch wel vanaf kan, hebben weinig mensen er ook maar echt een gedachte bij en kunnen weinig mensen er steun in vinden.