Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. wendyenbram schreef:Tja en dat is nu net het probleem, Je mag niet meer aan je kind zitten, want dat is kindermishandeling. en reken maar dat dat je nu echt aangerekend wordt terwijl dit vroeger gewoon mocht.
Dat is omdat tegenwoordig alles met overleg moet. tenminste..... dat is wat je overal wijs gemaakt wordt.
_San87_ schreef:Hoe kun je nu denken dat buren geen last hebben van krijsende kinderen.
StalNollie schreef:_San87_ schreef:Hoe kun je nu denken dat buren geen last hebben van krijsende kinderen.
waarom niet? hier ook een tijdje een huilend buurmeisje gehad snacht, heb het eens gevragen gewoon uit interesse of ze bang was. de mensen hadden geen idee van dat het door de muren heen te horen was.
en zeker als ts zegt wat vrijstaand te wonen. helemaal geen gekke gedachte.
ons zoontje huilt snachts ook weleens en soms echt krijsend. en dan vraag ik me af of de buren hem wel of niet horen. heb nog nooit iets gehoord dat ze dit wel doen (zal vast wel want ik hoorde hun dochtertje ook)
twiggy2008 schreef:Dat zeg ik ook niet, zucht.... Lees nou eens goed bv het stukje door over de moeder met drie meiden en drie verschillende aanpakken. Pffffff, goed lezen is best lastig, he. Maar slaan, tja, ik vind dat je dan als ouder geen goed voorbeeld geeft. Daarnaast vind ik het ook geen structurele oplossing.

wendyenbram schreef:omdat ze helaas te veel hun "gelijk" kregen van omstanders.
_San87_ schreef:Twiggy2008 schreef:Maar San87, ze heeft wel een goed punt. Dat TS naar die ouders kan stappen om iets uit te spreken of op te lossen. Dit heeft zo weinig zin...... vind je ook niet?
Als TS op deze manier even haar hart kan luchten, dan heeft dit topic zeker zin.Citaat:Pfff jij gaat het toch niet begrijpen aangezien je zelf geen kinderen hebt,
Het gaat om dit stukje. Dat vind ik zo flauw, net alsof je niet mag klagen of dingen niet snapt omdat je zelf geen kinderen hebt.
ik kijk het nog even aan
).