OsMo schreef:Er zijn een aantal dingen die hier voorbij komen die niet echt typisch Fries zijn maar gewoon te maken hebben met een typisch dorpscultuur.
En die dorpscultuur heb je ook elders in Nederland.
Je bent me net voor, maar klopt hoor. En overigens niet alleen in Nederland, maar buitenland ook. Precies hetzelfde in verschillende landen / continenten meegemaakt. Hier zijn net zo goed verschrikkelijke roddelaars, is iets onbekend, niet mee eens of mag je iemand niet, meteen verhalen naar de buitenwereld. Denk alleen dat dat gewoon aan de persoon ligt, die spoort niet. Niks van dat soort domme mensen aantrekken, zoiets zul je immers overal houden.
Ik zal overigens ook direct toegeven dat ik bevooroordeeld ben, heb het immers goed getroffen, heb het enorm naar mijn zin en zou niet terug willen. Mijn vooroordeel is dus gebaseerd op mijn persoonlijke ervaring en mening. En daar is denk ik waar het om draait. Wanneer je met een dorp, dorpsgevoel, regio, stad wat dan ook een negatieve ervaring heb dan link je dat naar de gehele regio in dit geval Friesland. Logisch ook ergens wel toch?
.
Ik zeg ook niet dat het niet mag, ik schaam me alleen. Net als friezen op tv, ze lijken altijd de ergsten uit te zoeken haha.
.
).
hebben
maar dat snappen sommigen ook nog niet hoor
Mooie bios de Ikea