Te bizar voor woorden.. toevalverhalen anyone?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 16:34

Avalon_ schreef:
Toeval? Mijn paard Nevele is 'meant to be'. Oproepje op bokt, dravershengst die moest worden opgehaald binnen twee dagen, anders ging hij de salami in.
De volgende dag wezen kijken, onwijs leuk, lief en mooi paard. Maarja, tegelijkertijd zou ik zo veel risico nemen als ik hem zou kopen. Twijfelend ben ik naar huis gegaan, toen ik daar zijn naam google-de zag ik dit:

[ Afbeelding ]

Voor de duidelijkheid, mijn naam is Avalon...

Dat vind ik tot nu toe wel de allerleukste :D

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:37

daNiielle_ schreef:
tabaflab schreef:
Niet echt toeval maar een beetje bizar, fietssleutel verloren op het voetbalveld hele veld ongeveer afgezocht. Twee of 1 dag later mijn zusje moet trainen vind ze m terug.
Een heel bizar verhaal over mn zusje haar gestolen fiets zeggen ze dat iemand dat ding helemaal had gesloopt en dat iemand anders dat ding weer in elkaar had gezet :j. Geloof ik niks van zussie wel. Tijdens vakantie word ik gebeld door iemand van de basisschool die zegt fiets gevonden. Mensen zeiden tijdens school nog ja op die dag die plek zou ie terug zijn wij hadden vorige maand of zo gekeken was ie niet en nu daar >;)

Moet je een trein halen of waarom is dit zo chaotisch geschreven? Begrijp er niks van.

Het is lastig duidelijk uit te leggen. Maar het verbaast me niks dat niemand het begrijpt

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:46

Als ik het goed begrijp, was haar zus haar fiets kwijt (gestolen).
Mensen op school zeiden dat hij op een bepaalde datum op een plek zou staan waar ze al hadden gekeken.
Op de datum die de mensen op school noemden, stond de fiets weer op de plek.

Lijkt mij meer een "geintje" van die mensen.

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:58

xSCWx schreef:
Als ik het goed begrijp, was haar zus haar fiets kwijt (gestolen).
Mensen op school zeiden dat hij op een bepaalde datum op een plek zou staan waar ze al hadden gekeken.
Op de datum die de mensen op school noemden, stond de fiets weer op de plek.

Lijkt mij meer een "geintje" van die mensen.

Bijna, mn zus dr fiets was gestolen. Door waarschijnlijk de broer van een meisje uit haar klas. Of die vriend van die broer. Een beetje drama hoe het nou zat. En school zou het oplossen. Maar op de dag dat de fiets op school zou moeten teruggezet zijn was ie er niet. Anders zou de dader gesnapt kunnen zijn(denk ik). Dat was vorige maand. En iets van 2 weken terug belt een meisje van de basisschool dat ze de fiets heeft gevonden. Wij blij.

DenK4ever

Re: Te bizar voor woorden.. toevalverhalen anyone?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:02

Ik heb ook iets bizars, waar ik eigenlijk niet te lang over na moet denken :o

Mijn overgrootvader is overleden op 20 juli 1969 om 06:53
Ik ben geboren op 20 juli 1979 om.... Jawel 06:53...

Hoe bizar is dat...

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:07

DenK4ever schreef:
Ik heb ook iets bizars, waar ik eigenlijk niet te lang over na moet denken :o

Mijn overgrootvader is overleden op 20 juli 1969 om 06:53
Ik ben geboren op 20 juli 1979 om.... Jawel 06:53...

Hoe bizar is dat...

Zo, dat is echt heel bijzonder!

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 21:44

Mijn jonge paardje Ivy is een toevalmagneet. Toen het vorig jaar heel slecht ging met mijn oudje ging ik op de bokt markt kijken naar paarden die te koop stonden. Voor de afleiding en omdat ik wist dat mijn oudje niet lang meer te leven had. Mijn eisen: Welsh cob, niet te groot, jonger dan 5 en een merrie. Dus ik tik 'welsh cob' in en de eerste advertentie was voor een 2,5 jarige Welsh cob merrie van 1,37.
Ze stond op nog geen vijf minuten fietsen bij mijn huis vandaan, de advertentie was geplaatst door iemand die bij mij op school heeft gezeten, en viel ook nog eens precies binnen mijn budget. Ik heb mijn oudje gekocht op 27 september 2006, mijn jonkie op 27 september 2012. De zoon van de oude eigenaar is een bekende van mijn stalhouder en tevens de eigenaar van de vader van Ivy.
Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst op haar rug gezeten, en wie kwam er precies op dat moment voorbij? De zoon van de oude eigenaar met haar vader voor de koets.
Ben benieuwd wat voor toevalligheden ik nog meer ga meemaken met haar...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 21:46

Wat een bijzondere verhalen allemaal! Toen ik dit topic opende had ik niet gedacht dat er zoveel van dit soort verhalen waren..

Nena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:01

Nog iets bizars (Het staat op dag-maand & jaren doen er niet toe ;) ) : mn vader is geboren op 06-06. ik 07-07. Mn moeder 08-08. En ze zijn getrouwd op 09-09. Ohja mn vader is geboren op 06-06-'66 om 06:06 :D

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:02

Ik ben geboren op het moment dat de klok is verzet. Niemand weet dus hoe laat het was :D.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:04

Ik ben precies om 00:00 geboren.. :P

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:17

Ik bedenk me net dat alle adressen waar ik officieel heb gewoond (dus ingeschreven bij de gemeente) op nummer 16 of een veelvoud van 16 waren.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:22

Mijn ouders zijn allebei geboren op 21 - 7 - 1955. Mijn moeder is 3 uur ouder. En ze hadden dezelfde vroedvrouw.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 11:12

Mijn zwager heeft sinds het uit huis gaan altijd op een nummer 13 gewoond, in verschillende straten en buurten. In zijn ouderlijk huis woonde hij op nummer 41-3 hoog... :').

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:54

Oh ik heb heb nog 1

Jaren geleden werkte ik op een sprongstal, na werktijd ging ik boodschappen doen en had een electrische fiets , ik dacht oh dat ding hoeft er niet van af ( waar je je fiets mee harder kan zetten of zachter en waar je op kan zien hoe hard je rijd)
Dus erop gelaten met een raar gevoel. Tien min later kwam ik terug... Fiets weg.. Hij syond op slot en is loooodszwaar,.. Die til je niet alleen snel mee.
Ik zoeken en balen, dure fiets van een paar duizend euro.
;(
Mijn gevoel en iets zei dat ik die steeg in moest gaan.. En bleef het herhalen. Toch deed ik eigenwijs en ging ik een andere kant op.. Raad waar ik uiteindelijk uit kwam? ( ik woonde daar niet en kon niet de weg en liep maar ergens heen) , kom ik op de plek waar me fiets gewoon staat.. Gestolen ergens verscholen..
Wanneer me gevoel zei dat ik die ene kant op moest gaan had ik het dus gelijk gevonden.
Ik snel me sleutel erin gedaan en weggefietst.. Wat een geluk.. Dat was niet puur toevL. Want mijn gevoel zei de hele tijd al.. Je moet dieeee kant op..

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 11:08

Ik had een paard op proef, was afgekeurd ( waar ik ondanks mijn nuchterheid echt erg van baalde, er was echt wel een klik ) en moest worden opgehaald. Hele week al niet meer te vangen uit de wei, trok halstertouw kapot, halster lag ernaast. Niemand kreeg hem te pakken. Gisteren hoorde ik dat ze het te druk hadden om hem op te halen en het deze week niet zou lukken.
Gisteravond deed ik toch nog even een poging om paardlief te pakken en hij bleef gewoon staan, liep gewoon mee zonder zich los te trekken en heb daardoor nog even heel lekker met hem kunnen knuffelen! Daarna weer op de weide gezet.

Vanochtend voor ik naar werk ging ben ik even naar een andere stal gegaan (staat m'n bijrijdpaard) en besloot vanuit daar naar werk te rijden. Iets wat ik normaal niet zou doen, maar vandaag dus wel.
Ik reed de weg op en op een gegeven moment zie ik voor mij ergens een trailer rijden. Ik kreeg al een raar gevoel. Toen zag ik dat er een zwart paard in de trailer stond en kreeg ik echt kippenvel. Toen ik de wagen inhaalde zag ik dat het de handelaar was. Heb stal gebeld en ja, hij was inderdaad net opgehaald.

Het voelde echt alsof het zo had moeten zijn, gisteravond opeens kunnen vangen en knuffelen en nu dit moeten zien als afsluiting. (Want ze hebben me dus niks laten weten dat het vandaag zou worden, gisteren kreeg ik nog een hele verklaring dat het echt niet kon)

Whoknows

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:19

Ik heb er nog een. Toen ik beviel van mijn zoontje, een keizersnede, was de naam van de chirurg Dr. Spijker en de naam van de kraamhulp thuis mevr. Hamer...

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:20

Whoknows schreef:
Ik heb er nog een. Toen ik beviel van mijn zoontje, een keizersnede, was de naam van de chirurg Dr. Spijker en de naam van de kraamhulp thuis mevr. Hamer...

Haha die is leuk!! _/-\o_

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 08:05

hazira schreef:
Whoknows schreef:

Haha die is leuk!! _/-\o_

Dat mensen dat ooit als achternaam hebben verzonnen :')

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 08:33

Ja hier ook met ons nieuwe huis. Wij hebben vorig jaar april ons appartement te koop gezet. Met het idee dat het nog wel een aantal jaartjes zal duren voor we ons huis zouden verkopen, omdat er al een stuk 8 appartementen te koop stonden en de woningmarkt niet liep. We hadden bij een paar huizen gekeken om te oriënteren maar, we hadden niet echt een huis gezien wat ons 100% aansprak. Wel een maar we moesten er een hoop aan doen omdat we perse een open haard wilden. Afgelopen maart belde onze makelaar op. Er was iemand die interesse had in ons huis, maar diegene had zijn huis niet te koop staan. Was een goede vriend van de makelaar. En hij kwam met het idee om eens aan huizenruil te denken. Ik had zoiets niet raak geschoten is altijd mis. Laten we eens kijken bij hem. En het bleek gewoon ons droomhuis! Qua prijs kwamen we snel overeen en een paar weken geleden hebben we de sleutel gehad. Onze makelaar zei ook telkens. Die had zo moeten zijn. Haha

Tijdens het inpakken had ik ook nog wat leuks. Ik kwam een map tegen van vroeger toen ik op de basisschool zat. Ik bladerde een beetje door de map heen. Kwam ik ineens een tekening tegen die ik zelf had gemaakt. Een zwart paard met lange manen, witte sokken en een brede bles. Precies mijn tinker! Heb die tekening 25 jaar geleden gemaakt ofzo.

Ook met de ontmoeting van mijn huidige man. Ik kwam net uit een rot relatie. En had besloten dat ik klaar was met mannen en mijn aandacht voortaan voor 200% naar mijn paard ging. Kom ik gewoon een paar weken later mijn man tegen op de manege.......

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 08:43

Sharmila schreef:
Ja hier ook met ons nieuwe huis. Wij hebben vorig jaar april ons appartement te koop gezet. Met het idee dat het nog wel een aantal jaartjes zal duren voor we ons huis zouden verkopen, omdat er al een stuk 8 appartementen te koop stonden en de woningmarkt niet liep. We hadden bij een paar huizen gekeken om te oriënteren maar, we hadden niet echt een huis gezien wat ons 100% aansprak. Wel een maar we moesten er een hoop aan doen omdat we perse een open haard wilden. Afgelopen maart belde onze makelaar op. Er was iemand die interesse had in ons huis, maar diegene had zijn huis niet te koop staan. Was een goede vriend van de makelaar. En hij kwam met het idee om eens aan huizenruil te denken. Ik had zoiets niet raak geschoten is altijd mis. Laten we eens kijken bij hem. En het bleek gewoon ons droomhuis! Qua prijs kwamen we snel overeen en een paar weken geleden hebben we de sleutel gehad. Onze makelaar zei ook telkens. Die had zo moeten zijn. Haha

Tijdens het inpakken had ik ook nog wat leuks. Ik kwam een map tegen van vroeger toen ik op de basisschool zat. Ik bladerde een beetje door de map heen. Kwam ik ineens een tekening tegen die ik zelf had gemaakt. Een zwart paard met lange manen, witte sokken en een brede bles. Precies mijn tinker! Heb die tekening 25 jaar geleden gemaakt ofzo.

Ook met de ontmoeting van mijn huidige man. Ik kwam net uit een rot relatie. En had besloten dat ik klaar was met mannen en mijn aandacht voortaan voor 200% naar mijn paard ging. Kom ik gewoon een paar weken later mijn man tegen op de manege.......

Dan kun je samen genieten van paarden.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 11:02

Ik ben tegelijk jarig met mijn moeder en tante! Alle 3 op 22 juli jarig :)

Van al die dagen in het jaar.. Vind het toch best bijzonder :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 11:18

Onderweg naar huis, is er altijd een stuk weg waar ik kramp in mijn buik krijg. Waar ik ook vandaan kom en ik kom bij die plek met de auto dan krijg ik zo,n kramp dat ik thuis echt naar binnen moet rennen. Als ik in de auto dan mijn........op ligt dan stinkt het vreselijk. Eergisteren reed ik daar weer en opeens een geborrel en kramp en ik dacht nog, ik heb niks raars gegeten, en opeens zie ik een bord en toen wist ik o ja ik rij hier weer.

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:31

Ik was met vriendinnen stappen in een club in Spanje en ik was aan het ouwehoeren met een vriendin, ik gaf haar een zachte bitchslap en net op dat moment draaide de club een liedje waarin keihard BITCHSLAP in begon hahahah, we hebben een uur dubbel gelegen :+ :')

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 14:03

Mijn paardje was ook meant to be :) . Toen ik op zoek was naar een eigen pony heb ik heel wat op proef gehad die het toch niet bleken te zijn. Het moest een wat oudere en brave pony zijn want ik had een harde klap gemaakt met een manegepaard en was sindsdien bang om te rijden. Ik zag het eigenlijk al niet meer zitten en wou het opgeven, maar had toch nog een advertentie geplaatst op marktplaats. Toen ik nog even ging speuren kwam ik een advertentie tegen van een super brave pony die destijds 16 jaar was. De beschrijving klonk helemaal goed en ik belde om een afspraak te maken. Helaas werd er door de eigenaren niet opgenomen dus zou ik het later wel weer proberen tot ineens de telefoon ging. Een meid die de perfecte pony voor me had waar ik zeker weten geen spijt van zou krijgen. Ze was de dochter van een pensionstal eigenaar en gaf me het nummer van de eigenaren. Het was hetzelfde nummer als van het paardje die ik had gevonden op marktplaats. Afspraak gemaakt om te gaan kijken en het klikte :) . Blacky is nu alweer 4 jaar van mij en ze heeft nog nooit een stap verkeerd gezet.