Sharmila schreef:Ja hier ook met ons nieuwe huis. Wij hebben vorig jaar april ons appartement te koop gezet. Met het idee dat het nog wel een aantal jaartjes zal duren voor we ons huis zouden verkopen, omdat er al een stuk 8 appartementen te koop stonden en de woningmarkt niet liep. We hadden bij een paar huizen gekeken om te oriënteren maar, we hadden niet echt een huis gezien wat ons 100% aansprak. Wel een maar we moesten er een hoop aan doen omdat we perse een open haard wilden. Afgelopen maart belde onze makelaar op. Er was iemand die interesse had in ons huis, maar diegene had zijn huis niet te koop staan. Was een goede vriend van de makelaar. En hij kwam met het idee om eens aan huizenruil te denken. Ik had zoiets niet raak geschoten is altijd mis. Laten we eens kijken bij hem. En het bleek gewoon ons droomhuis! Qua prijs kwamen we snel overeen en een paar weken geleden hebben we de sleutel gehad. Onze makelaar zei ook telkens. Die had zo moeten zijn. Haha
Tijdens het inpakken had ik ook nog wat leuks. Ik kwam een map tegen van vroeger toen ik op de basisschool zat. Ik bladerde een beetje door de map heen. Kwam ik ineens een tekening tegen die ik zelf had gemaakt. Een zwart paard met lange manen, witte sokken en een brede bles. Precies mijn tinker! Heb die tekening 25 jaar geleden gemaakt ofzo.
Ook met de ontmoeting van mijn huidige man. Ik kwam net uit een rot relatie. En had besloten dat ik klaar was met mannen en mijn aandacht voortaan voor 200% naar mijn paard ging. Kom ik gewoon een paar weken later mijn man tegen op de manege.......
Dan kun je samen genieten van paarden.