Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 22:16

Morrow_Less schreef:
vuurneon schreef:
In het kader van lomp;
Sta in de lift en er stap een zeer zwaarlijvige dame in die welgeteld 1 etage hoger moet. Zegt de andere vrouw: volgens mij kunt u beter lopen, is een stuk gezonder!
Waarop de zwaarlijvige dame zei; daar heeft u gelijk in, maar vandaag ben ik lui :Y)

(Kwam er vooral lomp uit, want die vrouw bedoelde het oprecht goed omdat ze zich zorgen maakt over het gewicht. Dus daarom was het ook niet onbeschoft en werd het ook niet zo opgevat gelukkig. Maar lomp? Ja :=)

Vind het een beetje grof overkomen eigenlijk.

Was echt niet zo gelukkig :) die vrouw was echt oprecht met goede bedoelingen. Dus het werd ook goed opgepakt. Maar ik moest wel gniffelen in de lift want het kwam er wel lomp uit :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 22:20

inochiyo schreef:
GlenFiddich schreef:
Dames, dames, straks zal ik er nog stil van worden :oo

Je bent een echt een bofkont met al die vrouwelijke aandacht ;)

Misschien moet jij ook wat banketstaaf zijn tegen vrouwen _O-

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 09:31

Geryon schreef:
inochiyo schreef:

Je bent een echt een bofkont met al die vrouwelijke aandacht ;)

Misschien moet jij ook wat banketstaaf zijn tegen vrouwen _O-

Ik bedoel het heus zo kwaad niet -O-

It's all just for laughs.

Misschien moet ik mijn kwinkslagen maar tot PB's beperken, als er daar een markt voor bestaat :+ .

Optiwolk

Re: Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 15:16

Niet dat ik weet GF :P

Dat stukje met al die puns :')

Norton

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 19:59

GlenFiddich schreef:
Ik ken dat, jullie willen er ééntje als afsluiter, maar het venijn zit hem dikwijls in de staart (zoals carr_friesje misschien kan beamen), we zouden beter onze energie op een meer vruchtbare manier gebruiken en ons strak aan het topic-onderwerp houden. Met onderwerpen als dit raak je enkel achterop, dus ga ik er niet dieper op in gaan. Jullie mogen blijven doorduwen, maar jullie hebben geen stok achter de deur, en Carr_friesje moet toch nog een achterdeurtje openhouden als we het te bont maken. Dit gaat anders de an(n)alen in als één grote off-topic smeerboel, en dat willen we toch niet?

Subtiel genoeg?

Geniaal _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Norton

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 20:01

Vandaag zegt mijn ongeveer enige vrouwelijke collega van Aziatische afkomst. Dat de meeste mensen van Aziatische afkomst geen neusbrug hebben waarop een bril goed blijft zitten. Dus ik flap er uit, nee dan zitten je spleetogen in de weg............ Ik schrok van mezelf, maar gelukkig moest zij er ook vreselijk om lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:25

:') Hier voorlopig even weer bloopervrij, dus ik ga naar de meeleesmodus :)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:14

Haha, Norton :')

Ik gooide gisteren mijn glas drinken weer eens om 8)7

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 20:59

Van dubbelzinnigheden gesproken, vandaag weer een situatie gehad die wel eens voor interpretatie vatbaar was.

Een vrouwelijke collega vroeg mij uitleg over tablet-pc's. Ik ben redelijk technisch onderlegd, maar dat klonk haar als chinees in de oren dus waren we voornamelijk bezig over hoe
1) is't een nieuw model
2) kan je er foto's mee nemen
3) opties voor USB en wifi
4) grootte

De meeste sites geven de grootte van het scherm weer in inch, laat dat nu net een meeteenheid zijn die ook abstract is voor die vrouwelijke collega. 5 inch? 7 inch? Hoeveel is dat? 1 inch is ongeveer 2,54 cm, dus 5 inch is 12,5 cm en 7 inch is nog geen 18 cm. We zaten op een site van een keten die de modellen van klein naar groot opsomde, toen er een (mannelijke) collega binnen kwam. Mijn vrouwelijke collega begroet de man onmiddellijk met: "12 centimeter? 15 centimeter? 18 centimeter? Je bent daar toch niets mee! Ik wil ten minste zo één *toont met haar vingers een afstand van 10 inch ofte 25 cm* . De mannelijke collega begon daar hard om te lachen...

In discussie met een vriendin ben ik er nu nog niet aan uit, wie hier het lompst is. De mannelijke collega om direct aan... persoonlijke afmetingen te denken, of de vrouwelijke collega om zo maar zonder context de mannelijke collega met zo'n formaten te bestoken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 21:53

Dat doet me denken aan die reclame van carrefout die nu op de radio te horen is, waarbij chef en verkoper in discussie zijn over kippenborten en kippenbillen, welke het lekkerste zijn. De baas zegt "stop met zeveren, ga die dame helpen" waarop de verkoper roept "Mevrouw, wat denkt u, borsten of billen :') "

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:08

Ik moest vanmiddag bij vriendje langs om iets op te meten in zijn huis, en ging eerst even snel geld afhalen. Er stond al een oudere dame, maar echt piekfijn gekleed, haar netjes, aan de ene automaat. Ik ga naar de andere, stop mijn kaart in de gleuf en plots hoor ik naast me toch een scheet... Kijk links, niemand. Achter me, ook niemand. Enige andere persoon in de ruimte was dat oude dametje.
Het klonk net alsof er een harley davidson keihard optrok. Maar op straat was er ook niks te zien en het kwam duidelijk van de andere kant.
Het idee alleen al gaf me moeite om mijn lach in te houden, tot ik plots de geur er gratis en voor niks bijkreeg. Zo snel ik kon heb ik mijn geld afgehaald, kaart terug en spurtje naar buiten :') Het kan gewoon niet anders dan dat daar een sausje bij zat.

Hoe moeilijk het ook is, maar scheten laten in het openbaar (en dan vooral zo'n knallers), dat blijf ik toch echt lomp vinden :+

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:57

hahaha altijd ook van die types waar je het niet van verwacht he...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:11

Op stage op geriatrie heb ik ook zo'n stunts gehad waar ik nu dubbel om lig. Heerlijk hoe plat en nuchter die oudjes soms kunnen zijn. En ik vroeger maar denken dat die net heel erg beleefd en netjes waren door de oh zo strenge opvoeding en "in onze tijd mocht dat niet hoor". daar denk ik intussen ook anders over :))

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:45

Hahahah nou inderdaad.
Zo liet ik ooit een bh-bandje (heel mooi afgezet met bloempjes) boven mijn shirt aan oma zien: kijk oma, nieuwe bh! Oma (inmiddels lichtelijk dement) kneep me er vol in: zozo, die van mij zijn niet meer zo stevig!!!
whoehahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:33

Ja of dan ga je iemand wassen, doe je voorzichtig op bepaalde plekken en krijg je de opmerking "schrob maar goed door kind, 't is niet omdat het niet meer gebruikt wordt dat het niet proper moet zijn, wie weet kom ik nog een viriele opa tegen in het rustoord". Ik wist toen écht even niet wat antwoorden :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:36

:') _O-

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:39

Varekaj schreef:
Ja of dan ga je iemand wassen, doe je voorzichtig op bepaalde plekken en krijg je de opmerking "schrob maar goed door kind, 't is niet omdat het niet meer gebruikt wordt dat het niet proper moet zijn, wie weet kom ik nog een viriele opa tegen in het rustoord". Ik wist toen écht even niet wat antwoorden :')

_O- _O-
gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt :')

Is het lomp als de nieuwe bijnaam van je vriend Spock is omdat hij soms zo eerlijk en autistisch kan reageren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:00

Ook een keer een demente dame met een blaassonde die aan de diarree zat, ze hadden die een product te drinken gegeven voor een colonoscopie, dus de darmen moesten leeg. ik met een mannelijke medestudent daarheen om dus nieuwe inco aan te doen. Hij rolt haar op bed naar zich toe maar verlegt de blaassonde dus even zodat die niet afgekneld raakt. Ik had de vuile inco toen net losgemaakt en wilde de nieuwe klaarleggen toen hij dat buisje weer wat opzij ging leggen en mevrouw zei "oeh kijk jongen, daar zit mijn slangske, en da's een braaf, maar genieten dat ik daar van kan doen".
En toen ging ze chocolademelk aanbieden aan de wielrenners op tv :+

Dankzij mevrouw en haar slangske heb ik de rest van de tijd dat ze op onze dienst lag dagelijks meermaals de slappe lach gehad. Het heeft op dat moment ook even geduurd eer ik de nieuwe inco aan kon doen, ik kwam gewoon niet meer bij :')

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 19:20

Dan doe ik mijn best om het niveau deftig te houden met leuke woordspelletjes, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de subtiliteit voorbij is.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:49

GlenFiddich schreef:
Dan doe ik mijn best om het niveau deftig te houden met leuke woordspelletjes, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de subtiliteit voorbij is.

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
ohhhhhh gaat weer goed hier :D

Norton

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:45

Welk niveau GF. Je bedoelt die is afgezakt naar de lagere regionen

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 20:49

Norton, laat ons zeggen dat het tijd is dat er eens een frisse wind door dit topic waait.

Ik moet zeggen dat mijn grootmoeder ook een handje van weg heeft van dat grijpgedoe, toen mijn zus eens een vriendin meebracht, moest mijn grootmoeder die ook eens aan de tiet, eh, tand voelen. "jij bent ook een forse meid" *knijp*

Happy birthday mala26

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:53

GlenFiddich schreef:
Norton, laat ons zeggen dat het tijd is dat er eens een frisse wind door dit topic waait.

Ik moet zeggen dat mijn grootmoeder ook een handje van weg heeft van dat grijpgedoe, toen mijn zus eens een vriendin meebracht, moest mijn grootmoeder die ook eens aan de tiet, eh, tand voelen. "jij bent ook een forse meid" *knijp*

Happy birthday mala26

Thanks *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:17

Dat hebben mijn oma's nooit gedaan, ben ik heel blij mee bedenk ik me net.

Gelukkige verjaardag mala *\o/*

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:21

Varekaj schreef:
Dat hebben mijn oma's nooit gedaan, ben ik heel blij mee bedenk ik me net.

Gelukkige verjaardag mala *\o/*