Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xEliesx schreef:Geen genante opmerking van m'n moeder, maar wel van m'n vader. Sinds deze stunt zijn we elkaar flink aan het plagen in Sinterklaasgedichten..![]()
Ik was net 9 en qua lichaamsvormen nogal voor op m'n leeftijdsgenootjes. Vond het echt vreselijk! We vierden vroeger altijd Sinterklaas met de hele familie van m'n moeders kant. M'n vader schreef de gedichten voor ons gezin en kon dan heel 'grappig' uit de hoek komen. Dit was een regel uit mijn gedicht..
Lees en krijg plaatsvervangende schaamte..![]()
"Laatst riep één van mijn pietjes,
Sinterklaas, Elies krijgt al... u weet wel.. Het rijmt op rode bietjes"
Dakotah schreef:Die van mij gaat dan niet over een moeder maar over de vader van een vriendin van mij. Al heeel lang geleden gebeurt maar moet er nog steeds om lachen.
We waren op stap, feestweek in het dorp, en vriendin moest om 2 uur of 3 uur 's nachts thuis zijn.
Maar was veel te gezellig dus bleef mooi plakken.
Afijn, na een half uur te laat, gaat de deur van de kroeg open, staat haar vader daar in zijn streepjespyama, haar in de war, en zegt hard. Is Marjon hier nog.
Afijn die knalrood naar paps, krijgt nog even een sneer, je zou toch op tijd zijn, wat is dit nu weer, en kon braaf naar huis.
Moet wel zeggen dat het goed werkte, ze is ook nooit weer te laat thuis geweest..
yasminlove1 schreef:ehmm... mijn moeder bij een winkel..
ik en de vriend van mijn moeder staan in de rij.
Mijn moeder loopt van de zeep naar de tampons en roept naar ons (3 meter vanaf) WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN DE GROTE EN DE KLEINE??!!
Ik:![]()
![]()
De vriend van mijn moeder: de kleine is kleiner...!![]()
Mijn moeder: HOEVEEL KLEINER?!?!? *haalt tampon uit doosje en gaat vergelijken*
ik:![]()
![]()
![]()
en ondertussen keken de mensen ons aan..
Precyll schreef:Eh.....ik geloof dat ik bezig ben zo'n moeder te worden
Gister kwam mijn 11jarige dochter er achter dat ik hier op bokt wat geplaatst had
[linkje]
Ze was NOT AMUSED!
Ik ga nu opletten dat ik haar niet teveel voor schut zet had er vroeger zelf ook zo'n hekel aan
_mexx_lady_ schreef:yasminlove1 schreef:ehmm... mijn moeder bij een winkel..
ik en de vriend van mijn moeder staan in de rij.
Mijn moeder loopt van de zeep naar de tampons en roept naar ons (3 meter vanaf) WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN DE GROTE EN DE KLEINE??!!
Ik:![]()
![]()
De vriend van mijn moeder: de kleine is kleiner...!![]()
Mijn moeder: HOEVEEL KLEINER?!?!? *haalt tampon uit doosje en gaat vergelijken*
ik:![]()
![]()
![]()
en ondertussen keken de mensen ons aan..
Ohhhhh ik was echt de winkel uitgerend denk ik
Mando schreef:3 jaar geleden reed ik een wedstrijd en mijn moeder kwam kijken.
Nu heb ik geen maatje 34 en ben nu 46 en Mando is best een stevige Haflinger.
Komt mijn moeder na mijn proef naar beneden...
Mams: Gohhhh wat leuk zeg, zie je allemaal van die leuke jonge meiden op van die mooie slanke paardjes rijden.
Ik: Ja leuk he, dat zijn KWPN-ers
Mams: Jaaaaaa dat ziet er zooooo mooi uit en die bewegen ook zo mooi.
Tja.. en dan kom jij binnen op Mando... dat is toch een heel ander gezicht he.....
Sta je dan met je goede gedrag.