Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:13

Mijn moeder ging toen ik mijn vriend aan haar had voorgesteld tegen haar vriendinnen vertellen dat ze schoonmoeder was geworden :+

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:13

Deze moeder heeft ook best wat rare opmerkingen gemaakt. :o Soms zo erg dat als ik met mijn zoon mee ging naar een ouderavond op school, hij van te voren zei dat ik me moest gedragen en geen rare dingen mocht zeggen. Dat deed ik toch nooit. O:) Ook nam hij geen vriendinnetjes mee naar huis, want hij was als de dood dat ik rare vragen zou stellen. Ooit op een ouderavond met een leraar die van voetballen hield en groot fan was van de plaatselijke FC, een rare opmerking gemaakt. Zijn clubbie stond een na laatste en ik zei dat je de ranglijst dan om moest draaien. Dan stonden ze bijna boven aan. Kind weer :oo :oo . Hoe ik dat kon zeggen. Gewoon. Mijn beide dochters hebben er blijkbaar minder problemen mee (denk ik). Tegenwoordig denk ik wel even na wat ik zeg en tegen wie. Ben ik dan toch nog volwassen geworden???? Maar ik moet wel erg lachen om sommige verhalen van jullie.

xEliesx

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:14

Geen genante opmerking van m'n moeder, maar wel van m'n vader. Sinds deze stunt zijn we elkaar flink aan het plagen in Sinterklaasgedichten.. :+

Ik was net 9 en qua lichaamsvormen nogal voor op m'n leeftijdsgenootjes. Vond het echt vreselijk! We vierden vroeger altijd Sinterklaas met de hele familie van m'n moeders kant. M'n vader schreef de gedichten voor ons gezin en kon dan heel 'grappig' uit de hoek komen. Dit was een regel uit mijn gedicht..

Lees en krijg plaatsvervangende schaamte.. :+

"Laatst riep één van mijn pietjes,
Sinterklaas, Elies krijgt al... u weet wel.. Het rijmt op rode bietjes"

:oo

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:21

xEliesx schreef:
Geen genante opmerking van m'n moeder, maar wel van m'n vader. Sinds deze stunt zijn we elkaar flink aan het plagen in Sinterklaasgedichten.. :+

Ik was net 9 en qua lichaamsvormen nogal voor op m'n leeftijdsgenootjes. Vond het echt vreselijk! We vierden vroeger altijd Sinterklaas met de hele familie van m'n moeders kant. M'n vader schreef de gedichten voor ons gezin en kon dan heel 'grappig' uit de hoek komen. Dit was een regel uit mijn gedicht..

Lees en krijg plaatsvervangende schaamte.. :+

"Laatst riep één van mijn pietjes,
Sinterklaas, Elies krijgt al... u weet wel.. Het rijmt op rode bietjes"

:oo

Ahh ik voel met je mee!

Geweldig topic! Ik heb gelukkig een vrij normale moeder :)

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:23

Gelukkig heb ik vrij normale ouders :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:35

Dakotah schreef:
Die van mij gaat dan niet over een moeder maar over de vader van een vriendin van mij. Al heeel lang geleden gebeurt maar moet er nog steeds om lachen.
We waren op stap, feestweek in het dorp, en vriendin moest om 2 uur of 3 uur 's nachts thuis zijn.
Maar was veel te gezellig dus bleef mooi plakken.
Afijn, na een half uur te laat, gaat de deur van de kroeg open, staat haar vader daar in zijn streepjespyama, haar in de war, en zegt hard. Is Marjon hier nog.
Afijn die knalrood naar paps, krijgt nog even een sneer, je zou toch op tijd zijn, wat is dit nu weer, en kon braaf naar huis.
Moet wel zeggen dat het goed werkte, ze is ook nooit weer te laat thuis geweest..

Hahahahaaa dan heb je schijt hoor :D :D

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:37

ehmm... mijn moeder bij een winkel..
ik en de vriend van mijn moeder staan in de rij.
Mijn moeder loopt van de zeep naar de tampons en roept naar ons (3 meter vanaf) WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN DE GROTE EN DE KLEINE??!!
Ik: >;) :oo
De vriend van mijn moeder: de kleine is kleiner...! 8-)
Mijn moeder: HOEVEEL KLEINER?!?!? *haalt tampon uit doosje en gaat vergelijken*
ik: :oo :oo :\
en ondertussen keken de mensen ons aan.. :=

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:52

yasminlove1 schreef:
Mijn moeder loopt van de zeep naar de tampons en roept naar ons (3 meter vanaf) WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN DE GROTE EN DE KLEINE??!!

Ohhhhh ik was echt de winkel uitgerend denk ik :(:)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:52

Ach wees blij dat het niet bij condooms was :P .

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:56

Kwanyin schreef:

Die kun je wel beter controleren voor je ze koopt, voor je een maatje te klein/te groot hebt, is zeer onveilig :j :')

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:01

Precyll schreef:
Eh.....ik geloof dat ik bezig ben zo'n moeder te worden

Gister kwam mijn 11jarige dochter er achter dat ik hier op bokt wat geplaatst had

[linkje]

Ze was NOT AMUSED!

Ik ga nu opletten dat ik haar niet teveel voor schut zet had er vroeger zelf ook zo'n hekel aan :D

Vindt ze vast fantastisch dat je het ook in dit topic linkt _O- ;) :D

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:05

_mexx_lady_ schreef:
yasminlove1 schreef:

Ohhhhh ik was echt de winkel uitgerend denk ik :(:)

was dat maar mogelijk.. alle kassa`s stonden vol en om even erdoorheen te vroeten duurt te lang... -O-

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:06

Wow, jullie moeders zijn veel erger dan die van mij. Ik heb niet echt opmerkingen waarbij ze me het bloed onder de nagels vandaan haalt. Maar ik was wel verliefd op een jongen, en zij sprak zijn naam telkens weer verkeerd uit waar hij bij stond :') SHAME for meeee...

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:14

Dat deden mijn ouders vroeger ook. Als er dan een klasgenoot belde (op de huistelefoon, mobieltjes bestonden nog niet), dan riepen ze altijd naar boven: Lindy! ***** aan de telefoon! En dan ook altijd de naam verkeerd zeggen :roll:. Schaam schaam schaam.

Ik heb wel honderdduizend keer gevraagd of ze gewoon wilden roepen dat er telefoon was, en geen naam erbij.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:59

Nou mijn ma kan er ook wat van, was afgelopen week op vakantie en hier was kermis.. paar jongens ontmoet, ga ik gewoon gezellig mee om en even duidelijk gemaakt aan mn ma dat het gewoon vriendschap is. (ze kende hem blijkbaar :') )

komt ze thuis; En... waar is mijn nieuwe schoonzoon?
ehh? niet hier in de buurt?

der vriend: Goh, en hoe gaat het met meneer *achternaam*

en zo gingen ze de hele tijd door. Fijn mam!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:10

Mando schreef:
3 jaar geleden reed ik een wedstrijd en mijn moeder kwam kijken.
Nu heb ik geen maatje 34 en ben nu 46 en Mando is best een stevige Haflinger.
Komt mijn moeder na mijn proef naar beneden...

Mams: Gohhhh wat leuk zeg, zie je allemaal van die leuke jonge meiden op van die mooie slanke paardjes rijden.
Ik: Ja leuk he, dat zijn KWPN-ers
Mams: Jaaaaaa dat ziet er zooooo mooi uit en die bewegen ook zo mooi.

Tja.. en dan kom jij binnen op Mando... dat is toch een heel ander gezicht he.....

Sta je dan met je goede gedrag.

Die kon van mij lopend naar huis. :evaw: Ik zou serieus heel verdrietig worden als mijn moeder zoiets zei.

Schiet me toch een schaam moment te binnen!
Laatst had ik een jongen mee naar huis genomen na het uitgaan, en moest hij heel nodig naar de wc. We waren beide behoorlijk bezopen, en meneer had gigantisch veel herrie onderweg naar de wc, dus ik riep de hele tijd " SSSST wel stil zijn he!! "
Als je als slaapt wordt je juist wakker van een geluid zoals sssst, dus mijn ouders hebben samen nog hard gelachen om onze herrie. :D
Meneer was overigens door mij van zijn fiets gevallen en had bloed op zijn hand, laten wij nou net een witte bank hebben!

Volgende dag krijgen mijn ouders visite, ik zat rustig op de bank tv te kijken. (Al bijgekomen van het feit dat ik 's morgens pas die bloedvlekken zag en weet hoe zuinig ze zijn op hun witte bank!)
Nou daar gingen ze hoor, hele tijd opmerkingen maken: " Ja onze dochters denken nog steeds dat wij nooit jong zijn geweest..." Waarop mijn moeder dan als hint op hem antwoordde: " SSSST " Met zo'n vals lachje naar mij.
Die zochten natuurlijk veel meer achter mijn nachtelijke avontuurtje dan er werkelijk gebeurd was.

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:13

Die laatste regel, wat zij wel niet dachten :')

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:19

Dat kwam overigens ook doordat meneer op mijn bank in slaap viel en ik hem echt met geen mogelijkheid meer wakker kreeg. ^) Dus ik kwam pas rond 6 uur 's ochtends boven, toen was mijn kans op enige geloofwaardigheid al helemaal bekeken! :')

Mijn tante heeft daar ook een handje van, als mijn ex vriend en ik op mijn kamer waren geweest gewoon tv kijken.. " Wat ben je rood!!" of " Wat zit je haar wild!!"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 20:22

xSlvna schreef:
Kwanyin schreef:

Die kun je wel beter controleren voor je ze koopt, voor je een maatje te klein/te groot hebt, is zeer onveilig :j :')

Even passen in de winkel :')

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 20:25

VivaLaVida"
[quote="xSlvna schreef:
Kwanyin schreef:

Even passen in de winkel :')[/quote]

zonder pashokje zeker :\

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 20:27

En als die niet past, gewoon weer terugleggen :)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 20:27

zie er al een bordje bijstaan:

Wegens hygiene regels kunnen deze producten niet worden geruild.

Het is niet toegestaan om buiten de pashokjes om de producten te passen :=

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 20:28

Haha over mannen maten gesproken :D :D

Ik en mijn vriend waren shoppen, hij neemt een paar boxers mee. Staat er een moeder ook bij het ondergoed met haar zoon, vraagt aan mijn vriend: "Welke maat heb jij? " Dus mijn vriend zegt, L. Zegt die moeder, waar haar zoon naast staat : " Oh nee zo groot is mijn zoon niet, nee hij heeft zeker niet vooraan gestaan!"

Arme jongen kon echt door de grond zakken!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:37

Hahahhahaaaa! Dat is l.ullig ja :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:38

Nee, juist niet dus!