Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
haha zijn gezicht... ( ik had er een bikini onder
en had daarover heen een opgeknoopte ruitjesblouse )

, maar dit was echt creepy! maralyn schreef:Fred_Kroket schreef:Soort van quasi intelligente vraag van anabolen gespierd typ met te klein t shirt en te gladde uitstraling incl. gouden kettingen: "vind je het belangrijk als een jongen een six pack heeft?"![]()
Waarbij een vriendin mijn shirt omhoog trekt en zegt "die heeft ze zelf al idioot, ze zoekt iemand met hersens en een six pack, u kunt weer gaan!"![]()
Wij stierven van het lachen door zijn uitdrukking, zeker nadat hij de boel nog probeerde te redden dat hij bekend was van TV, Oh oh Europa, en ik zei dat ik alleen maar publieke omroep keek...
"Jij van o o europa? Dan heb je geen indruk gemaakt, dan zou ik je wel herkennen. En kom je ook in o o soa? Want zoveel daar word afge......"
Maar dat is de heks op de bezemsteel natuurlijk.

Reneee_ schreef:_sharonnn schreef:Ik had zelf nog al een domme opmerking gisteren.
Een bekende van mij heeft de rare gewoonte mij altijd op te tillen, ondersteboven te hangen enzovoort.
Dus ik zei tegen hem: Ja joh als ik jou zie, dan sta ik niet meer met beide benen op de grond en dat is niet omdat ik gek op je ben.
Tjaa dat vatte ie verkeerd op en heb de hele avond gehoord: Sharon is verliefd op mij
OEPS
Ooh die vind ik echt heel leuk
Bambolina schreef:oh, trouwens nog wel een hele leuke:
paar dagen geleden liep ik met een paar vriendinnen door tilburg toen er opeens een ijscowagen langzaam naast ons kwam rijden, met keihard Get Lucky uit de speakers, raampje gaat open en daar zat een zeer knappe ijscoman'HHEEEEEEE MEISJES!! vinden jullie dit een leuk liedje?? waar kom je vandaan?'
Hij is tot het eind van de straat naast ons blijven rijden tot hij naar rechts moest en wij naar links.
Mijn buikspieren deden echt pijn van het lachen haha.

Heb van de week nog echt gelachen met een vriendinnetje. Ik woon in Utrecht, maar kom uit Almere en af en toe vind ik het nog wel eens leuk om daar te gaan stappen. Dus vriendinnetje opgetrommeld, slaapplek bij mijn ouders geregeld en daar gingen we hoor. Allebei vantevoren al bedacht dat we niet zo veel gingen drinken. Troffen wij het natuurlijk weer met één of ander idioot druk feest dus de hele kroeg stond afgeladen vol. Op een gegeven moment stonden wij ergens achteraan en je kan het al raden, 20 minuten later kwam die hele kroeg onze strotten compleet uit. Wij wouden dus naar buiten, of in ieder geval jassen halen. Nou tussen alle twerkende 15-jarigen en ander daggerend volk (dit zijn vakstermen hoor, lastig te begrijpen) konden wij er vrij lastig doorheen komen. Toen kwam hij hoor, mijn wolk van 1.60 (denk aan dit, zo gespierd dat hij er net uit zag als een wolkje). Aangezien ik zelf 1.85 ben was het al een vrij komisch aanzicht volgens vriendinnetje, maar nee meneer ging het wel even voor me regelen in zijn mooi witte tanktop en zijn donkere jeans met witte stiksels en letters op de achterkant.
vond het echt prachtig
minajtje schreef:"
En deze is al een tijdje geleden, ik loop op straat vraagt iemand "Sorry, maar heb ik jou nou al ge***** (bedenk maar)?" Ik was echt flabbergasted, en daarna heb ik er nog de hele avond om gelachen met een vriendin. Tjonge, die was behoorlijk dronken
hier had ik dus op geantwoord jaa weet je dat dan niet meer?
Tuttebel schreef:minajtje schreef:"
En deze is al een tijdje geleden, ik loop op straat vraagt iemand "Sorry, maar heb ik jou nou al ge***** (bedenk maar)?" Ik was echt flabbergasted, en daarna heb ik er nog de hele avond om gelachen met een vriendin. Tjonge, die was behoorlijk dronken
Hahahaha![]()
hier had ik dus op geantwoord jaa weet je dat dan niet meer?
Ik kan nogal bijdehand reageren dan.
Ik kreeg ik keer de vraag van een jongen of ik omdat ik volgens hem een 'hoerig' shirtje aan had ik mee ging naar zijn huis. Mijn reactie hierop was: ja hoor aftrekken kost € 20, pij**n €75 en all the way €100 wil je dat zij mee doet(wees vriendinnetje aan) dan moet je alles verdubbelen.. Die kerel stond met zijn mond open en toen heb ik hem vriendelijk verzocht ons met rust te laten![]()

krista1993 schreef:Wij hadden woensdag lady nigt Invb kermis nu zijn er daar enorme leuke knappe bewakers ik wou naar de wc maar helaas klapte de w.c deur terug volop me Gand hele hand dik en zwart dus ik Aan de bar de bar man Zegt: wrm ga je dan ok na de wc de wc houd ook niet van vrouwen haha en ik zit nu nog in het gips ook haha gafe topic

krista1993 schreef:Wij hadden woensdag lady nigt Invb kermis nu zijn er daar enorme leuke knappe bewakers ik wou naar de wc maar helaas klapte de w.c deur terug volop me Gand hele hand dik en zwart dus ik Aan de bar de bar man Zegt: wrm ga je dan ok na de wc de wc houd ook niet van vrouwen haha en ik zit nu nog in het gips ook haha gafe topic