Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

trysteffy

Re: Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 13:40

whahaha jammer dat ik nog niet uit ga:( vriendinen kunnen elke keer niet.
maar wat een leuke topic!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:10

vakantie's....
zo hee, wat zie jij er sexy uit !
-ow? ik probeerde er juist onaantrekkelijk uit te zien
heb jij daar wat onder aan? *D
- geen bh
mag ik zien? :oo haha zijn gezicht... ( ik had er een bikini onder :') en had daarover heen een opgeknoopte ruitjesblouse )
en daarop volgende toe, 1 knoopje los en blablalbla

en
vanavond gaan we lekker een potje zoenen
- sorry, heb geen behoefte aan een naar luchthappende vis

kom je mee? dan gaan we lekker samen douchen ! ( wordt vast gepakt en mee gesleurd de douchehokjes in)
- er komt zo'n geur van je af, durf je dat wel aan? douchen... gevolgd door een trap op zijn voet }:)

een vrij dronken man de hele groep af
how old? 14 neah, i will go to jail
how old? 13 neah i will go to jail
how old?
- 17
hmmm, well, let's go... (man was 40...)
ik zo wat zeggie?
brabbelt wat
-sorry ik spreek geen engels :')

tja... alle fransen, duitsen en engelsen die zogenaamd verliefd waren heb ik vol gehouden dat ik de taal niet sprak... tot de laatste dag ze allemaal in het frans, engels en duits zeggen dat ik de taal wel spreek, en dat ik ze voor de gek heb gehouden die gezichten _O-

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:48

Ik was in Milaan de afgelopen week en dat was op een gegeven moment toch wel eng, aansluitend op de post hierboven ;)
We zaten de tijd te doden in het park de laatste dag met onze koffers op een bankje, komt er een man bij ons zitten. Begint in het engels wat te vragen van waar komen jullie vandaan, zijn jullie op vakantie, wat hebben jullie al gezien, etc.
Vervolgens begint hij you are so pretty bla bla. Ik zei gewoon no go away, maar toen ging hij verder tegen vriendinnetje, ehlemaal haar hand vastpakken, can i take a picture? Can i take you home? Can i visit you in the netherlands? Can i get your adress? can i get your name? etc. etc. uiteindelijk zei ik schrijf maar een brief gericht aan: pretty girl in the netherlands and see where it ends. Echt die creep ging nooit meer weg, ik al onze tassen ondertussen inpakken en toen zei ik: rennen! en toen er vandoor, kwam hij achter ons aan :/ zijn we maar bij een paar bankjes verder bij andere mensen gaan staan en toen ging hij weg...

Nee, jakkie, rare mensen die je zo lastig vallen op straat. Bedoel je wordt wel vaker aangesproken op straat, zeker daar met die italianen :+, maar dit was echt creepy!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:43

maralyn schreef:
Fred_Kroket schreef:
Soort van quasi intelligente vraag van anabolen gespierd typ met te klein t shirt en te gladde uitstraling incl. gouden kettingen: "vind je het belangrijk als een jongen een six pack heeft?" 8-)

Waarbij een vriendin mijn shirt omhoog trekt en zegt "die heeft ze zelf al idioot, ze zoekt iemand met hersens en een six pack, u kunt weer gaan!" +:)+

Wij stierven van het lachen door zijn uitdrukking, zeker nadat hij de boel nog probeerde te redden dat hij bekend was van TV, Oh oh Europa, en ik zei dat ik alleen maar publieke omroep keek... :')

"Jij van o o europa? Dan heb je geen indruk gemaakt, dan zou ik je wel herkennen. En kom je ook in o o soa? Want zoveel daar word afge......"

Maar dat is de heks op de bezemsteel natuurlijk.

_O- _O- _O-

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 19:11

Oooooh sommige dingen echt priceless! :D

Ooit had ik een zilveren jas..
Hier een marsmannetje!!!

En bedankt :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 19:16

Reneee_ schreef:
_sharonnn schreef:
Ik had zelf nog al een domme opmerking gisteren.

Een bekende van mij heeft de rare gewoonte mij altijd op te tillen, ondersteboven te hangen enzovoort.
Dus ik zei tegen hem: Ja joh als ik jou zie, dan sta ik niet meer met beide benen op de grond en dat is niet omdat ik gek op je ben.

Tjaa dat vatte ie verkeerd op en heb de hele avond gehoord: Sharon is verliefd op mij

OEPS :')

Ooh die vind ik echt heel leuk _O-

Ja heerlijk helder lampje ben ik soms :D

ShirlMilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 01:35

In Mallorca kwam een Engelse jongen naar me toe/
"Do you like pringles(chips)"
Dus ik: "uuuuuuhhh yes"
Hij: *broekspijp omhoog* bleek dat die daar een pringles logo had getatoeëerd. "You can Lick it"
Uhhhh noooooo

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 02:13

Van de week in engeland, komt er een een of andere rare man naar me toe
'where you from?'
Dus ik gewoon antwoorden 'the netherlands'
Hij: 'oooh that's why you're so beautiful!'
heb m keihard uitgelachen en ben toen weggelopen _O-

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:11

Bambolina schreef:
oh, trouwens nog wel een hele leuke:
paar dagen geleden liep ik met een paar vriendinnen door tilburg toen er opeens een ijscowagen langzaam naast ons kwam rijden, met keihard Get Lucky uit de speakers, raampje gaat open en daar zat een zeer knappe ijscoman :D 'HHEEEEEEE MEISJES!! vinden jullie dit een leuk liedje?? waar kom je vandaan?'
Hij is tot het eind van de straat naast ons blijven rijden tot hij naar rechts moest en wij naar links.
Mijn buikspieren deden echt pijn van het lachen haha.

niet eens een gratis ijsje gekregen?!

B
en net terug van Lowlands, heel wat slap prutsmuts aan gehoord, heeerlijk toch!

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:24

Vorige week kwam ik een groep tegen die ik nog kende van de middelbare, ze waren behoorlijk dronken ..
roepen ze: "Hee Mina, jij houd toch van paarden? En je geeft toch kusjes aan je paarden?"
dus ik "Ja ik hou van paarden", gaat een van die jongens op handen en voeten rondrennen en vraagt die of die nu een kusje zou mogen .. Ik ging kapot van het lachen :+

Of afgelopen zaterdag loop ik met vriendinnen op straat, zegd een jongen van rond de 20 "Ik heet ?, hoe heet bij jij?"

En deze is al een tijdje geleden, ik loop op straat vraagt iemand "Sorry, maar heb ik jou nou al ge***** (bedenk maar)?" Ik was echt flabbergasted, en daarna heb ik er nog de hele avond om gelachen met een vriendin. Tjonge, die was behoorlijk dronken :')

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:19

Ik stond gisterenavond te dansen met twee vriendinnen, komt er zo'n gast naar me toe en die vraagt of we hard aan het overleggen zijn wie hem gaat versieren xD
Die jongen heeft lef, maar was achteraf ook erg aanhankelijk. Uiteindelijk hebben we er een jongen bij gehaald die heeft gezegd dat hij de vriend van dat meisje waaraan hij bleef plakken was

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 18:39

Ik ben meestal degene met de grote bek tijdens uitgaan := Heb van de week nog echt gelachen met een vriendinnetje. Ik woon in Utrecht, maar kom uit Almere en af en toe vind ik het nog wel eens leuk om daar te gaan stappen. Dus vriendinnetje opgetrommeld, slaapplek bij mijn ouders geregeld en daar gingen we hoor. Allebei vantevoren al bedacht dat we niet zo veel gingen drinken. Troffen wij het natuurlijk weer met één of ander idioot druk feest dus de hele kroeg stond afgeladen vol. Op een gegeven moment stonden wij ergens achteraan en je kan het al raden, 20 minuten later kwam die hele kroeg onze strotten compleet uit. Wij wouden dus naar buiten, of in ieder geval jassen halen. Nou tussen alle twerkende 15-jarigen en ander daggerend volk (dit zijn vakstermen hoor, lastig te begrijpen) konden wij er vrij lastig doorheen komen. Toen kwam hij hoor, mijn wolk van 1.60 (denk aan dit, zo gespierd dat hij er net uit zag als een wolkje). Aangezien ik zelf 1.85 ben was het al een vrij komisch aanzicht volgens vriendinnetje, maar nee meneer ging het wel even voor me regelen in zijn mooi witte tanktop en zijn donkere jeans met witte stiksels en letters op de achterkant.
Natuurlijk ging het gepaard met een hand op mijn onderrug (denk niet dat hij snapte dat mijn billen een stukje lager begonnen, inschattingsfoutje ivm lengte gok ik) en een klopje en daar ging hij, de menigte in. Iedereen duwen en vriendinnetje en ik konden zo doorlopen. Vriendelijk als hij was, was meneer nog even mee naar buiten gelopen. Hij wenste ons een fijne avond en ik met mijn brutale waffel moest natuurlijk weer weten waarom hij dat nou eigenlijk gedaan had. Nou moet je je voor het volgende stukje even een ontzettend verschrikkelijk Haags accent indenken "nou.. ik vind het gewoon echt feschrikkelijk als mooje meissies als jullie soow alle kenten op geduwd worden hé", en toen liep hij weg :D vond het echt prachtig

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 19:32

Hahaha, aaah dat is eigenlijk wel lief!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:43

Ik ga dit weekend naar Mysteryland, dus zal wel even opletten! :D

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:58

minajtje schreef:
"

En deze is al een tijdje geleden, ik loop op straat vraagt iemand "Sorry, maar heb ik jou nou al ge***** (bedenk maar)?" Ik was echt flabbergasted, en daarna heb ik er nog de hele avond om gelachen met een vriendin. Tjonge, die was behoorlijk dronken :')

Hahahaha _/-\o_ _/-\o_ hier had ik dus op geantwoord jaa weet je dat dan niet meer?
Ik kan nogal bijdehand reageren dan.

Ik kreeg ik keer de vraag van een jongen of ik omdat ik volgens hem een 'hoerig' shirtje aan had ik mee ging naar zijn huis. Mijn reactie hierop was: ja hoor aftrekken kost € 20, pij**n €75 en all the way €100 wil je dat zij mee doet(wees vriendinnetje aan) dan moet je alles verdubbelen.. Die kerel stond met zijn mond open en toen heb ik hem vriendelijk verzocht ons met rust te laten :P :P

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 00:06

Tuttebel schreef:
minajtje schreef:
"

Hahahaha _/-\o_ _/-\o_ hier had ik dus op geantwoord jaa weet je dat dan niet meer?
Ik kan nogal bijdehand reageren dan.

Ik kreeg ik keer de vraag van een jongen of ik omdat ik volgens hem een 'hoerig' shirtje aan had ik mee ging naar zijn huis. Mijn reactie hierop was: ja hoor aftrekken kost € 20, pij**n €75 en all the way €100 wil je dat zij mee doet(wees vriendinnetje aan) dan moet je alles verdubbelen.. Die kerel stond met zijn mond open en toen heb ik hem vriendelijk verzocht ons met rust te laten :P :P

Geniaal! Zo biidehand zou ik niet zijn..

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 00:20

whahahahah geweldig hierboven!
Ik ga binnekort een weekendje naar eindhoven, zal ook weer opletten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 00:36

Laatst met uitgaan, het was echt super druk, je kon haast je kont niet keren zeg maar. :')
Komt er een jongen naar me toe "Heeey zullen we zoenen? Alstjeblieft? Niemand die het ziet! Er kijkt niemand!" en meneer deed ineens zn arm om me heen.
Ik heel bijdehand: " Als je nu niet heel snel je arm weg haalt laat ik je alle hoeken van de club zien en geloof me het is niet de seksuele versie."

En weg was ie :')

krista1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 09:44

Wij hadden woensdag lady nigt Invb kermis nu zijn er daar enorme leuke knappe bewakers ik wou naar de wc maar helaas klapte de w.c deur terug volop me Gand hele hand dik en zwart dus ik Aan de bar de bar man Zegt: wrm ga je dan ok na de wc de wc houd ook niet van vrouwen haha en ik zit nu nog in het gips ook haha gafe topic

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 09:58

krista1993 schreef:
Wij hadden woensdag lady nigt Invb kermis nu zijn er daar enorme leuke knappe bewakers ik wou naar de wc maar helaas klapte de w.c deur terug volop me Gand hele hand dik en zwart dus ik Aan de bar de bar man Zegt: wrm ga je dan ok na de wc de wc houd ook niet van vrouwen haha en ik zit nu nog in het gips ook haha gafe topic

Oeps! :+
Mag ik je een tip geven mbt je post? Het is handiger om zinnen te maken en af te sluiten met een punt! Dat maakt je tekst veel makkelijker leesbaar!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 22:50

krista1993 schreef:

Welke kroeg was jij dan :P

Want 80's was niks haha!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:35

Ik ben zelf nogal een draak op dat gebied. Niets mooier dan op een wildvreemde jongen afstappen en heel enthousiast vragen of hij zich onze one night stand nog herrinnerd :')

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 23:42

Whaha ik ging uit en ik kreeg deze geweldige openingszin te horen.
" heey mooie schoenen, wil je met me naar bed"
Nou je kon me oprapen echt waar en heb netjes nee gezegd _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 23:51

Als het niet op de zachte, vriendelijke manier kan, dan maar op de harde, minder prettige manier. Dat blijkt maar weer.

Liep vandaag met mijn zus door de stad (in Zweden), komt er opeens zo'n enge kerel achter ons aanlopen. Begint ie eerst in het Zweeds tegen ons aan te banketstaaf, waarna mijn zus hem vriendelijk verzocht om weg te gaan. Pakt de eikel mij opeens vastaan m'n arm! Heb hem met mijn losse arm een énorme dreun in het gezicht verkocht, en toen hij losliet nog een trap in zijn klokkenspel. Wie niet horen wil, moet voelen.

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 11:29

Nou Resistance dat vind ik wel een beetje overdreven voor alleen het vastpakken van je arm :')