De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:17

Depende schreef:
Mijn moeder was dit jaar voor mijn verjaardag heel erg enthousiast, een paar dagen van te voren had ze iets besteld op internet zei ze, het was ook zo'n leuk ding en ik zou het vast ook erg leuk vinden, ze kon niet wachten tot dat ik het ging uitpakken. Dus ik was helemaal whiieh een super gaaf cadeautje (stiekem ben ik diep van binnen nog een 6 jarig meisje) Komt ze aan met een enorm groot (niet mooi of iig niet mijn smaak) tijdschriftenrek, die ook nog eens nergens past dus hij staat nu heerlijk in de weg in de woonkamer.

Heb ook wel eens met Sinterklaas een heel uitgebreid lijstje gemaakt met een stuk of 6 opties, waar het te kopen, hoeveel het kostte. Uiteindelijk geen van die dingen gehad, zusje was te laat met zoeken en heeft toen maar een boek over de geschiedenis van de pest gegeven... -O-

Waaahahahahaha :')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:20

Ik kan me geen heel erg kado herinneren, wel ben ik 1 dag na mijn vader jarig en vieren we het altijd samen. de helft van de mensen(al jaren bevriend mee) weet niet eens dat ik jarig ben, dus krijg vaak zelf geen felicitatie op mijn eigen feestje. -O-

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:28

In groep 8 was er een jongen écht heeeeel creatief en lang bezig geweest! De maker was een beetje een populaire jongen en de krijger ( :') ) was 'het' buitenbeentje van de klas. Iedereen dacht dat hij iets sufs had gemaakt ofzo. Totdat kindjelief het uitpakte. Een enórme flipperkast die écht licht gaf, allemaal kleurtjes en zelfs muziek speelde! Dat was echt leuk om te zien! En dan moest hij zijn cadeautjes nog krijgen. :))

Flying_Angel

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:30

Hier ook stomme surprises gekregen.

Groep 8: gewoon een plastic tasje met een pocahontas soepkom en een beker. Zelf deed ik zo mijn best om een surprise te maken.
Klas 2: ik kreeg eerst een gedicht waar hij voor elk woord een S had gezet omdat ik in die tijd een beetje sliste. Het Kado was een Houten doosje met 3 bal pennen erin.

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:31

Wat een geweldig topic! Bij sommige reacties moet je me echt oprapen _O-

Het ergste wat ik me kan herinneren is als 12 jarig meisje een kralenset te krijgen om je eigen armbanden mee te maken...heel klein doosje met lelijke kralen... -O-
Of ondergoed.... Of helemaal niets...

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:37

Het ergste vond ik nog toen mijn broer een suprice ging maken voor een klasgenootje (hij zat in groep 8 en ik in groep 4) en het was een hondenhok want dat meisje was gek van honden.. en daar moest natuurlijk een hondenknuffel in :'( Oftoewel mijn knuffel..
Daar heb ik echt een trauma aan over gehouden dat iemand uit groep 8 dus min knuffel kreeg en waarschijnlijk gewoon heeft weggegooit!

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:37

Vanaf mijn 18e gingen mijn ouds zonder mij op vakantie omdat mijn zus en ik dan op t café moesten passen. Mijn zus ging al een paar jaar niet meer mee en elkzocht mijn moeder dan een leuk kadootje voor haar uit, meestal een ring ofzo. Dus ik hoopvol wachten op mijn kadootje *\o/* kreeg ik...... Onderbroeken -O-
Het jaar erop aangegeven dat ik meer dan genoeg onderbroeken af en wat kreeg ik.... Weer onderbroeken -O- onder t mom van, je hebt ze ooit weleens nodig.... ;)

Equiine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:38

Het minst uh, handige kado wat ik ooit gekregen heb, was een set van twee zelf gebreide linker handschoenen van mijn oma als verjaardagskado.

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:41

haha wat een ontzettend leuk topic.

Vorig jaar met sinterklaas deden we lootjes, ik was een beetje flauw door als kado tip op mijn lootje te zetten: sexy lingerie.
Dus ja hoor, mijn vader trekt mij en als cadeau kreeg ik een hele grote witte onderbroek van de zeeman, was wel verdiend en er zat ook wel een leuk gedicht bij. Maar ik baalde toch wel een beetje en was nou niet echt bepaald blij met het cadeau, zelf had ik wel heel erg mijn best gedaan.

Verder vierde ik 2 weken geleden mijn verjaardag en toen kwamen vrienden van mij, een jongen ervan ken ik erg goed en daar kom ik ook regelmatig thuis (gewoon als vrienden), voor zijn verjaardag had ik erg mn best gedaan om een leuk cadeautje + geld te geven. Toen hij op mijn verjaardag kwam met zijn 2 vrienden kreeg ik, ja hoor 3 flessen breezer..
Was er helemaal niet blij mee en heb dat ook wel laten blijken, had nog op de uitnodiging gezet dat ik graag geld wilde voor hindernissen.

Maar goed, nadat ik dit topic heb gelezen besef ik dat het altijd erger kan haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:43

Equiine schreef:
Het minst uh, handige kado wat ik ooit gekregen heb, was een set van twee zelf gebreide linker handschoenen van mijn oma als verjaardagskado.

:')

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:46

Rebeccaa schreef:
Equiine schreef:

_O-
Daarom doe ik niet aan handwerken, zou mij ook kunnen gebeuren.
Zet altijd al gespen verkeerd om als ik iets moet repareren :')

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:47

Ohja!
Ik kreeg in de 2e een babyrammelaar als suprise van een jongen...is dat een hint? :x

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:50

Equiine schreef:

Misschien een stille hint dat je twee linkerhanden hebt. :D

Equiine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:51

xDonja schreef:
Equiine schreef:

Misschien een stille hint dat je twee linkerhanden hebt. :D

Maar ik ben juist hartstikke handig :o

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:54

Dan heb je dat niet van je oma geerft _O-

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:54

Dat dàcht je ja :P

Ik leer in elk geval bij van dit topic dat je best niet kan zeggen dat je in de paarden zit, wil je geen vriendschapspaardenboekje, schoendoos met wortel, kapotte paardenklok of eender welke paardenpuzzel van 0 tot 6 jarige krijgen als surprise :+ .

Equiine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:55

Sizzle schreef:

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:57

Sizzle schreef:

Tu dum tsshhhh haha! _O-

LOLLYYwood

Stickers van paardenhoofden op mijn 16e verjaardag :Y) Ja, lieve tante, dat had ik nét nodig :=

Nies_

Ik heb ook wel eens een surprise gegeven, die jonge had allemaal van die aparte moeilijke hobby's. Toen heb ik een doos gevuld met gel en wel gewoon leuke kado's van zn lijstje gegeven. Hij was er echt niet blij mee, vind het zelf nog steeds een beetje flauw van hem. :')

Mijn vader vroeg geld en toen zijn mijn moeder en ik voor 35/40 euro aan 5ct muntjes bij de bank gaan halen, die op papier geplakt, in een hoesje en die in een map gedaan. Werd heel zwaar :+

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:59

Nou, ik kreeg op mijn 36e een kleurboek met alleen maar paardenkleurplaten en ben daar tot op de dag van vandaag erg blij mee, ook al gebruik ik ze niet zelf. Gebruik ze als originelen en de kopien worden gebruikt door visite, op maneges etc.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 23:07

saskiakefie schreef:
Mirjamsel schreef:
Een bodylotion die ik diegene voor haar verjaardag had gegeven.. Kreeg hem dus terug. Gebruikt.

Hoe reageerde je?

"goh, die komt me bekend voor! Dankjewel!"

Wat een vreselijke cadeaus komen er voorbij zeg, haha. Ook zielige Sinterklaasverhalen...
Elk jaar doe ik bij mijn schoonfamilie mee met Sinterklaas lootjes... En ik vertel altijd precies met omschrijving wat ik wil hebben.. Als het onduidelijk is: niet die en die.. Guess what? Ieder jaar trekt dezelfde persoon mijn lootje en ze koopt altijd wat ik niet wil!

Vorig jaar had mijn vriend haar lootje.. Had hij een mannenparfum gekocht :')

Of dat je voor je verjaardag een nieuwe tas vraagt en je een crappy make-up koffer met allemaal bruine kleuren (jep, de lipsticks ook!) krijgt...

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 23:48

Haha echt een leuk topic, wel sneu dat zoveel mensen een trauma hebben van hun surprises. Ik heb ook aardig wat beroerde kado's gekregen.

Toen ik klein was mocht ik op muziekles en mijn eigen instrument kiezen. Dus mocht ik een jaar op zo'n soort introductieles waar je alle instrumenten kon uitproberen. Ik werd helemaal verliefd op de harp. Dus wij na dat jaar naar een harples; ik al helemaal blij; geweldig vond ik dat geluid. Na de les reed mijn moeder met mij naar een muziekwinkel waar ze een Keyboard voor me kocht... want daar zat ook een harpgeluid op.... ;(

Ook kregen mij ex en ik een keer een zelfgemaakt kerstpakket van zijn oma die in een verzorgingstehuis zat. Wij blij want we waren student! Toen we thuis kwamen bleken de meeste producten al járen over de datum. Ik denk niet dat ze het zelf doorhad maar wie weet.

Van mijn schoonmoeder krijg ik nooit iets, zelfs geen kaart of telefoontje. Afgelopen jaar had mijn schoonmoeder mijn man nog aan de telefoon op mijn verjaardag, ze heeft hem niet gefeliciteerd, laat staan mij :') .

Zelf heb ik ook wel eens de plank volledig misgeslagen met surprise. we hadden lootjes getrokken met vriendinnen en ik had J. Later kwam er een vriendin bij dus moesten de lootjes opnieuw worden getrokken. Ik trok N. Maar ik had nog helemaal in mijn hoofd zitten dat ik J. had en dat lijstje gekocht..... pas tijdens de surprise kwamen we er achter dat ik een surprise had gemaakt voor de verkeerde persoon; J had dus twee kadoos en N niets.... Heel erg was dat!

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 23:50

Hoe kan een cadeau nou vreselijk zijn...

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 00:10

Whaha, surprises weet ik ook nog wel wat van! Een bak met macaroni waar ik in moest graaien, voor mn chocoladeletter. Klasgenootje was alleen ff vergeten dat chocolade smelt als je er warme macaroni opdondert :')