Het volgende is het probleem..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:09

Maar weet wel zeker dat je niks gaat verwijderen.

Jij denkt reuze belangrijk te zijn op bokt/twitter/facebook..

Maar dat ben je niet. Je doet het puur voor jezelf, en voor niemand anders.

En dat doen wij allemaal hier op bokt/facebook.

Zijn maar weinig die gemist zullen worden

XxLMMxX

Re: Het volgende is het probleem..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:11

Ik hoop dat je inderdaad je bokt account laat verwijderen als dit mogelijk is.
Niet omdat ik jou het niet gun om te bokken, maar omdat je hier geen goed beeld van jezelf hebt neergezet, en ik vermoed dat je dat behoorlijk tegen kan werken.

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:16

En dan nog niet begrijpen waarom je maar geen stage vindt. En dan nog niet begrijpen dat het echt aan jezelf ligt dat je elk topic eindigt met onenigheid om er vervolgens maar weer een slotje op te laten zetten.

Je was boos op mij omdat ik al vanaf het begin af aangaf dat advies geven geen zin had en zie nu... inmiddels heb je heel bokt over je heen en dat ligt dus enkel aan jezelf en niet aan mij en niet aan al die andere bokkers.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:16

Ga anders eens met franka75 praten... zij heeft eenzelfde soort houding als jij :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:17

Wil geen roet in het eten gooien, maar zelfs als TS haar profiel wordt verwijderd (waar je een goede (!!) reden voor moet hebben) is ze nog makkelijk vindbaar. Haar naam blijft dan gewoon in quotes staan en TS is al zo vaak gequote dat ieder bericht alsnog terug is te lezen voor mensen die dat willen. Dus wat je ermee opschiet... Of kom je dan terug onder een andere naam? Mag ook niet.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:20

Lasca_1987 schreef:
Cayenne schreef:
Je schuilt je wel degelijk achter die stoornis (die nog niet gediagnosticeerd is, dus je weet uberhaupt niet of je hem hebt). Ieder topic trek je het er weer bij, maar je doet er niets mee. Dan moet je ook niet gaan miepen dat men je niet snapt. Je snapt jezelf niet eens. Ga eerst eens naar de psychiater, hou op met sielugh doen en dan praten we weer verder over je 'stoornis'.

Psychiater? Die zijn er voor gestoorde dacht ik zo... nee ik ga wel naar een psycholoog :+ oow schop ik iemand tegen het zere been wat betreft psychiater? Excuus ;)
Nou dan is ie voor jou niet verkeerd..

Sorry ik kon deze opmerking echt niet laten, zal wel heel bokt over me heen krijgen dat ik me verlaag. Maar tsjees, je laat in je post duidelijk merken dat je mensen hier mee kan kwetsen, waarom delete je hem niet? Doe je dat dan om de aandacht ofzo?
En wat iemand eerder zei, niemand gaat jou twitteracc zo missen hoor. Als ik de mijne verwijder gaat ook niemand m missen. Je echte vrienden kun je in het echt ook op de hoogte houden.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:20

Jij haalt gewoon keihard jezelf naar omlaag. Spijtig, want dan schets je wel een bepaald beeld van jezelf.
Waarom is twitter zo belangrijk voor jou en is het zo belangrijk dat bepaalde mensen jou lezen ? Als ze echt geinteresseert zijn in wat je te zeggen hebt kunnen ze jou toch ook een mailtje of bericht sturen of beter nog jou volgen zodat ze ondanks het slotje op je account wel nog kunnen lezen, maar zo geinteresseert zijn ze blijkbaar niet. Ik denk dat jij te veel persoonlijke belangen zoekt op twitter, maar dat je hiermee nog meer je ongeluk inloopt. Ooit gedacht om die meid aan te spreken in real life ? Mischien heeft ze wel een reden om zo boos op jou te zijn en eerlijk, als ik je openingspost zo lees zou ik dat goed kunnen begrijpen. Waar moei jij je mee om een relatie met een leeftijdsverchil te gaan veroordelen ? Gaat er geen lichtje branden bij jou ?

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:22

Grappig hoeveel info je kunt krijgen door simpelweg wat te googelen. Nog maals TS, hoeveel jij over jezelf op internet zet, daar verpest je alleen je eigen toekomst mee. Wij kunnen er smakelijk om lachen om jouw tweets te lezen, mensen bij wie jij solliciteert niet. Door over alles te klagen zet jij een beeld over jezelf neer dat je een gevaar bent voor het bedrijf, want bij ieder klein onenigheidje zet jij je klacht op twitter, om zo het hele bedrijf een slechte naam te geven. Daarbij kom je over als iemand die totaal geen ruggengraat heeft, ook niet iets waar je in de horeca ver mee komt, want ja, je zoekt immers een stage in een hotel.

Meid, ik verplicht je niet om twitter te verwijderen, ik vind het wel grappig eigenlijk. Maar wees eerlijk tegen jezelf, ja ik heb gekeken, en hoe belangrijk is het dat die 24 mensen álles kunnen volgen wat jij doet. Vooral omdat ze je waarschijnlijk alleen nog niet uit beleefdheid unfollowed hebben, of hoe dat met twitter mag heten. Mensen hebben geen behoefte aan iemand die altijd klaagt, of alle kleine dingetjes wil melden. Er is niets mis met af en toe wat twitteren om steun te zoeken, maar dan moeten het geen belachelijke berichtjes zijn over hoe bokt dingen normaal vindt die jij niet normaal vindt.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:24

Gastslotje voor overleg.