Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

http://www.chilla.nl/bikinisets
).
Met lagere heb ik daar alsnog last van (en die vind ik niet mooi!)Poiuytrewq schreef:Hoi
Ik meld mij. Ik ben 1.57, over 4 weken 22 jaar. Ik ik weeg 53/54 en dat vind ik wel een mooi gewicht; ik heb wel een foto in mijn profiel.
En ik heb mega veel hakken van 12cm en hoger zodat ik niet tegen iedereens rug aan hoef te kijken als ik eens uit gaMet lagere heb ik daar alsnog last van (en die vind ik niet mooi!)
En ik heb een broer van tegen de 1.90 haha..
was je bezopen?
hoe je zoiets kan onthouden haha..
love high heels
gelukkig hoeft dat voor mij niet
Nicole schreef:Rebeccaa schreef:Met 1.58 is 47 kilo niet eens zo'n verkeerd gewicht hoor.![]()
Ikzelf zou er ook graag weer naar toe willen haha (weeg nu 53).
Ik zou er veel voor over hebben om morgen 53 kilo te wegen![]()
Vind onder de 55 gewoon mooiste en ik ben gewoon net te zwaar
Ik eet al altijd volkoren, veel fruit en groente enz enz, loop 3 keer in de week hard. Dus als ik dan eens zin heb in chips en chocola (dat is best vaak
), dan eet ik dat gewoon. Dan maar 60 kg.
Heb wel ook mooie laarzen met wat hogere hakken die draag ik wel graag. Maar die hakken zijn ook best breed, niet van die punthakjes. Poiuytrewq schreef:Hoi
Ik meld mij. Ik ben 1.57, over 4 weken 22 jaar. Ik ik weeg 53/54 en dat vind ik wel een mooi gewicht; ik heb wel een foto in mijn profiel.
En ik heb mega veel hakken van 12cm en hoger zodat ik niet tegen iedereens rug aan hoef te kijken als ik eens uit gaMet lagere heb ik daar alsnog last van (en die vind ik niet mooi!)
En ik heb een broer van tegen de 1.90 haha..

Terwijl ik af en toe bij H&M ook wel eens een jeans kan scoren. Helaas gaan die niet zo lang mee en vind ik mijn smaak daar vaak niet tussen.
eerst 71 maar gelukkig iets afgekregen.. wil graaaag meer dan kan ik op mn eigen pony hobbelen haha, mja hou van lekker eten.
met van die smakelijk heeeeeel korte rokjes en heeeeeeeeel korte broeken geeft dat toch soms een eeh interessant uitzicht