. Ik ging toen ik een jaar of 15 was met de nachtbus terug naar huis. Vrienden van mij waren al een dorp eerder uitgestapt. Bij mijn halte zaten echter wat hangjongeren. Toen ik wilde uitstappen riep de chauffeur om dat hij dat niet zo'n goed idee vond en heeft mij toen bijna voor mijn huis afgezet
Er zaten nog wat anderen in de bus; vonden ze vast niet zo leuk maar ik vond het wel hoffelijk van de chauffeur.Verder ben ik ook wel eens op zo'n remise plek terecht gekomen in Amsterdam; de deuren gingen niet meer open
In maleisie heb ik in een bus gezeten die niet harder ging dan 5 km per uur: er liep een kudde koeien op de weg. Vonden ze makkelijker lopen dan door de begroeiing!
Sorry, heel naar mens ben ik maar heb hier wel om moeten lachen.
ogod ik moet nog steeds lachen om dat verhaal
dat doen ze op een kantoor toch ook niet
. 1 Keer was het een machinist die voor het eerst na het wegleren op die lijn reed en ook nog eens met matriaal waar hij voor het eerst zelfstandig op reed terwijl hij het in zijn opleiding ook nauwelijks had gehad. Tel daarbij gladheid op een lijntje wat bij de minste regendruppel al spiegelglad is en een stationsaankondigingsbord wat voor het mooie eigenlijk een beetje veel te kort bij het station staat bij op en toen waren we het station al dik voorbij
. Misschien dat de mensen leeg matrieel voor een reizigerstrein aanzien en daarom denken dat het word overgeslagen?