Oke! Ik wil mijn titel veranderen, naar een Engelse titel, maar hoe doe je dit?dit is'm nu http://belgiangoesmexico.blogspot.be/
Ga naar je bloggerpagina, ga naar 'indeling' en klik op 'bewerken' bij de header daar. Dan kan je de gewenste tekst invoeren
Misschien over je plannen daar en de voorbereidingen?Wat een weer! Heerlijk. Had meteen blog-inspiratie. Net in bed even wat op mijn telefoon getypt. Kijken of ik daar morgen iets mee kan. Vriendje is alweer in diepe rust. Ik klaarwakker. Tja....
Ja, denk dat ik een postje ga maken over de streek een beetje en wat ik al weet van mijn familie enzo
phormicola schreef:Jans, kijk nog even goed je teksten door, er staan nogal wat grammaticale foutjes in Zelfde geldt voor Anc Vertel me dan ook even welke foutjes, mag per pb, dan kan ik er wat aan doen, maar volgens mij valt het reuze mee hoor Thanks PH, ga je blog lezen
Ik heb vannacht ook al liggen denken aan mijn blog Klinkt gaaf, Silkaay, die uitwisseling! Mocht iemand fouten in mijn Engels zien, vertel het me alsjeblieft, want ik ben nogal een Grammar Nazi Dan schrijf ik het daarna nooit meer verkeerd
Ik heb een Bloglovin account aangemaakt! emmaaw kunnen jullie me denk ik op vinden als jullie dat leuk vinden
Silkaay schreef:Oke! Ik wil mijn titel veranderen, naar een Engelse titel, maar hoe doe je dit?dit is'm nu http://belgiangoesmexico.blogspot.be/Wat leuk!! Ik ga je toevoegen aan mijn lijst!
geerte schreef:Hier ook ik ben allemaal dingen aan het bedenken voor mijn blog Idem dito. Dit topic is goed voor het creatieve denken!
Isegram ik ben een meelezer in het schrijf een gevangene topic en lees je blog al een hele tijd en vind die heel erg bijzonder.
Isegrim schreef:Ja, ik blog ook, zij het niet over een heel gebruikelijk onderwerp. Zie mijn ondertitel. Ik volg je blog, ben helemaal van het begin aan het lezen nu.ik heb oprecht diep respect voor jou!
Ik heb ook je blog wel eens gelezen en gezien in het gevangenen topic en ik vind het erg bijzonder wat jij allemaal doet.