Mag k in mn nieuwe huisje wel helemaal om gaan denkn. Dan zit k ook echt in t zicht zeg maar. Nu zit er een muurtje tussen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
heidy_wilco schreef:Leerzaam topic trouwens...
Les 1. Ook als je denkt dat je alleen bent: Doe de deur op slot.
Les 2. Heb je mobiel altijd bij je voor het geval de zorgvuldig op slot gedane deur niet meer open wil.
Les 3. Hou die leuke mobiel uit de buurt van de pot.
Les 4. Als je vastzit en je mobiel in de pot ligt: oliebol happens...
Varekaj schreef:Ik heb lange tijd alleen gewoond en ben 2 jaar single geweest. Met als gevolg dat ik mijn doosje tampons ook rustig vlak naast het toilet bewaar. Geeft toch wel een schokje als je kersverse vriend de 1e keer bij jou naar het toilet gaat en je te laat beseft dat het daar gewoon vol in het zicht staat
En op tijd checken of er nog papier is en zo ja, de rol niet in de pot droppen.
amandananana schreef:Ik heb een heeele erge.
Een vriendin van mn moeder ging op een verjaardag bij ons een grote boodschap doen. Kont ze daarna met een heel rood hoofd de kamer in: 'de wc is verstopt..' Bleek dat alles omhoog was gekomen en ze kreeg het gewoon niét weg. Mn pa heeft het met de ontstopper geprobeerd en zn hele trucendoos opengetrokken maar de hele plee zat verstopt. Uiteindelijk hebben mn opa en vader de wc losgehaald en hem buiten op straat helemaal leeggehaald. Bleek dat mijn zusje van 3 er zo'n geurblokje in had gegooid.
Varekaj schreef:Ik heb lange tijd alleen gewoond en ben 2 jaar single geweest. Met als gevolg dat ik mijn doosje tampons ook rustig vlak naast het toilet bewaar. Geeft toch wel een schokje als je kersverse vriend de 1e keer bij jou naar het toilet gaat en je te laat beseft dat het daar gewoon vol in het zicht staat
En op tijd checken of er nog papier is en zo ja, de rol niet in de pot droppen.
Balou_k schreef:Noek_Bronco schreef:Ik was een keer alleen thuis, althans dat dacht ik... En ik was mijn tampon aan het verwisselen, trekt broerlief de deur openStond ik daar mooi :p
Dit is pas leuk als je schoonmoeder de deur open trekt..