Jou raarste wc-moment...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 09:28

Haha! Dat zie ik jou idd ook nog wel doen, vergeten de deur dicht te doen als je thuis visite hebt! En ik moet toegeven dat ik zelf dr ook echt bij na moet denken dat ik de deur dicht doe als k bezoek heb hoor ;)
Mag k in mn nieuwe huisje wel helemaal om gaan denkn. Dan zit k ook echt in t zicht zeg maar. Nu zit er een muurtje tussen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 09:40

Hier zit het toilet in de gang naast de voordeur. Er zitten van die matglazen blokken glas in als "raampje" en bovenaan zitten spleten voor verluchting.
Ik ga dan ook altijd naar het toilet in de badkamer op de bovenverdieping en hou dat toilet beneden voor gasten. Niet bepaald charming als je net op toilet zit en iemand belt aan, ze kunnen alles horen op zijn minst.

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 09:47

De toiletten op wedstrijd. Naargelang de organisatie is het een firma met kuisvrouw, of gewoon van die containers die ze zonder kuisvrouw ergens droppen naast het wedstrijdterrein.
Ze zijn enorm krap van ruimte en je kan niet anders dan even in dat groot gat kijken waar alles terechtkomt. Dan zie je pas hoeveel ruiters met wedstrijdstress zitten.
Sindsdien ga ik altijd plassen in het maïsveld.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 10:01

Cayenne schreef:
Wat een topic :+

Ik ben jaren geleden op m'n werk eens vergeten de deur op slot te doen. Die werd toen dus heel enthousiast door een collega open getrokken :')

Haha hier zelfde. Alleen was het geen collega maar een klant... :=

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:47

Wat een hilarisch topic :') Verder geen rare dingen mee gemaakt, wel dat de deur werd opengetrokken toen ik klein was, en dat ik het slot niet open kreeg en mijn pake mij moest redden.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:49

Haha ik zat eens opgesloten in een openbaar toilet en was toen blij dat het boven open was en ben erover geklommen moet je je ff bedenken hoe dat eruit zag

Noek_Bronco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:49

Ik was een keer alleen thuis, althans dat dacht ik... En ik was mijn tampon aan het verwisselen, trekt broerlief de deur open >;) Stond ik daar mooi :p

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:50

Oeei, awkward :=

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:07

Leerzaam topic trouwens...

Les 1. Ook als je denkt dat je alleen bent: Doe de deur op slot.
Les 2. Voordat je de deur op slot draait: Test de draairichting.
Les 3. Heb je mobiel altijd bij je voor het geval de zorgvuldig op slot gedane deur niet meer open wil.
Les 4. Hou die leuke mobiel uit de buurt van de pot.
Les 5. Als je vastzit en je mobiel in de pot ligt: oliebol happens...

Gewijzigd :D
Laatst bijgewerkt door heidy_wilco op 16-06-13 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:13

Je vergeet er eentje: test eerst even uit welke kant het slot op draait. :')

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:14

Whaha idd

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:15

heidy_wilco schreef:
Leerzaam topic trouwens...

Les 1. Ook als je denkt dat je alleen bent: Doe de deur op slot.
Les 2. Heb je mobiel altijd bij je voor het geval de zorgvuldig op slot gedane deur niet meer open wil.
Les 3. Hou die leuke mobiel uit de buurt van de pot.
Les 4. Als je vastzit en je mobiel in de pot ligt: oliebol happens...

_/-\o_

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:17

En je mobiel niet in je kontzak doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:18

Ik heb lange tijd alleen gewoond en ben 2 jaar single geweest. Met als gevolg dat ik mijn doosje tampons ook rustig vlak naast het toilet bewaar. Geeft toch wel een schokje als je kersverse vriend de 1e keer bij jou naar het toilet gaat en je te laat beseft dat het daar gewoon vol in het zicht staat :')

En op tijd checken of er nog papier is en zo ja, de rol niet in de pot droppen.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:21

xxpinczowxx schreef:
En je mobiel niet in je kontzak doen!

Valt onder les 4:

Les 4. Hou die leuke mobiel uit de buurt van de pot.

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:22

Varekaj schreef:
Ik heb lange tijd alleen gewoond en ben 2 jaar single geweest. Met als gevolg dat ik mijn doosje tampons ook rustig vlak naast het toilet bewaar. Geeft toch wel een schokje als je kersverse vriend de 1e keer bij jou naar het toilet gaat en je te laat beseft dat het daar gewoon vol in het zicht staat :')

Oké, is dit echt een probleem? Ik woon nog thuis en ze staan gewoon altijd op het randje naast de toiletrollen. :') Altijd, dus ook als er niemand ongesteld is. Ook als er jongens komen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:24

Op dat moment in het begin van een relatie ben ik toch tikje terughoudender daarover. Intussen maak ik me daar al lang geen zorgen meer om :=

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:41

Noek_Bronco schreef:
Ik was een keer alleen thuis, althans dat dacht ik... En ik was mijn tampon aan het verwisselen, trekt broerlief de deur open >;) Stond ik daar mooi :p

Oh jesus _O-

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:05

Ik heb een heeele erge.
Een vriendin van mn moeder ging op een verjaardag bij ons een grote boodschap doen. Kont ze daarna met een heel rood hoofd de kamer in: 'de wc is verstopt..' Bleek dat alles omhoog was gekomen en ze kreeg het gewoon niét weg. Mn pa heeft het met de ontstopper geprobeerd en zn hele trucendoos opengetrokken maar de hele plee zat verstopt. Uiteindelijk hebben mn opa en vader de wc losgehaald en hem buiten op straat helemaal leeggehaald. Bleek dat mijn zusje van 3 er zo'n geurblokje in had gegooid. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:11

amandananana schreef:
Ik heb een heeele erge.
Een vriendin van mn moeder ging op een verjaardag bij ons een grote boodschap doen. Kont ze daarna met een heel rood hoofd de kamer in: 'de wc is verstopt..' Bleek dat alles omhoog was gekomen en ze kreeg het gewoon niét weg. Mn pa heeft het met de ontstopper geprobeerd en zn hele trucendoos opengetrokken maar de hele plee zat verstopt. Uiteindelijk hebben mn opa en vader de wc losgehaald en hem buiten op straat helemaal leeggehaald. Bleek dat mijn zusje van 3 er zo'n geurblokje in had gegooid. :')

Nou waar ik mij ook voor geneerde was het volgende; Mn moeder, zus en ik zaten een paar jaar terug 2 weken in het Efteling Hotel ( we keren elk jaar weer terug). Doordat wij er al jaren komen, "kennen" wij daar verschillende medewerkers en zij dus ons. Een van die medewerkers was een techneut en draaide een technische dienst. De wc van onze hotelkamer zat verstopt en volgens mij had mijn zus als laatste een grote boodschap weg gebracht. Ik stond bij de receptie komt die techneut naar mij toe dat hij de wc had gemaakt. :o En dan vergeet ik te vertellen dat ik hem ook wel leuk vond op dat moment, maar ik was nog vrij jong hihi. Niks geworden ook overigens, maar was op dat moment wel effe leuk.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 00:28

Noek_Bronco schreef:

Dit is pas leuk als je schoonmoeder de deur open trekt..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 07:29

Varekaj schreef:

Wat is het probleem? En waar zou je ze anders moeten bewaren :? De wc lijkt mij de meest logische plek toch... Aangezien je ze daar nodig hebt :Y)

Noek_Bronco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 09:38

Balou_k schreef:
Noek_Bronco schreef:

Oh god! :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 09:41

Balou_k schreef:
Noek_Bronco schreef:

Ach, weet ze tenminste dat er geen kleine aankomt :P (elk voordeel...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 12:19

Het is ook de meest logische plek uiteraard. Daarom bewaar ik ze ook daar :Y) ik kan me echter inbeelden dat het voor een kersvers vriendje nogal confronterend moet zijn om dat zomaar even open en bloot te zien staan, volgens mij wil die daar op dat moment nog even niet bij stilstaan :))

Komt misschien omdat ik dat zelf ook nog nooit echt ergens anders aanwezig heb gezien: niet bij mijn moeder, niet bij vriendlief thuis, niet bij vriendinnen... Als er kastjes zijn vermoed ik dat het daarin zit, maar dat is er ook niet altijd dus dan moet het toch ergens anders liggen.