Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
K_im schreef:Wil aan diegene die hun vader, op wat voor manier dan ook, niet meer in hun leven hebben, vandaag toch wat extra sterkte wensen. Het zijn toch dagen die wat moeilijker kunnen zijn. Veel mensen in de omgeving die extra aandacht aan hun vader willen gaan besteden..
shadow19871 schreef:Ik ben weer een beetje bijgelezen, jeetje wat een schrijnende verhalen zijn er weer voorbij gekomen.
Een knuffel aan jullie allemaal, lieverds.. Gisteren was voor veel mensen een moeilijke dag. Erg genoeg besef ik me dat pas echt, nu ik mijn eigen moeder kwijt ben.
Afgelopen Moederdag was pas de eerste moederdag zonder mijn moeder, ik voelde me dagen ervoor al ontzettend rot.. Ik kon het niet eens opbrengen om naar mn schoonmoeder te gaan om haar fijne moederdag te wensen, het voelde niet goed. Dus ik ben in mn eentje naar Scheveningen gereden.
Daar was ik vorig jaar met moederdag, samen met mn moeder en mn broertje.. Toen hebben we nog een mooie fotoshoot laten maken van ons drietjes. Superfijne dag gehad, veel gelachen en lol gemaakt.
Dan loop je, precies een jaar later, weer over hetzelfde strand, met een akelig lege plek aan je zijde.
zie je alle herinneringen weer aan je voorbij trekken als een film.
het is gewoon te bizar om te bevatten allemaal. Hebben jullie ook bepaalde dingetjes die jullie enigszins helpen om met het verlies om te gaan?
Ik heb veel foto's van haar in de woonkamer en een speciaal plankje met haar foto, haar spulletjes, omringt door heel veel kaarsjes, die iedere avond allemaal aan MOETEN. En soms rijd ik naar Scheveningen, of een andere plek waar we graag kwamen.
xJurdyWonanx schreef:ThreeFingers schreef:Bah, bah, bah, wat een heftige verhalen komen hier voorbijhet roept veel bij me op, misschien eens goed om het van me af te schrijven..
Allereerst wil ik iedereen heel veel sterkte wensen!
Toen ik 5 was overleed mijn vader aan een schedelbasisfactuur na 6 weken in coma gelegen te hebben. Mijn moeder, mijn zus en ik bleven achter. Maar het verlies van de boeg van het gezin liet zijn sporen na, mijn zus ontspoorde compleet en ging aan de alcohol en drugs.....veel elende heeft dit veroorzaakt, mijn moeder was nooit hertrouwd en stond er dus alleen voor.
Mijn moeder was mijn alles mijn steun en toeverlaat mijn rots in de branding en ohw jee kwam niet aan mijn moeder.
Toen ze 51 was kreeg ze kanker in haar onderlip, een klein bobbeltje, maar die moest er wel uit, daardoor werd ze ze toch behoorlijk zwaar verminkt...maar het mocht niet baten ze kreeg uitzaaien naar haar lymfeklieren, bestralingen volgde...lymfeklieren in haar hals werden verwijderd. Met de gevolgen een tumor aan haar slagader in haar hals...een tikkende tijdbom.
Ze werd in het ziekenhuis verzorgt, Ik voelde me zo gefrustreedr en machteloos ( nog steeds ben ik verdrietig en woest![]()
) ze wilde graag naar huis en ik wou haar thuis hebben en helpen verzorgen. Er kwam natuurlijk ook verpleging thuis. Ze had een vieze wond/tumor in haar hals die schoongehouden en verbonden moest worden.
Maar zoals ik al schreef "een tikkende tijdbom"
Op een avond we waren aan het eten en (mijn moeder lag in een bed in de woonkamer) hoorde ik iets kletteren en druppelen ik keek en terwijl ik dit typ krijg ik de krampen in mijn buik tranen lopen over mijn wangenhet bloed spoot eruit, dit was verschrikkelijk. Alle szat vol tot op de muur je eigen moeder. Nooit zal ik vergeten hoe ze nog mijn naam zei...
Nooit heb ik dit een plekje kunnen geven, nog dagelijks vreet dit aan me
Heb in het begin van het topic gereageerd, en tot pagina 6 of iets gelezen maar deze sprak me heel erg aan. Wow, geen woorden voor zo.. Ik weet dat mijn moeder naar zeggen ook zo moet zijn overleden, ook de tumor aan de halsslagader en daar is dan iets geknapt en alles zat ook onder toen we haar vonden en dat vond ik al zo verschrikkelijk.. Maar dat jij dat hebt moeten zien en meemaken, weet dat ik niks voor je kan betekenen maar wil je alsnog heel veel sterkte wensen..
Ladybird schreef:Ik was in de efteling en dat was zon verkleedfiguur.
Hij zei oh gezellig met alle meiden! Lekker de mannen thuis gelaten. Dat deed echt pijn. Je moest een weten dat je graag met papa naar efteling kon gaan