Ik was mijn longeerzweel kwijt in de stal van kyara. Hele stal uitgekamt en nergens te vinden. Ik kom de volgende dag aan op stal staat dat ding parmantig tegen de muur IN de stal van kyara.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Animal schreef:Ik zag dat er nog geen nieuw topic over dit onderwerp is en ik had van het weekend nog een leuke!
Vrijdagavond was ik naar een optreden van een bandje. Hiervoor moest ik ongeveer een half uur met de auto rijden. Omdat ik schoenen met een hak aanhad en deze niet handig waren met het autorijden had ik mijn schoenen uitgetrokken. Dit doe ik wel eens vaker, de schoenen trek ik dan op bestemming weer aan. Eenmaal aangekomen op bestemming kon ik mijn schoenen nergens meer vinden..
Dus de hele avond op mijn sokken gelopen![]()
Ik vroeg mij echt af waar die schoenen nou gebleven waren.. Toen ik thuis de oprit op kwam rijden stonden daar mijn schoenen nog. Vergeten om ze in de auto te zetten alvorens ik wegreed
Animal schreef:Ik zag dat er nog geen nieuw topic over dit onderwerp is en ik had van het weekend nog een leuke!
Vrijdagavond was ik naar een optreden van een bandje. Hiervoor moest ik ongeveer een half uur met de auto rijden. Omdat ik schoenen met een hak aanhad en deze niet handig waren met het autorijden had ik mijn schoenen uitgetrokken. Dit doe ik wel eens vaker, de schoenen trek ik dan op bestemming weer aan. Eenmaal aangekomen op bestemming kon ik mijn schoenen nergens meer vinden..
Dus de hele avond op mijn sokken gelopen![]()
Ik vroeg mij echt af waar die schoenen nou gebleven waren.. Toen ik thuis de oprit op kwam rijden stonden daar mijn schoenen nog. Vergeten om ze in de auto te zetten alvorens ik wegreed
Sodeletuut schreef:In mijn bh![]()
Morrow_Less schreef:Hier in huis hebben wij een zwart gat achter de verwarming haha![]()
Ik heb al sokken, lipsticks en zelfs al een t-shirt achter dat ding laten vallen (jaja lomp) en het is nog steeds niet terug gevonden. We hebben al met zaklampen geschenen maar je ziet die dingen niet liggenEen raadsel haha
DaisyDarling schreef:Konstantine schreef:Ik zit echt te wachten op het eerste verhaal van iemand die durft toe te geven dat 'ie z'n kind wel eens vergeten is.
Of heb ik daar nou totaal overheen gelezen?
Wel de hond aan het paaltje bij de bakker! Tot 2 keer toe in dezelfde week
Wij thuis; geen hond. Hele huis doorgezocht.. 'oh wacht, we hadden hem mee tijdens het boodschappen doen!'
Arm beestje
_SantOs_ schreef:Ik vraag me toch af hoe vele hier het voor elkaar krijgen om iets in de koelkast te leggen...