Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hhilde schreef:Ik vind een beschuitje willen eten met een filmster van 20 jaar ouder heel wat anders dan een serieuse relatie. Ik wil best een beschuitje of tien eten met Jared Padalecki van zo'n 16 jaar ouder of Matthew Gray Gubler van 18 jaar ouder, maar met hun leeftijd wil ik geen relatie, hoor.
Lusitana schreef:Hhilde schreef:Ik vind een beschuitje willen eten met een filmster van 20 jaar ouder heel wat anders dan een serieuse relatie. Ik wil best een beschuitje of tien eten met Jared Padalecki van zo'n 16 jaar ouder of Matthew Gray Gubler van 18 jaar ouder, maar met hun leeftijd wil ik geen relatie, hoor.
De voorbeelden gaan niet over het feit dat ze een idool zijn, maar dat het gewoon mensen zijn die er nog goed uitzien voor hun leeftijd. Zo zijn er miljoenen, maar van onbekenden heb ik geen foto´s...![]()
Dat jij ze voorbij zou laten gaan puur om leeftijd moet jij weten, maar als een ander dat niet doet is die niet meteen raar.
Lusitana schreef:Waarom is dat nou weer "ziek"? Liefde is liefde.
Lusitana schreef:Meer dan 40 jaar leeftijds verschil én hij kleed zich regelmatig als vrouw, en al tig jaar gelukkig samen...
foto
GamblersCup schreef:Lusitana schreef:Meer dan 40 jaar leeftijds verschil én hij kleed zich regelmatig als vrouw, en al tig jaar gelukkig samen...
foto
Wat heeft dat laatste met leeftijdsverschil te maken? Waarom is het nodig dat erbij te vermelden en die foto te plaatsen?
Goof schreef:Dat TS op een oudere man valt kan ik me nog voorstellen ja, maar vind jij het serieus een 'normaal' iets dat een 27 jarige man op een 16 jarig kind valt?
Ik vind het ziekelijk. Mijn mening.
simodi schreef:Ik denk dat het feit dat je deze vraag op bokt stelt, al aangeeft dat je zelf al twijfelt over jullie leeftijdsverschil.
Lusitana schreef:Wat is dan plots het verschil? Wat is dat "niet kunnen", wie heeft je dat aangepraat?
Meer dan 40 jaar leeftijds verschil én hij kleed zich regelmatig als vrouw, en al tig jaar gelukkig samen...
Guess wat hij is 51... ziet hij er zo uit? Gedraagt hij zich als een oude zak? Kun je er niet mee voor de dag komen als jonge meid?
Lusitana schreef:Ik zal mijn zoon zo opvoeden dat hij niet als een pedo achter kleine meisjes aan gaat.Ik vind dat ook normaal ja. Als die mensen het fijn vinden met elkaar, wie zijn wij om er over te oordelen? Het is haar vader niet, dat is het hele verschil. Het is iemand waar ze zin in heeft. Punt.
Dat je zelf geen ouder iemand wilt, moet je zelf weten, maar daarmee hoef je stellen met een groot leeftijdsverschil toch niet meteen te veroordelen?
Als je zoon thuiskomt met de liefde van zijn leven en die is jonger, dan heb je liever dat je je zoon (en later eventueel kleinkinderen) nooit meer ziet dan dat je accepteert dat ze misschien voor hem de moeite waard is (al of niet tijdelijk)? Want als het puntje bij paaltje komt, kiest men voor de liefde en niet voor de ouders, hoor.... Daar weet ik ontzettend veel voorbeelden van te vinden....
Ik vind het ook zwaar beledigend om en jonge vrouw "net uit de luiers te noemen". Je weet nooit welke weg ze hebben afgelegd. Ik ken er zat die al jong een heel huishouden moeten runnen omdat alleenstaande ouder ziek is ofzo...
Je eigen man...had je hem toendertijd laten staan als hij van een andere leeftijd was?
. 

lekker vooroordelen weer.... 
Citaat:Waarom ik 51 tegenover 18 té vind
Lusitana schreef:Jonge mensen zijn toch op hun mooist en hebben meestal minder bagage...
Dat is toch aantrekkelijker dan een oudere die tweemaal gescheiden is en kinderen van twee verschillende vaders of moeders heeft?
om die reden zal ik dus ook niemand veroordelen of uitspraken doen van 'walgelijk, vies'.. Wie ben ik om zo over een ander zijn geluk te oordelen? Fijn dat je aangeeft dat die mensen het van jou ook lekker zelf mogen weten
VogeltjeM schreef:Ach, het zou mij aan mijn derrière roesten wat andere mensen uithalen, zolang ze maar gelukkig zijn en er niemand mee schadenom die reden zal ik dus ook niemand veroordelen of uitspraken doen van 'walgelijk, vies'.. Wie ben ik om zo over een ander zijn geluk te oordelen? Fijn dat je aangeeft dat die mensen het van jou ook lekker zelf mogen weten