Als ze de bon zien hoor ik idd wel vaak van ja maar dit is door die en die besteld maar dat zoeken ze onderling maar mooi uit
Voor medicijnen of bij een ander drankje schenken wij wel gewoon kraanwater.
Nog een frustratie: Er komen bij ons vaak van die busreisjes, dus een stuk of 50 oma's die een weekendje Duitsland hebben gedaan, en die zijn altijd zo hebberig! Als we het eten uitserveren graait iedereen zo snel mogelijk naar de schalen om zoveel mogelijk op te scheppen, want stel je voor dat je niks krijgt! Terwijl er gewoon bijgevuld kan worden, dus dan wordt er gevraagd om extra aardappeltjes of groente terwijl het bord bij diegene ernaast vol ligt en het niet eens opeet.. Ook krijgen ze altijd 5 verschillende soorten groentes, en dan is één op terwijl de rest nog in overvloed op tafel staat en willen ze net die ene hebben.. Persoonlijk zou ik dan gewoon wat anders kiezen!
Ook geen sorry daarna. Mijn 2 vriendinnetjes hadden zin in koffie en thee, misschien wat raar om 12 uur 's nachts, maargoed, waarom niet. Ze kregen te horen: "We schenken op dit tijdstip geen warme dranken meer". Niet moeilijk over gedaan, dan maar wat anders drinken, maar ik vond het wel wat vreemd. Als je nog een paar uur open bent, ga je toch niet je koffie-automaat vast schoonmaken en vervolgens klanten nee verkopen?
Was opzich nog best een leuke jongen ook, daar niet van hahahaha. Kwamen ze afrekenen, zegt er eentje 'Niks van aantrekken hoor. Vind wel dat je goed meespeelt' 'Meespeelt? Smoorverliefd ben ik' en even later stond meneer de sjans zelf nog aan de bar dat 'ie wou afrekenen maar toen was alles al geregeld ...
Mutsen