Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Posh schreef:Ik heb zo uit mijn hoofd sowieso 2 halsters liggen, een babyblauwe maat Shetland en een aubergine groene maat Pony (de laatste is nieuw). Ook nog singels e.d. maar aangezien 1 van mijn pony's binnenkort een eigen zadel krijgt wacht ik eerst even af welke singel haar past.
XEefjuhX schreef:Posh schreef:Ik heb zo uit mijn hoofd sowieso 2 halsters liggen, een babyblauwe maat Shetland en een aubergine groene maat Pony (de laatste is nieuw). Ook nog singels e.d. maar aangezien 1 van mijn pony's binnenkort een eigen zadel krijgt wacht ik eerst even af welke singel haar past.Wéér interesse in halsters hiero (waar woon je?)
YESS ik ben de 1e
XEefjuhX schreef:Posh schreef:Ik heb zo uit mijn hoofd sowieso 2 halsters liggen, een babyblauwe maat Shetland en een aubergine groene maat Pony (de laatste is nieuw). Ook nog singels e.d. maar aangezien 1 van mijn pony's binnenkort een eigen zadel krijgt wacht ik eerst even af welke singel haar past.Wéér interesse in halsters hiero (waar woon je?)
YESS ik ben de 1e
Marga schreef:Allereerst bedankt voor jullie geduld. Het overleg is afgerond en we hebben besloten het topic terug te zetten met als reden dat dit gewoon een leuke actie is, zonder commerciële belangen en dat we daarom een uitzondering maken op de Boktregels.
Wel willen we jullie vragen om het bij dit ene topic te houden en verder zijn jullie zelf verantwoordelijk als er problemen ontstaan. Er is dus geen bemiddeling mogelijk via Bokt.