Nynke1 schreef:Ik ga niet meer van alles uitzoeken....
ik bedoelde meer van dat je dat nog wilde vind ik heel knap van je dat je dat probeerde.
en wat een gek, dat berichtje slaat nergens op !
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Vino vino ik snap het wel. Verder denk ik wel dat er een stuk waarheid in zit, van wat jij zegt
. 
. 
Houd je sterk meid, ik vind dat je heel knap bezig bent met deze hele toestand!

Nynke1 schreef:Ik ben helemaal niet boos maar ik wil niks meer met hem te maken hebben. Daarnaast heeft hij zelf gezegd dat ik hem met rust moet laten.. Omdat ik wel om hem gaf wilde ik dus inderdaad wel contact blijven houden, ook al is hij "ziek". Na het berichtje van vannacht heeft hij mijn grens bereikt en hoef ik dan ook niks meer met hem te maken hebben. Ook weet hij hartstikke goed dat hij iets heeft gedaan wat strafbaar is, niet naar mij toe maar wel naar Sage toe en hij wil niet naar de rechtbank gesleept worden. Dat heeft hij letterlijk gezegd en ookal zou ik, of Sage, hem heel graag aanklagen. Ik ga er geen tijd meer in steken en al helemaal niet omdat hij ziek is in zijn hoofd. Hij is degene die mij heeft laten vallen, ik hem niet. Ik heb hem nog de kans gegeven om te laten zien wie die nu echt is, omdat ik het dan ( hoe gek ook ) wellicht nog een kans had gegeven en hem alles had vergeven. Na het berichtje van vannacht heeft hij al mijn respect en begrip verloren.

Nynke1 schreef:Oh zo, haha. Tja, wilde het graag weten..Wat voor hoofd er nu bij die jongen hoort. Zal het nooit te weten komen.