Altijd fijn als mensen eerlijk zijn! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Altijd fijn als mensen eerlijk zijn!
hoop dat mensen nog altijd het positieve blijven plaatsen!
Werd er helemaal vrolijk van.

UMayDream schreef:Laatst een moeder op het station die heel lief met haar zoontje aan het spelen was, dat vond ik zo'n mooi gezicht!Werd er helemaal vrolijk van.
, maar heb er wel heel lang mee gedaan 10 jaar ofzo.
(Het was nogal warm buiten xD)

.
Varekaj schreef:Mijn vriend die vorige week donderdag na 3 dagen complete radiostilte (geen gsm, geen mail, niks) de noodtelefoon op het schip heeft gegijzeld (met toestemming van de kapitein) om even 10 minuten te bellen dat alles in orde was, maar dat ze dus 0 verbinding hebben aan boord, ook niet met de satelliettelefoon voor het personeel.
Intussen heb ik hem ook niet meer gehoord en het is moeilijk maar ach, ik weet waar hij zit en ik waardeerde dat hele korte gesprekje echt ontzettend. Word ik helemaal warm van vanbinnen![]()
Mijn manier van tonen hoe ik om hem geef? Via bepaalde sites uitpluizen op welke zuiderbreedte en westerlengte ze laatst gesignaleerd zijn, is ongeveer 1 à 2x/dag. Met die coördinaten kan ik dan de route volgen die ze afleggen, waar ze ongeveer zitten en wanneer ze ongeveer aankomen.
Dat vindt hij dan weer super dat ik dat gewoon ga uitpluizen, net zoals ik ook info opzoek over het project of plek waar hij moet werken en het schip waar hij op zit. Kwestie dat ik toch IETS begrijp van wat hij verteld
Voelt voor hem dat ik echt wel interesse heb in zijn werk en waardeer wat hij doet.
En sateliettelefoon speciaal voor het personeel? Fijn hoor, bij welke rederij is dat?
Mensen die oprecht blij zijn met een actie en je daar ook even voor bedanken.
Agossie schreef:Oh, wat ben ik blij dat je dit topic weer tot leven hebt geroepen! Natuurlijk gebeuren er allemaal leuke en lieve dingen door onze Medemensch, alleen we horen ze niet meer.
Ik hoop weer op verhalen! Dit doet een mensch goed.

Heb zelf al eens wat weggegeven en ook al eens wat gekregen, ging allebei vlot en beide partijen zijn er blij mee